Intti I/09

Meillä II/07 Vekaralla liikkui huhua, että jo(i)ssain yksikö(i)ssä olisi ollut syyhyä, joka uhkasi levitä koko varuskuntaan ja olisi voinut aiheuttaa jopa karanteenin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noni nyt päästiin 2:n kerran vko:n loppulomille. Palvelusta takana 3viikkoa. Tämä viikon jälkeen 3 viikkoa kiinni, ja sen jälkeen 4 päivän loma. Ens viikon loppuna morttileiri. Vituttaa....

Täälläkin ollaan toisilla vapailla. Nyt on ensimmäinen yöpyminen metässä takana, tänää tultiin takas. Onneks ei ollu kylmä ilma. Suht nopeesti menny aika, välillä kyllä vituttanu ja hajottanum, mutta välil ollu kivaa myös.

Vekara.. njoo on kyllä omaan makuun ollu hieman löysempää mitä aluks kuvittelin, mut saas nähä nyt:) 3PsjK:ssa ollaan

Piti mennä vekaralle, en menny, kaks vuotta lisää lykkäystä.

Vekara.. njoo on kyllä omaan makuun ollu hieman löysempää mitä aluks kuvittelin, mut saas nähä nyt:) 3PsjK:ssa ollaan

Ugh!! Olin samassa paikassa tiedustelussa vänskänä! Mitä ylil. Hypénille kuuluu?

Korjaan koksuna.

Ens viikol 2 yötä metsäs ja maanantaina takas. Viimeset kaks viikkoa vempattu ja ens viikol varmaan jatkuu. Antibiootti kuuri nyt, mutta kurkku vieläkin tosi punanen ja sitten eilen oksensin tuvas ja oli kuumetta. Vituttaa tää ku on koko ajan kipee ja vituttaa koko paska muutenkin.

Ens viikol 2 yötä metsäs ja maanantaina takas. Viimeset kaks viikkoa vempattu ja ens viikol varmaan jatkuu. Antibiootti kuuri nyt, mutta kurkku vieläkin tosi punanen ja sitten eilen oksensin tuvas ja oli kuumetta. Vituttaa tää ku on koko ajan kipee ja vituttaa koko paska muutenkin.
Lähe pois sielt... ;)

Siinä alussa on kyllä vastustuskyky koetuksella. Itsekin olin koko alokaskauden kipeenä ja oikeesti olin täysin terve vasta sitten kun pääsin rukkiin pois siitä homeloukusta. Kannattaa kyllä sinnitellä, jos vaan yhtään pystyy, kyllä se yleensä helpottaa sitten myöhemmin. Kuulostaa kyllä pahalta.

joo siis, meiän komppaniassa plus muiden komp. pyöri tuo noro-virus, pisti kyllä äijiä sairastamaan, itse huonoksi onnekseni sain sen myös, jälkeenpäin kuumesta päästyään on jäänyt saatanallinen kurkkukipu ja räkätauti, joutuu aikalailla puolitehoilla vetämään tän P-kauden kun ei tästä flunssasta pääse millään eroon...

LOL, onko Kapteeni Sahlman vielä puikoissa valtakunnan vaativimmassa perusyksikössä eli 2. JK:ssa?

"Noniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin äijjät.."

Ei, nyt tätä valtakunnan tiukimpien seulojen läpi valittua perusyksikköä johtaa Yliluutnantti Kai Känä
hieman erikoinen tyyppi :D

Hmjoo kai tuo intti on jo jotenkin vaikuttanut kun lopetin salilla käynnin intin takia n.kuukausi sitten ja tämän kuukauden aikana on massa tippunut 68kg->61kg... saa nähdä paljonko vielä paino tippuu :jahas: ja parin tunnin päästä sitä ollaanki jo matkalla takaisin kohti kainuun prikaatia ja pääsee huomenna ekalle leirille hajoilemaan :(

Hmjoo kai tuo intti on jo jotenkin vaikuttanut kun lopetin salilla käynnin intin takia n.kuukausi sitten ja tämän kuukauden aikana on massa tippunut 68kg->61kg... saa nähdä paljonko vielä paino tippuu :jahas: ja parin tunnin päästä sitä ollaanki jo matkalla takaisin kohti kainuun prikaatia ja pääsee huomenna ekalle leirille hajoilemaan :(

Ite olen saanut käytyä salilla n.2 kertaa viikossa ja sitten lomilla on tullut käytyä myöskin aina sen pari kertaa. Paino ei ole onneksi juurikaan tippunut, ehkä 1-2 kiloa mutta ihan hyvin on samat voimatasot pysyny.

Pitää vain aina iltaisin tankkailla suklaapatukoita ym. muita herkkuja että saa tarpeeksi kaloreita. :D

EdiT: 22.00 mulla lähtee linkkari takas... :(

Parin tunnin päästä sitä taas ollaan matkalla takaisin Vekaralle. Vieläkin flunssa jatkuu ja ens viikko muistaakseen aika raskas. Paino on tippunu nyt varmaan ainakin 4 kiloa eikä oo puntilla tullu käytyä. Eniten kyllä kyrsii tää flunssa kun ei pahemmin oo lähteny parantumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom