Jossi
Banned
Kuris, kuin kauan siihen menee että muistot alkaa kultaantua? Vuosi, pari?
Kuolinvuoteella houraillessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rakkaat suomalaiset, ne jotka todella arvostavat itseään eivät voi pitää SA-inttiä muuna kuin Saatanallisen alkukantaisena eläintehtaana.
Kyvytön opettaa halutonta tekemään tarpeetonta. :dance:
Noista teidän viesteistä kyllä paistaa viha todella kirkkaasti inttiä kohtaan. Huomaa, että pojat on lähteneet palvelemaan asenteella "vittu mitä paskaa". ;) Mä lähdin avoimin mielin katsomaan mitä tuleman pitää. Parhautta on juuri ne rankimmat kokemukset sieltä intistä, missä joutui itsensä ylittämään, vaikka aikanaan vituttikin. Se on se onnistumisen fiilis. Niinhän sitä salillakin yritetään jatkuvasti ylittää itsensä.
Ja Jossi, noi sun banaanit on noissa sulkeisissa aika jäätävässä häröpallossa. :hyvä: Komenna ne oikein täytettyyn kolmiriviin. :whip:
Noista teidän viesteistä kyllä paistaa viha todella kirkkaasti inttiä kohtaan. Huomaa, että pojat on lähteneet palvelemaan asenteella "vittu mitä paskaa". ;) Mä lähdin avoimin mielin katsomaan mitä tuleman pitää. Parhautta on juuri ne rankimmat kokemukset sieltä intistä, missä joutui itsensä ylittämään, vaikka aikanaan vituttikin. Se on se onnistumisen fiilis. Niinhän sitä salillakin yritetään jatkuvasti ylittää itsensä.
Tämä teksti suoraan sanottuna vituttaa, mutta tottahan tuo kyllä on,ainakin osittain. Ehkä eniten kuitenkin vituttaa, että suomen armeija on niin juntti paikka.Siis täynnä kaikenmaailman maalaisjuntteja vailla kunnon sivistynyttä ajattelutapaa ja sitten kun tämmöisillä on mahdollisuus komentaa kerrankin elämässään muita niin se pistää vituttamaan. ... olisin ehdottomasti armeijahenkinen ja armeija kiinnostaisi enemmänkin, mutta kun se on maalaisjunttien hallinoima junttimainen idioottimainen ja ... Kaikki armeija slangisanat, kuten hösseli, jäätävä,wäbä..jne kaikki vaan kuulostaa niin helvetin maalaisjunttimaiselta, että itse en halua kuulua tuommoseen pelleilyjoukkoon. Ei mitään tyyliä, ei mitään standardeja,ei mitään kriteerejä. Kaikki saatana vaan sinne , samaa harmaata paskaa koko soppa.
Onhan tuossa osittain tottakin, mutta turhaan maalaisjuntteja haukut.
Kuinkas nopeasti intissä pystyy hakemaan siirtoa toiseen varuskuntaan?
Allekirjoitan. Kyllä itse ainakin suurimmassa osassa juttuja näin järjenpilkettä. Mitä rankemman kautta siellä armeijassa tehdään sitä helpommalta se tuntuu tositilanteessa. Sen huomaa kyllä monen asenteessa "Jos sota syttyy, niin mä lähden ainakin laivalla...", että ei paljon asiat kiinnosta. Se kyllä vitutti, kun viimisellä viikolla alikessu jaksoi vielä valittaa tuvassa päällä olevasta radiosta :D. Ja kyllähän niitä vitutuksen aiheita MONESTI oli, mutta jälkeenpäin monet vitutukset voi tunkea väsymyksen ja nälän piikkiin.Noista teidän viesteistä kyllä paistaa viha todella kirkkaasti inttiä kohtaan. Huomaa, että pojat on lähteneet palvelemaan asenteella "vittu mitä paskaa". ;) Mä lähdin avoimin mielin katsomaan mitä tuleman pitää. Parhautta on juuri ne rankimmat kokemukset sieltä intistä, missä joutui itsensä ylittämään, vaikka aikanaan vituttikin. Se on se onnistumisen fiilis. Niinhän sitä salillakin yritetään jatkuvasti ylittää itsensä.
Allekirjoitan. Kyllä itse ainakin suurimmassa osassa juttuja näin järjenpilkettä. Mitä rankemman kautta siellä armeijassa tehdään sitä helpommalta se tuntuu tositilanteessa. Sen huomaa kyllä monen asenteessa "Jos sota syttyy, niin mä lähden ainakin laivalla...", että ei paljon asiat kiinnosta. Se kyllä vitutti, kun viimisellä viikolla alikessu jaksoi vielä valittaa tuvassa päällä olevasta radiosta :D. Ja kyllähän niitä vitutuksen aiheita MONESTI oli, mutta jälkeenpäin monet vitutukset voi tunkea väsymyksen ja nälän piikkiin.
edit. Noh, hajotkaa nyt sitten niihin aamuihinne, jookosta.
Mä näin taas rahanpuutteen ja ehkä tästä johtuvan päättömyyden toiminnassa. Hienoa olla lämäri kun paikattavaks tulee tussilla merkittyjä valopäitä jos niitäkään. Suurin osa ajasta täysin turhaa oleskelua, varmaankin juuri rahanpuutteen takia.