Intti I/09

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen vänrikki JEE!! :david:

Hoho, aamuihinsa kypsyneeltä kuulostava aliluti! Tuntuuko vuoden spedeilyn arvoiselta? :dance2: Rukkia sentään pidän jo jonain, aukkiin pääsee kuka vaan jos tietää miten päin rynchesteriä pidetään ja vähäkään haluja ja vittumaista luonnetta on.

ps. nopee kysymys: Pärjääkö intissä akku/patteri käyttösellä partakoneella vai onko hankittava höylä?

Pärjää hyvinkin.. Imo paljon parempi olla kunnon partakone, saa nopeaa leikattua parran jos tulee kiire ja lisäksi ei tartte vaahtojen yms kanssa säheltää..

Pärjää hyvinkin.. Imo paljon parempi olla kunnon partakone, saa nopeaa leikattua parran jos tulee kiire ja lisäksi ei tartte vaahtojen yms kanssa säheltää..

Itellä tuli intin aikana sen takia pakolliseksi tollanen akkukäyttönen hyrryytin kun ei vaan naama kestänyt ajella höylällä kahta kolmea kertaa viikossa mitä ne vaati. Ei auttanu vaikka millasella mach III:lla koitti tai vaahdolla niin silti pikkuhiljaa veti niin vittumaiselle ruvelle että ei meinannu tulla mitään. Loppuajasta tosin eivät olleet niin tarkkoja ettei tarvinu heti ajaa kun alko silmällä erottaan sängen. :D

Jahas. Allekirjoittanu ku alko aktiivisesti höyläämän vähän aikaa sitte ihan sen takija kun luulin, että tuo ladattava brAun ei olis kätevä intissä :jahas:

no voihan perkele, siinä ei vissiin sitten auta mikään jos ne kerta päättää laittaa kuljetuspuolelle. Tosin en ole käynyt vielä kakkosvaihetta autokortista, toivottavasti se vaikuttaa asiaan...
Et sinä sinne välttämättä joudu. Yksikään minun kavereistani ei joutunut kuljuun, vaikka melkein jokaisella oli tuo c-kortti. Eikä sinne kukaan olisi halunnutkaan..

Miten helppoa on päästä pasikuskiksi? Sanoin kutsunnoissa että haluaisin
kuskiksi, aluksi mielessä tuo ilmainen rekkakortti, mutta tarkemmin ajateltuna en tee sillä mitään, joten en halua varmaa 12kk nakkia.
Muutenkin tuo pasin ajaminen hiukan kiinnostaa. Aukkiin aion yrittää, mutta jos ei onnistu, niin mieluummin olen 9 kuin 12kk.
Ja kertokaas vielä, että minkälainen homma on kyseessä. Ja santikseen olen menossa nyt I/09.
Ja C-kortti plakkarissa.

Kellään kokemusta?
I/09 Lähtien kaikki pasikuskit on 12kk, koska niille ajatetaan se rekkakortti kans. :D Pasilla ajaminen on JEES :haart: TJ 89

Se riippuu vähän parrasta. Itellä ei ainakaan lähde leuasta parta braunilla eikä enää hirveen hyvin, jos on pari päivää ajamisesta. Höylä on paljon tarkempi. Niin ja tuo sähkökone on kuitenkin n 100e maksanut.

E: Mitä kannattaa ottaa mukaan ensimmäisellä kertaa?

E: Mitä kannattaa ottaa mukaan ensimmäisellä kertaa?

Netistä poimin aikoinaan tämmöisen listan:

Ne tavalliset:
- Vaihtokalsareita ja -sukkia
- Rahaa
- Tilinumero
- Palvelukseenastumis-määräys
- Henkilöllisyystodistus
- Lääkkeet ym. sellaiset
- Shampoo/suihkugeeli ja hampaanpesuvälineet
- Partakone/-höylä
- Kännykkä ja laturi
- Lenkkarit (jos ei halua käyttää PV:n karhuja)

Ja ylellisyydet:
- Karkkia
- Jotain lukemista
- Pelikortit
- Kannettava Cd/Mp3-soitin
- Jakorasia (kaksi pistoketta ei riitä koko tuvalle)
- Hyttyskarkotetta
- ja paljon muuta pikku tavaraa... (kuten esim. kynsisakset)

tiiä pakkislaisista mut riil laif tuttuja menossa semmonen parikymmentä.
asiasta toiseen löytyykö monia spolleja täältä? kokemuksia/mitä mieltä hommasta?

Helvetin hyviä hommia! Niin paljon erilaisempaa hommaa mitä nuo kaikki muut hommat, aketusta, laskeutumiskoulutusta, henkilönsuojausta... Ja sokerinapohjalla väijy-hommat.

Nimim. Spol-AU LapITr

Helvetin hyviä hommia! Niin paljon erilaisempaa hommaa mitä nuo kaikki muut hommat, aketusta, laskeutumiskoulutusta, henkilönsuojausta... Ja sokerinapohjalla väijy-hommat.

Nimim. Spol-AU LapITr

"erilaisempaa mitä nuo kaikki muut hommat" nyt vasta vuoden vitsin heitit! :hyper:
eiköhän valtaosa hommista ole niin paljon erilaista mitä joku muu homma.

"erilaisempaa mitä nuo kaikki muut hommat" nyt vasta vuoden vitsin heitit! :hyper:
eiköhän valtaosa hommista ole niin paljon erilaista mitä joku muu homma.

no joo kaikki hommathan on erilaisia, pitäis taas miettiä mitä kirjottaa :D Mutta mitä oon noita muita kavereita kuunnellut, niin kyllä mä rankkaan spollejen hommat monia muita hommia paremmiksi..

8 aamua jälkellä! Tuntuu iha mukavalta lähtee (taas kerra) täs nyt on oltu melkee 6kk lomalla, et vois kaivatakki jo jotain tekemistä.

no joo kaikki hommathan on erilaisia, pitäis taas miettiä mitä kirjottaa :D Mutta mitä oon noita muita kavereita kuunnellut, niin kyllä mä rankkaan spollejen hommat monia muita hommia paremmiksi..
Itseäkin kiinostaisi spol hommat mutta olen saanut sellaisen käsityksen että kaikki muut varusmiehet vihaavat spolleja? :(

Itseäkin kiinostaisi spol hommat mutta olen saanut sellaisen käsityksen että kaikki muut varusmiehet vihaavat spolleja? :(

no spollet varmasti on niitä vähiten pidettyjä varusmiehiä. spolleilla kun on velvollisuus monissa tilanteissa kaataa henkilön itse tilaamaa paskaa sen niskaan.

C0BRA voi vähitellen lopettaa turhan postailun. jos sulla ei ollut mielekäs nakki etkä osannut tehdä pinkkaa niin ei kannata koko järjestelmää ampua sen perusteella alas. loppujenlopuksi sillä mitä sinä ajattelet ei ole vittujakaan väliä, kunhan teet niinkuin sotatilanteessa edellytetään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom