Interner Explorer 7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoAT
  • Aloitettu Aloitettu

JoAT

VIP
Kaupunki
Pohjanmaa
Onkos pakkiksen väki kokeillut IE 7:n beta versiota? Itse olen tyytyväinen tulikettuun, mutta olihan tuo pakko koneelle ottaa ja kokeilla, kun se saataville tuli.

IMO toimii ihan ok ja käyttöliittymä on parantanut todella paljon. Mielestäni tärkein parannus on nuo välilehdet, joista erityisesti olen tuliketussa tykännyt.

Miten on, hot or not?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai tuostakin löytyy 1000 uutta tietoturva-aukkoa ja bugia, ja niitä korjaillaan IE8:aan asti. En oo firefoxin asennuksen jälkeen ikinä nähnyt mitään tarvetta muille selaimille.

Kypha sanoi:
Kai tuostakin löytyy 1000 uutta tietoturva-aukkoa ja bugia, ja niitä korjaillaan IE8:aan asti. En oo firefoxin asennuksen jälkeen ikinä nähnyt mitään tarvetta muille selaimille.
On noita reikiä varmasti, mutta niistä onneksi aika nopeasti kerrotaan (ainakin suurimmasta osasta) ja paikkauksetkin tulee ASAP. Paljonko esim. tuliketussa on reikiä, joista ei tiedetä ja jos tiedetään niin kerrotaanko? :jahas:

Juu, en minä noista niin tiedä. Sama kai se mitä selainta käyttää, suojaukset pitää muutenkin olla kunnossa. Voihan tuota jossain vaiheessa kokeilla, en kyllä usko, että tosta löytyy mitään, minkä takia lähteä vaihtamaan enää takaisin IE:hen.

Kypha sanoi:
Juu, en minä noista niin tiedä. Sama kai se mitä selainta käyttää, suojaukset pitää muutenkin olla kunnossa. Voihan tuota jossain vaiheessa kokeilla, en kyllä usko, että tosta löytyy mitään, minkä takia lähteä vaihtamaan enää takaisin IE:hen.
Yksi hyvä ominaisuus on se, että kaikki välilehdet saa esikatseluun yhden napin painalluksella. Esikatselu vähän samaan tyyliin kuin esim. wordissa. Siitä voi sitten klikkaamalla valita sen lehden, jota haluaa katsoa. Tämä on tosi hyvä, jos on monta välilehteä samanaikaisesti auki. Vähän vaikea selittää tota toimintoa, mutta kiva lisä se on.

Edit: Kuva vielä tosta esikatselu jutusta. :)

Liitteet

• IE7.JPG
    IE7.JPG
    114,5 KB · Katsottu: 119
Kah, pitääpä ettiä. Harvoin tosin tulee niin montaa lehteä pidettyä auki, etteikö niitä pystyis tosta ylhäältä klikkailemaan esille.

IE on vihoviimeinen selain jota käytetään. Ennemmin surffailen vaikka Lynxillä.

Onhan se IE7 tossa parisen kk hyrränny taustal (itsellä siis tuo 7.0.5335.5 aikasempi beta-versio) ja hyvin pelittäny, vaikka 99% ajasta tulee selattua firefoxilla 2.0 versiolla.

Back
Ylös Bottom