Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen vänrikki JEE!!
ps. nopee kysymys: Pärjääkö intissä akku/patteri käyttösellä partakoneella vai onko hankittava höylä?
Pärjää hyvinkin.. Imo paljon parempi olla kunnon partakone, saa nopeaa leikattua parran jos tulee kiire ja lisäksi ei tartte vaahtojen yms kanssa säheltää..
Et sinä sinne välttämättä joudu. Yksikään minun kavereistani ei joutunut kuljuun, vaikka melkein jokaisella oli tuo c-kortti. Eikä sinne kukaan olisi halunnutkaan..no voihan perkele, siinä ei vissiin sitten auta mikään jos ne kerta päättää laittaa kuljetuspuolelle. Tosin en ole käynyt vielä kakkosvaihetta autokortista, toivottavasti se vaikuttaa asiaan...
I/09 Lähtien kaikki pasikuskit on 12kk, koska niille ajatetaan se rekkakortti kans. :D Pasilla ajaminen on JEES :haart: TJ 89Miten helppoa on päästä pasikuskiksi? Sanoin kutsunnoissa että haluaisin
kuskiksi, aluksi mielessä tuo ilmainen rekkakortti, mutta tarkemmin ajateltuna en tee sillä mitään, joten en halua varmaa 12kk nakkia.
Muutenkin tuo pasin ajaminen hiukan kiinnostaa. Aukkiin aion yrittää, mutta jos ei onnistu, niin mieluummin olen 9 kuin 12kk.
Ja kertokaas vielä, että minkälainen homma on kyseessä. Ja santikseen olen menossa nyt I/09.
Ja C-kortti plakkarissa.
Kellään kokemusta?
Se riippuu vähän parrasta. Itellä ei ainakaan lähde leuasta parta braunilla eikä enää hirveen hyvin, jos on pari päivää ajamisesta. Höylä on paljon tarkempi. Niin ja tuo sähkökone on kuitenkin n 100e maksanut.Pärjää hyvinkin.. Imo paljon parempi olla kunnon partakone, saa nopeaa leikattua parran jos tulee kiire ja lisäksi ei tartte vaahtojen yms kanssa säheltää..
E: Mitä kannattaa ottaa mukaan ensimmäisellä kertaa?
Ei ole.onkos kukaan menossa 1/09 keuruulle?
tiiä pakkislaisista mut riil laif tuttuja menossa semmonen parikymmentä.onkos kukaan menossa 1/09 keuruulle?
tiiä pakkislaisista mut riil laif tuttuja menossa semmonen parikymmentä.
asiasta toiseen löytyykö monia spolleja täältä? kokemuksia/mitä mieltä hommasta?
Helvetin hyviä hommia! Niin paljon erilaisempaa hommaa mitä nuo kaikki muut hommat, aketusta, laskeutumiskoulutusta, henkilönsuojausta... Ja sokerinapohjalla väijy-hommat.
Nimim. Spol-AU LapITr
"erilaisempaa mitä nuo kaikki muut hommat" nyt vasta vuoden vitsin heitit!
eiköhän valtaosa hommista ole niin paljon erilaista mitä joku muu homma.
no joo kaikki hommathan on erilaisia, pitäis taas miettiä mitä kirjottaa :D Mutta mitä oon noita muita kavereita kuunnellut, niin kyllä mä rankkaan spollejen hommat monia muita hommia paremmiksi..
8 aamua jälkellä! Tuntuu iha mukavalta lähtee (taas kerra) täs nyt on oltu melkee 6kk lomalla, et vois kaivatakki jo jotain tekemistä.
Itseäkin kiinostaisi spol hommat mutta olen saanut sellaisen käsityksen että kaikki muut varusmiehet vihaavat spolleja? :(no joo kaikki hommathan on erilaisia, pitäis taas miettiä mitä kirjottaa :D Mutta mitä oon noita muita kavereita kuunnellut, niin kyllä mä rankkaan spollejen hommat monia muita hommia paremmiksi..
Itseäkin kiinostaisi spol hommat mutta olen saanut sellaisen käsityksen että kaikki muut varusmiehet vihaavat spolleja? :(