Intissä treenaaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin tammikuussa olisi lähtö armeijan palvelukseen. Kasarmilla olisi mahdollisuus treenailla iltavapailla. Mutta millaisella ohjelmalla siellä pitäisi treenata. Mitään monimutkaista treeniä ei kannata aloittaa koska salilla käyminen ei kamalan säännnöllistä ole johtuen leireistä ja perus palvelun aiheuttamasta väsymyksestä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite alottelen 5x5 sarjoilla isoja perusliikkeitä tossa joulun jälkeen, jota sitten viedään läpi ainakin intin alkupuolisko. Päivässä vaikka pullo rypsiöljyä ja hankitaan kovat lihat.

Ite vedän 2 jakoisella intissä sama kuin siviilissä sen 4krt viikko.

Leireillä vaan huolehdit että saat tarpeeksi ravintoa niin ei massat katoa :D (Tonnikalaa öljyssä vaan)

Mutta joo kuullostaa siltä että sulle sopis toi 1 jakoinen paremmin, josset jaksa roudata itseäsi useammin salille.

Sen voin kertoa, että leireillä toi ravinnonsaanti on vähän niin ja näin, vaikka oliskin omia eväitä mukana, (varsinkin talvella).
Treenistä sen verran, että en suosittele ainakaan jalkoja kovin rankasti treenaamaan, ellei ole joku kevyt päivystysviikko tms. Itse joskus hölmöilin jalat tukkoon huolella ja kyllä äitiä tuli tetsatessa ikävä.

Tai sitten movettaa vaan ensimmäisenä päivänä -> loppu viikko ilman vapautuksia kasarmilla ja iltavapailla salille.
Toimii vekaranjärvellä ainakin

Joo toi säännöllisyys oli itelläkin suurin ongelma. Johtuen osittain siitä että olin varusmiesjohtaja ja aukki aikana piti vähän yrittää lueskellakkin ja johtajakaudella sitten iltavapailla väännellä koulutuksia valmiiks, Tosin vähemmän "nohevampana" olis ehkä saanu varmasti puntillekkin enempi aikaa. Miehistöllä varmasti vähän helpompi suunnitella sitä iltavapailla reenausta.

Tosiaan syömistä ei pidä leireillä unohtaa, nimimerkillä kokemusta on:jahas:
Pääsin tammikuussa vuoden oltuani pois ja noin neljässä kuukaudessa alko olemaan siinä kunnossa missä olin ennen inttiä, eli tuli kuihduttua jonkin verran.:rolleyes:

Zone-sarja -42%
Itse olen jo erittäin laiha ja pelkään tuota armeijaa vähän sen takia. Omalla kohdalla on erittäin huono ruokahalu (en pysty syömään kerralla paljoa...) ja vilkas aineenvaihdunta.

Voiko sinne ottaa vaikka pullon rypsiöljyä mukaan?

Saako jostain otettua/ostettua maitoa? (mieluiten punaista).

Missä joukoissa on vähiten ongelmia tämän asian suhteen muute? Vois anoo vaihtoa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenasin intin ajan(6kk) aivan samalla tavalla kuin siviilissäkin. Homma meni jota kuinkin niin että 3 treeniä intissä ja 1 treeni lomilla per viikko. Lopussa vielä omatoimisia 8km lenkkejä pari kipaletta. Älyttömän tylsäähän siellä kassulla on istua kaiket illat tekemättä mitään muuten :rolleyes:

ps. nousi muuten penkkikii 7,5kg intin aikana, ja paino laski 4kg :D

Sen voin kertoa, että leireillä toi ravinnonsaanti on vähän niin ja näin, vaikka oliskin omia eväitä mukana, (varsinkin talvella).
Treenistä sen verran, että en suosittele ainakaan jalkoja kovin rankasti treenaamaan, ellei ole joku kevyt päivystysviikko tms. Itse joskus hölmöilin jalat tukkoon huolella ja kyllä äitiä tuli tetsatessa ikävä.

Jalkoja nimenomaan treenataan. Lähtee lihat mukavasti kävelemään pelkällä aerobisella.

Älyttömän tylsäähän siellä kassulla on istua kaiket illat tekemättä mitään muuten :rolleyes:

Haha helvata... Perhana ei kyllä tullu montaakaa iltaa istuttuu kassulla tekemättä mitään 12kk aikana :P.. aina oli harjootusta tai jotain muuta actionii... alokaskaudel ei jaksanu käydä kertaakaan salilla.. tosin ei ollukaa ku parit iltavapaat.. sitte aukissa pääs alottelee semmosen keskimäärin 3x viikkoon (tietyst 7 leirin verran oli taukoja) ja johtajakaudel sitte pääski oikeestaa 3-4x viikkoon (~2 leiriä millon tuli viikon tauot).

Jos viikonloppuisin ei ole pakko ryypätä, niin pelkkä ylläpitotreeni onnistuu loistavasti. La/Su kaksjakosella molempina päivinä treenit. Jos vielä iltavapailla saat joskus keskellä viikkoa tehtyä yhden koko kropan treenin, niin pääsee jo kehittymäänkin. Ite treenasin koko intin aivan normaalisti vetäen kaksijakoisella neljä kertaa viikossa. Ja niitä jalkojakin treenasin normaaliin tapaan. Etukyykky nousi intin aikana 90x4-->2x5x110.

Itelläkin tammikuussa ois lähtö, ja kiinnostais justiinsa tuo että saako noita lisäravinteita miten sinne viedä, ja saako säilyttää miten? Justiinsa normiruuan yhteydessä esim proteiinit?

Itelläkin tammikuussa ois lähtö, ja kiinnostais justiinsa tuo että saako noita lisäravinteita miten sinne viedä, ja saako säilyttää miten? Justiinsa normiruuan yhteydessä esim proteiinit?

Kyllähä niitä saa ja kannattaakin.. Eriasia sitte miten mahtuu kaappiin eli ei kannata hirveen isoja pönttöjä sinne roudata. Ruoka on ihan ok ja ainakin meillä oli hemmetin usein raejuustoa/tonnaria lisukkeena..

Ja niitä jalkojakin treenasin normaaliin tapaan. Etukyykky nousi intin aikana 90x4-->2x5x110.

No huhhuh. Saat aika kauan käyttää aikaa jos kyykkäät 90 sarjaa ja joka sarjassa 4 toistoa. :rolleyes:

Mites muuten onko intissä mahdollista saada laktoositonta maitoa? Vatsa kestää sen pari litraa maitoa plus parit maitorahkat päivässä, mutta jos saisi laktoositonta maitoa sitä voisi lipittää runsaasti enemmän.

Haha helvata... Perhana ei kyllä tullu montaakaa iltaa istuttuu kassulla tekemättä mitään 12kk aikana :P.. aina oli harjootusta tai jotain muuta actionii... alokaskaudel ei jaksanu käydä kertaakaan salilla.. tosin ei ollukaa ku parit iltavapaat.. sitte aukissa pääs alottelee semmosen keskimäärin 3x viikkoon (tietyst 7 leirin verran oli taukoja) ja johtajakaudel sitte pääski oikeestaa 3-4x viikkoon (~2 leiriä millon tuli viikon tauot).

Meinasinkin että ei sitä jaksa punkassa/sodessa möllöttää, vaan ennemmin käyttää iltavapaat just urheiluun ;) Ehkä oli sitten vähän epäselvästi ilmaistu...

Itse olen jo erittäin laiha ja pelkään tuota armeijaa vähän sen takia. Omalla kohdalla on erittäin huono ruokahalu (en pysty syömään kerralla paljoa...) ja vilkas aineenvaihdunta.

Voiko sinne ottaa vaikka pullon rypsiöljyä mukaan?

Saako jostain otettua/ostettua maitoa? (mieluiten punaista).

Missä joukoissa on vähiten ongelmia tämän asian suhteen muute? Vois anoo vaihtoa...

Kenelläkään kantaa tuohon, että mitä sieltä saa ostettua? (toi toinen asia tulikin jo selväksi). Mutta jos ottaa just jotai rypsärii ne en kyl ainakaan itse sitä ihan kuivana alas saa. Jotain maitoa tms. tarvis.

Back
Ylös Bottom