Intti I/09

-roskista ei saa kaataa lattialle
-punkkia ei saa räjäyttää
-ovea ei saa irroittaa
-iltavahvarissa ei saa huutaa vaan asiallisesti täytyy tarkistaa vahvuus
-ruokailuun ei saa juoksuttaa/kierrättää eri reittiä
-sotkuun menoa ei saa rajoittaa esimerkiksi kysymällä sotilasarvoja ilmoittautuessa ja vaatia niiden osaamista
-pinkkaa ei saa teetättää

Tämä kaikki siis muuttunut 1/09 saapumiserälle eli älkää valittako kermaperseet.

mitä persettä?! kyllä meillä hallissa tapahtuu noi kaikki kerran päivässä. roskatki löytyny sängystä jo parit kerrat. vituttaaha se vähä kun itelle käy mut miten siellä pysys kuri jos alikit ei sais mitään tehdä. suomen itsenäisyys perustuu toimivaan armeijaan. ja armeija voi toimia yhtenäisesti vain jos siellä on kuria. jos ei sitä kestä niin äkkiä varaamaan viking lineltä lippuja naapuriin.
aika helpolla tuolla vielä pääsee siltikin. ja ruokakin on hyvää ja ilmasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meiltä on ainakin kannettu ovi monta kertaa jo ja iltavahvarissa huudetaan niin perkeleesti. Ilmottutatuessa myös johonkin kysytään myös sotilasarvoja.

Munmielestä toi iltavahvarissa vahvuuden huutaminen oli suurta hauskuutta. Sai huutaa niin saatanasti, ja kaikki kisaili siitä kuka huutaa koviten.

Tervehdykset karvaiset ystäväni, niin se 2viikkoa vaa hujahti. Nyt saa sit nauttia tölkkimehua :kippis1: ja päivitellä maailman viimeisimpiä tapahtumia.
Kaipr Tykistö ja tulenjohto :rock:
Onnittelut kuninkaallisesta yksiköstä :D Hommaat ittes tulenjohtomieheksi niin pääset Rovalle kattoon iskemiä 16 päiväksi,se se vasta on elämää se :thumbs:

Cobra: Kyllä sotilaan kuuluu osata olla siisti ja sotilaallinen. Tähän voisi hyvinkin luetella juurikin tuvan siisteyden ja punkkien ja kaapin siisteyden. Tosin usean kerran päivässä tapahtuva siivoominen oli tosi hölmöä. Mihin itse vetäisit rajat näiden lievennyksien kanssa? Veikkaan, että parin vuoden päästä, kun muodossa marssiminen kielletään, niin liityt muiden valittajien joukkoon. Näin se on todennäköisesti 50v ollut :)

Kyllähän noi jutut ärsyttävää oli, mutta kyllä se asiaan silti kuului.

Meitsin kanta oli vaan se, että ihmisiä kiusataan epäolennaisella paskalla josta ei ole mitään hyötyä. Eiköhän tuon armeijan pitäisi ennemmin nostattaa joukkuehenkee ku vitutusta. Tehhä hyödyllisiä juttuja sekin aika mikä menee hevonpaskaan. Ihan sama asia kuin jos sinut määrättäisiin minun opetettavaksi vaikkapa oppimaan pelaamaan pingistä niin seisottaisin sinua päälläsi puoli päivää ja näperryttäisin rättiä tunnin joka ilta. Ja onko siitä sitten loppuunsa mitään hyötyä? :rolleyes: Ei siitä armeijasta mitään lepsuilulaitosta pidäkkään tehdä mutta sitä homman mielekkyyttä voisi vähän parantaa. Että hommat tehtäisiin niin että keskityttäisiin enemmän oikeisiin hommiin kuin pikkuasioihin joilla ei oo oikeestaan mitään väliä. Sais laittaa noiden spedeilyjen tilalle vaikka lenkkiä, punttia tai kuntopiiriä tai vaikka esarin venyttelyä josta olis varmasti enemmän hyötyä. Punkan teko ja siivous kuuluis asiaan mutta päiväpeiton vois vaan heittää illalla kaappiin ja se kaapin järjestyksen nussintakaan ei ihan välttämätöntä ois.

Minkäslainen ensimmäinen aamu porukalla oli? Tääl soi voiko ihanammin aamu enää alkaa ja sitten olikin paljon aikaa thedä kaikkee ja punkankin sai tehdä ihan vituiks :D.

Tääl soi voiko ihanammin aamu enää alkaa.
Eilen ku tultiin bussilla kotiin niin tuo kappale soi varmaan noin 20-30 kertaa sinä aikana, vanhat siellä etupenkissä piti jotain ihme radio kanavaa ja aina joku olevinaan soitti sinne ja sai toivoa jonku kappaleen, no tuohan sieltä joka kerta tuli:D

Heti ekana päivänä sai kuulla et mut oli "valittu tarkan seulan läpi" kunniakomppaniaan, jossa palvelusaika vähintään 9kk. Alkuun kyl pikkasen nakers ku olin toivonu pääseväni kuudella. Ei toi armeija nyt nii perseestä oo, vituttaa vaa kaikki ihme pelleilyt. Meiänki komppanian lomien piti alkaa perjanataina, mut sit päällikkö oli päättäny et meil on joku vitu viikkokoe, ja ne jotka sen mokaa nii pääsee lomille vast lauantaina uusintakokeen jälkeen. Itehän olin tietenki koepäivän Vp:llä nii piti jäädä lauantaiks... Ja heräämine vituttaa aina

edit. Tosi tyhmää kyl toi ettei noil vapautuksil pääse lomille, itekki sen takii vedin perjantaina puolkuntosena porukan mukana, vaik edellisen päivän oli ollu viel kipeen. Niinpä sit perjantai iltana nous taas kuume aika reippaasti

ja paikkana siis Kaartjr, 2.JK

Sama paikka, mikä joukkue? :D

Ite lähin perjantaina jo kunniallisesti lomille. JEE! :dance:

Ite olen viihtynyt hyvin Udenmaan Prikaatissa Rannikkojääkärinä. Voi olla että AUK kutsuu. Nuo uudet säännöt pinkkojen ym. suhteen ovat kyllä aika pehmoja, itseäni ei häiritsisi jos olisivat tiukemmat.

Kyllä meillä ainakin tehdään kaikkia noita Juiion mainitsemia juttuja. On muuten tosi vaikea lähtee kuvaileen inttiä, onhan se siis ihan perseestä mutta kyllähän siellä välillä ihan hauskaakin on. Niinisalossa siis minä asustelen. Kaikki on mennyt omalta kohdalta tosi hyvin eikä VIELÄ vituta.. paljoa.

Tänään kuuppa täyteen. Maanantaina takasin.

Kyllä meillä ainakin tehdään kaikkia noita Juiion mainitsemia juttuja. On muuten tosi vaikea lähtee kuvaileen inttiä, onhan se siis ihan perseestä mutta kyllähän siellä välillä ihan hauskaakin on. Niinisalossa siis minä asustelen. Kaikki on mennyt omalta kohdalta tosi hyvin eikä VIELÄ vituta.. paljoa.

Eihän siellä ole tähän mennessä edes tehty mitään muuta kuin istuttu oppitunneilla, jonotettu ja ehkä kerran käyty ryynäämässä. JärjesTYMISharjoitusta unohtamatta!

Leireillä se varsinainen intti vasta näyttäytyy koko komeudellaan. Leirit on intin parasta aikaa! :thumbs:

Kyllä meilläkin on pinkat lennelly ja pedit räjäytelty. Huomen illalla takasin, joten tänään :kippis1: kunnolla.

Terveisiä Riihimäeltä. :) Oikeastaan ei olekaan niin löysää kuin luulin, riippuu siitä osuuko kurinalaiseen EK:hon vai 1.VK:hon, joka muistuttaa lähinnä partiota. Itse olen EK:ssa ja ihan mukavasti on mennyt. Näin äkkiseltään tulee mieleen kolme asiaa jotka vituttavat:

-Olen paska ampumaan, joutuu vielä hermoilemaan aukkiin pääsyn kanssa tuon takia
-Punkkia ei räjäytetä, vaan virheitä "korostetaan"
-Suihkuja on huimat yksi kappale kahtaa tupaa kohden eikä meinaa ehtiä käymään juuri koskaan :curs:

Tänään on ainoa vapaapäivä.. pää täyteen ja huomenna takas -->

Nopeet kaks viikkoa ollut. Mikään ei oo vielä aiheuttanut mullistavaa vitutusta, vaikka hupi varmasti vasta alkaakin. Toinen viikko menny kipeenä, mutta silti normaalisti mukana tullu oltua. Meillä ei muuta oo tehty kuin vähän sotkettu punkkia/pinkkoja, jos tehty huonosti. Sitten perus juoksutusta sisällä ruokailuun mennessä, jos jäänyt jotain tuvassa huonosti jne. Paikkana Keuruu ja 2. pionkin porukkaa.

ampuminen oli tosiaan aika mukavaa, ainoa posittiivinen asia armeijassa. Ensimmäiset ammmunnat ja sain 10 laukauksella 87pst:tä. En ollut edes räkäpäillä ampunut vaan suoraan kovilla. Yliluutnantilta tuli kovasti kehuja...

Ite sani ensin kuulla vähän kirosanoja sillä kaikki 10 kutia oli naapurin taulussa:D mutta koska suurin osa niistä 19 osumasta jotka oli naapurin taulussa oli 10,9 niin sain minä ja naapuri ampua uusiksi. Toisella kerralla sitten sain erittäin paljon kehuja ja "premiär löjtnant" sanoi että sinä olet mukana PionKn ampumajoukkueessa:D

Ite sani ensin kuulla vähän kirosanoja sillä kaikki 10 kutia oli naapurin taulussa:D mutta koska suurin osa niistä 19 osumasta jotka oli naapurin taulussa oli 10,9 niin sain minä ja naapuri ampua uusiksi. Toisella kerralla sitten sain erittäin paljon kehuja ja "premiär löjtnant" sanoi että sinä olet mukana PionKn ampumajoukkueessa:D
Jaa, teillä ammuttiin oikein uudestaan? "Meillä" tuolla Niinisalossa aikoinaan muinoin kun meikäläinen suoritti asepalvelustaan, oli välillä kavereilla jopa kahtaa-kolmeakinkymmentä osumaa tauluissa, siis varsinkin kotiutusammunnoissa. Ei siinä mit. Saivatpahan ainakin kaikki melkein sen kultasen ampumamerkin. Kuntsareita ei taidettu tuossa vaiheessa enään jakaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom