Intti I/09

Kiinteähintainen netti löytyy ja kännykällä pystyy selamaan ;). Kannettavankin meinasin ottaa kyseistä tarkoitusta varten. Kannattaako ottaa ekalla kertaa mukaan? Tai siis onko siitä jotain haittaa. Se ei ole haitta, jos sinne pitää kantaa. Nyt pitäis lähtee ostamaan noita muita tarvikkeita.

Ei siitä mitään haittaa ole. Suht pienikokoiset kamat saa sullottua omaan lukolliseen kaappiin inttiroinien taakse piiloon, läppärin myös.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
therf: Aika turha se läppäri on ekalla reissulla kun aamusta iltaan on jotain ohjattua spedeilyä ja aikaa datailuun ei varmasti jää, tuskin kannattaa ennen ekaa lomaa roudata mukana. Ja niitä proilerin listan puukkoja ei kannata ekalla reissulla ehkä viedä kun ei niitäkään ennen ekaa leiriä tarvii, saattaavat kattoo kieroon tarkastuksessa jos on morat mukana. Ainakii meillä joka mortin tavarat tarkastettiin aseiden ja päihteiden varalta niin tarkastuksessa voi tulla selittämistä jos on tusina moria mukana.

Tuumaa vaa, ettenhä mä tämmöisillä halvoilla puukoilla ketää tappaas, kyl siihe hommaa pitää olla aito Kauhavalaane laatu mora.

Taitaa noita tärkeimpiä kamoja saada sotkustakin.. Puukkoja myös, muistaakseni :)

Mulla lähti kans uutenavuotena. Onneksi oli keskushermoston lamauttajaa sen verran veressä että alkushokki tuli vasta aamulla kun kaverit alkoivat vittuilemaan uudesta skini-lookistani:)

Ihan ok tämä on, parempi mitä odotin...
...ja joo. Sinne taidetaan kai kohta mennä:eek:

valaiskaas joku muuten vähän noita vaatimuksia spolleks. jos oikein muistan jonkunnäkönen pituusraja oli ainakin. ja oliko näöllä jotain merkitystä?

elämää jäljellä 6 päivää...

valaiskaas joku muuten vähän noita vaatimuksia spolleks. jos oikein muistan jonkunnäkönen pituusraja oli ainakin. ja oliko näöllä jotain merkitystä?

Puhtaalla rikosrekisterilla ja hyvällä motivaatiolla todnäk "pääset" jo hyvin pitkälle. spolkkiin pääsee suht helposti sen sijaan pois pääseminen onkin jo vaikeampi juttu:D

- Ei rikosrekisteriä
- Jonkun sortin psyykkinen testi kuulema
- Riittävä fyysinen kunto

Oli siellä meidänkii spolleissa muutamia rillipäitä ja lyhimmät oli aika normin pitusia eli jotain 175cm. Eikait ne nuo näkö ja koko niin justiinsa oo jos on kova kunto ja psyykkisesti sopiva.

Tuumaa vaa, ettenhä mä tämmöisillä halvoilla puukoilla ketää tappaas, kyl siihe hommaa pitää olla aito Kauhavalaane laatu mora.

Häjy. :hyvä:

Kaikki särkylääkkeet jne kannattaa olla omassa paketissaan eikä missään minigrippipusseissa ja jos on purkeissa olevia nappeja esim. kofeiinitabut niin kannattaa olla avaamaton sinetöity purkki. Ei tarttee sitten inttää että "ei, en yritä muiluttaa mitään piriä kassulle" niinku mulle kävi kofeiinitabujen takia. :rolleyes:

Tosiaan kuusi päivää vapautta viellä. Sitten Niinisaloon kärsimään tuo paska alta pois. Henkilökohtaisesti mulle 6kk on ehdoton maksimi tuolla.

Osaisko kukaan sanoo mitä pitää ottaa mukaan kun tuonne astuu. En ole jaksanut niitä lappuja ruveta sen kummemmin tutkimaan ja lueskelemaan joten olen siis melko tietämätön.

Muutaman kirjan, mp3-soittimen, kännykän, laturin, parranajovehkeet, hammasharjan ja hammastahnan. Mitäs muuta tarvitsen?

Tosiaan kuusi päivää vapautta viellä. Sitten Niinisaloon kärsimään tuo paska alta pois. Henkilökohtaisesti mulle 6kk on ehdoton maksimi tuolla.

Osaisko kukaan sanoo mitä pitää ottaa mukaan kun tuonne astuu. En ole jaksanut niitä lappuja ruveta sen kummemmin tutkimaan ja lueskelemaan joten olen siis melko tietämätön.

Muutaman kirjan, mp3-soittimen, kännykän, laturin, parranajovehkeet, hammasharjan ja hammastahnan. Mitäs muuta tarvitsen?

http://www.aamukampa.net/forum/viewtopic.php?f=30&t=464

meillä ainakin riippui kouluttajasta todella paljon, saiko käyttää lamppuja vai ei. todellaki se lamppu mukaan.

edit: 3 tärkeintä asiaa inttiin (leirejä ajatellen) on: otsalamppu, tulentekoväline ja puukko.

Näistä tulee sanomista usein. Noi näkyy pimeässä vähän helvetin kauas.

Näkyyhän ne. Yleensä porukalla o otsalamppu ja käsilamppu erikseen, voi sitten tilanteenmukaan käyttää otsalamppua esim. leirihommissa. Järki päässä ku käyttää ni hyvä tulee. Tosi ninja voi vaikka viritellä jonkun pienen lipan tai teipin eteen, ettei valo paista kuin ihan eteen. Klipsillisen voi ripustaa vaikka saappaanvarresta tai pippelistä roikkumaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom