Inkkari vai länkkäri, kumpi olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Useimmat meistä ovat kai leikkineet lapsena leikkiä, jossa intiaanit ja Cowboyt/ratsuväensotilaat taistelevat toisiaan vastaan. Kumpi olit? Inkkari vai länkkäri? Meikä oli aina intiaani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äh, me oltiin aina vaan polea ja rofea eli poliisia ja roistoa. Jos intiaanit vastaa roistoja, niin kai mäkin sitten olin aina inkkari.

Ihan paras thread muuten :D

Kyllä kauboit oli parempia kun niillä oli revolverit ja siistit pontsot :) Jos joku kaveri ois vääntäny intiaania sellanen sulkahärveli päässä ja keppihevonen alla ni kyllähän siinä ois saanu repeillä. Kauboina oli kova olla kun oli nallipyssy ja kunnon stetsoni.

Olin aina se, joka juoksi karkuun.

Mä olin sekasikiö ja leikin molempia. Toiselle päivälle oli inkkaripäähine ja jousipyssy, toiselle revolveri ja keppihevonen. :D

Snafu sanoi:
Äh, me oltiin aina vaan polea ja rofea eli poliisia ja roistoa.
Meillä päin sanottiin, että ollaan "pollaa ja rokea, olkaa työ pollareita ni myö ollaa rokei."

Eli roisto. :lol2:

edit: tuota cowboy ja inkkari juttua en ollut edes kuullut, onko se kenties nuorempien?

Pokea ja rokea.
Kuka saatana nyt haluaisi olla poliisi? Meillä aina arvottiin ne onnettomat jotka oli poliiseja.

Ps. tohon ninja argumenttiin:
Me myös tapoimme näkymättömiä ninjoja puumiekoilla. Leikeimme kai samuraita(?).

Useimmiten taisin olla länkkäri... :)

Intiaanit mahto olla yleensä kuviteltuja. Mutta kivaa oli, länsi oli sillon kova juttu ja on vieläkin. Tex Willerille :thumbs: ! Siinä tais olla suurin innoittaja länkkärileikkiin.

Joskus ritariässä ja joskus ninja...lienevät muuten jälkikäteen ajateltua aika yks ja sama :D

Inkkari olin ja kaikki mahdollinen tieto piti saada niistä :D

Toinen kova juttu oli tietenkin ninjat, rakenneltiin aina hienoja ninjojen aseita ja kovasti harjoiteltiin niillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom