Intti I/09

-roskista ei saa kaataa lattialle
-punkkia ei saa räjäyttää
-ovea ei saa irroittaa
-iltavahvarissa ei saa huutaa vaan asiallisesti täytyy tarkistaa vahvuus
-ruokailuun ei saa juoksuttaa/kierrättää eri reittiä
-sotkuun menoa ei saa rajoittaa esimerkiksi kysymällä sotilasarvoja ilmoittautuessa ja vaatia niiden osaamista
-pinkkaa ei saa teetättää

Tämä kaikki siis muuttunut 1/09 saapumiserälle eli älkää valittako kermaperseet.

Olikohan tää vitsi? Kuten moni muukin jo sano niin kyllä noita tehdään vieläkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, matkalla kajaaniin. Onneks on näin ihana asia mukana ku läppäri <3

Parin tunnin päästä lähtee bussi takasin Vekaralle. Ihan odottavin mielin takas harmaisiin. Harmittaa vaan kun on vielä aika kova flunssa

LOL, onko Kapteeni Sahlman vielä puikoissa valtakunnan vaativimmassa perusyksikössä eli 2. JK:ssa?

"Noniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin äijjät.."

Jippii, kokelaat toivat sitte meiän kasarmille noro viruksen :rock:
En malta oottaa et pääsen sinne takasin huomen aamul...

Eipä tuossa juurikaan järkeä tunnu olevan. Itte koitan viellä katsella muutaman viikon tuota touhua ja jos en siitä yhtään enempää saa irti kuin tähän asti niin loppuu intti mun osalta. Ei vaan oo mun paikka, tosin en kyl tajua, että kukaan tuolla vois "viihtyä".

Eipä tuossa juurikaan järkeä tunnu olevan. Itte koitan viellä katsella muutaman viikon tuota touhua ja jos en siitä yhtään enempää saa irti kuin tähän asti niin loppuu intti mun osalta. Ei vaan oo mun paikka, tosin en kyl tajua, että kukaan tuolla vois "viihtyä".

Samaa mieltä, ite tein ekasta päivästä lähtien päätöksen että 6kk voin siellä olla, mutta jos tulee 9 - tai 12kk nakki niin sitten keinolla millä hyvänsä hommaan itteni pois sieltä.

Tänään tuli haettua ATUun eli rauhanturvaajiin. Toivottavasti pääsen sinne, pääsyvaatimukset täyttyvät ainakin kaikilta osin ainut miinus voi olla englannin kieli, mutta siitä on koe ensi viikolla että sillon varmaan suurimmaksi osaksi ratkeaa että pääsenkö sinne.

Muutenkin on nyt paljon kivempi olla intissä ku tuli hommattua kone ja netti tänne:)

Osaako kukaan sanoa mitään Vekaran karanteenihuhuista? Eli onko jengi jäämässä sinne ensi viikonlopun ylitse flunssa-aallon vuoksi?

Osaako kukaan sanoa mitään Vekaran karanteenihuhuista? Eli onko jengi jäämässä sinne ensi viikonlopun ylitse flunssa-aallon vuoksi?

Hienoa että Vekaralla pidetään perinteistä kiinni :D. Joka vuosi tulee tuo sama huhu ku on porukkaa paljo kipeenä. Eli en siis nyt ite siellä ole, mutta veikkaan että karanteeni on hirvee tornari ja tuskin tulee tapahtumaan.

Hienoa että Vekaralla pidetään perinteistä kiinni :D. Joka vuosi tulee tuo sama huhu ku on porukkaa paljo kipeenä. Eli en siis nyt ite siellä ole, mutta veikkaan että karanteeni on hirvee tornari ja tuskin tulee tapahtumaan.
Hehe. Eiköhän toi sama tornari liiku jossain vaiheessa palvelusta jokaisessa paikassa. :D Ainakin meillä Santahaminassa oli myös samanlaista huhua sillon kun kävin intin.

Hehe. Eiköhän toi sama tornari liiku jossain vaiheessa palvelusta jokaisessa paikassa. :D Ainakin meillä Santahaminassa oli myös samanlaista huhua sillon kun kävin intin.
Mä olin kiinni just samoihin aikoihin 1/2006, että ei se silloin ainakaan ollut tornari.

Meillä oli Säkylässä varuskunta karanteenissa viikon. Onneksi mun komppania oli muutenkin gines sen viikonlopun, joten vahinkoa ei aiheutunut :D

Parolassa oli myös yksi viikonloppu intin alkupuolella karanteenissa, sodeenkaan ei saanut mennä kun siellä kävi myös siviilejä.

Mä olin kiinni just samoihin aikoihin 1/2006, että ei se silloin ainakaan ollut tornari.
Siis I/06 Vekaralla? Itse olin juuri I/06 Santiksessa ja kyllähän sillon liikkui huhuja Vekaran karantenista, mutta ei sitten koskaan selvinnyt pitikö se paikkansa. Meilläkin sillon yksi varusmies kuoli aivokalvontulehdukseen ja kaikkien piti yksi perjantai ottaa joku ylimääränen lääke ennen kuin pääsi koko saarelta pois, mutta karanteeniin ei onneksi kuitenkaan jouduttu vaikka siitä huhuja liikkuikin.

Siis I/06 Vekaralla? Itse olin juuri I/06 Santiksessa ja kyllähän sillon liikkui huhuja Vekaran karantenista, mutta ei sitten koskaan selvinnyt pitikö se paikkansa. Meilläkin sillon yksi varusmies kuoli aivokalvontulehdukseen ja kaikkien piti yksi perjantai ottaa joku ylimääränen lääke ennen kuin pääsi koko saarelta pois, mutta karanteeniin ei onneksi kuitenkaan jouduttu vaikka siitä huhuja liikkuikin.

Jees, Vekaralla 1/06. Karanteeni oli muistaakseni P-kauden jälkeen. Jengiä oli sen verran reilusti sairaana, etteivät ottaneet veksiinkään enää kovin helposti. Lämärit tekivät kotikäyntejä komppanioihin (heh, proviisorin näkökulmasta hieman huvitti se niiden touhuaminen lääkesalkkujensa kanssa). Joku alikki sai muistaakseni neron leimauksen käskeä jätkät käytävälle muotoon odottamaan lämäreiden tarkastuksia. Muutama siinä sitten tipahti muodossa, ennen kuin jengi sai luvan istua lattialle odottamaan.

Itsehän olin sen puoli vuotta jatkuvassa flunssakierteessä palvelusta suorittaessani. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom