Innostunut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jii_M
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

Olen vasta innostunut tästä hienosta lajista. Olen myöskin täysin uusi täällä pakkotoitossa, joten pahoittelen mikäli näitä asioita on jo käsitelty jossakin aikaisemmassa ketjussa.
Jokatapauksessa, opiskelen, joten tästä johtuen minulla on hieman rajallinen kuntosali käytössäni. Haussa on siis jokin "hyvä" treeniohjelma mikä potkaisisi käyntiin kunnolla harjoitteluni. Salilla on käytössä, (Jopa laitteiden nimet ovat vielä hakusessa) ylätalja, penkki, jalkaprässi, reisiojennus/koukistus-laitteet, joku pohjekone, tankoja/käsipainoja on todella laajasti ja joku laite minkä nimeä en tiedä, missä vedetään painoja itseensä päin (pitäisi ottaa hartioihin/selkään) ja kuntopyörä. Haluaisin vinkkejä teiltä alan ammattilaisilta harjoittelun aloittamiseen ja ohjelman mikä ottaisi hyvin joka puolelle kroppaa, sillä en halua olla mikään epäsymmetrinen isohauiksinen otus. Minulla on myös aikaa hieman rajallisesti pääsen salille noin. 3x vko.

Kiitän etukäteen teitä jokaista jotka viitsivät minua auttaa!

Huoh, et sitten lukenu paskan vertaa tätä osiota ennen postausta? Tuossa listan yläpäässä on iso kasa eri treeniliikkeitä kuvineen, siitä on hyvä lähtee vilkuilemaan. Treeniohjelmia löytyy tuhat ja sata kappaletta omasta threadistaan. Kato vaikka semmone kun arnoldin kultanen kuusikko (golden six) tai Starting Strength, molemmat löytyy tältä samalta forumilta ja sopivat passelisti tuoho 3pv/viikko aikatauluun. Sitten hyppäät ravintopuolelle ja rupeet kattelee perusasioita läpi.

JOS TREENAUS KIINNOSTAA NI PITÄS KYLLÄ PRKL JAKSAA NÄHDÄ EDES HIEMAN VAIVAA SEN TIEDON ETTIMISEEN!

Razorblade puhuu asiaa, näitä sunkaltaisia ihmisiä tulee aivan liian tiuhaan jotka haluavat jonkinlaisen ''avaimet käteen''-paketin, kun kaikki perustieto treenistä ja safkasta on stickyinä tuolla ylhäällä. Skarppina ny.

Innokkuuteni vielä on pystyssä ja löysin hyviä juttuja täältä foorumeilta. onko aivan normaalia että painoni on laskenut melko paljon tässä viikkojen varrella vaikka tuntuu, että olen syönyt paljon, tosin roskaruoan jättäny pois. nyt tuli ikävästi takapakkia ja sali, jossa kävin suljettiin ja olen melko persauki. omistan mutkatangon ja levypainoja jonkin verran. sali avataan uudelleen elokuussa. nyt pitäisikin keksiä joku hyvä kotitreeni tähän pariksi kuukaudeksi. tähän mennessä olen salilla käydessänni tehny ison Arskan g6:sta. Kaikenlaiset neuvot olisivat nyt hyviä, melko hyvin olen pystynyt kotona nyt harjoittelemaan, ongelmana onkin rintalihaksien kehitys olisiko teillä viisaammilla jotakin hyvää ideaa tähän?

Razorblade puhuu asiaa, näitä sunkaltaisia ihmisiä tulee aivan liian tiuhaan jotka haluavat jonkinlaisen ''avaimet käteen''-paketin, kun kaikki perustieto treenistä ja safkasta on stickyinä tuolla ylhäällä. Skarppina ny.

Pakko semisti kompata tätä. Kaveri rupesi käymään salilla ja sanoin hänelle, että voin pari viikkoa neuvoa häntä salilla, koska olen ollut kipeänä, niin en uskalla treenata. Hommasin sille jo treenikaverin tossa viikko sitten, koska itse tykkään treenata joko yksin tai kokeneemman kaverin kanssa joka pakottaa mut treenaamaan täysillä.

Nyt alkaa suunnattomasti vituttamaan, kun pitäisi jatkaa treenausta keskiviikkona niin tämä aloittelija kaveri yrittää vain roikkua minussa, että treenaa hänen kanssaan ja hänelle sopivina päivinä. Sanoin kyllä sille, että jos sulla ei riitä motivaatiota treenata yksin tai tämän toisen henkilön kanssa sillein, ettei mun tarvi olla sanomassa, että nyt tehdään tätä ja näin niin älä sit treenaa ollenkaan, mutta en mä tiedä.

Back
Ylös Bottom