Inkkari vai länkkäri, kumpi olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Kyä mä olin länkkäri aina kun pääsi valitsemaan. Sitten kun olen iso, ostan oman ranchin ja ainakin tuhatpäisen karjan. Ja inkkareille annan kyytiä jos tulevat ahdistelemaan. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää olin aina saksalainen, paitsi talvisodassa Rokka. Mulla oli ittetehty hakaristinauha käsivarressa. Kaverit meinas ettei lännessä ollut natseja mutta mää ammuin niitä jousipyssyllä. Eli inkkari sitten kai. Mun sisko oli Ingalssin Laura.

Tex Willer! Eli yönkotka! Kaverit oli tietysti Tiger Jack, Kit Willer ja Kit Carson. Lähinnä vyörytettiin naapurin tyttöjen leikkimökkiä. Satunnaisesti myös Robin Hood tai Tarzan riippuen siitä kumpi oli vikaks tullut telkkarista. Mulla oli myös sellaset leopardin kuvioiset tarzan housut. Muuten helvetin hyvät mutta munat hikos ja muu kroppa paleli. Lisäksi hyttyset söi. Siks se tarzankin varmaan koko ajan flengaili liaanilla ja paini leijonien kanssa kun sitä paleli ja vitutti ne sen byysat.

Mä olin molemmat. Isän kanssa tehtiin katajasta jousipyssyt ja puusta veistettiin nuolet. Myöhemmin sain hienon lasikuitusen jousen ja kaupasta ostettiin sitten kunnon nuolia. Ammuin myös pikkuveljeä 15 metristä nenään ja verta tuli kunnolla (huom. silmätkin ovat aika lähellä nenää!).

Sitten sain kuudesti laukeavan ilmarevolverin, joka toimi kaasulla. Sillä ammuimme rastaita ym. Oli se aikaa.

Muistaakseni olin molempia vuorotellen mut en mitenkään useasti.
Mutta kaikkein eniten olin huippusotilas talvisodassa. Mua voitais pitää melkosena veteraanina jos laskettais taistelupäivät ja mun tappamat venäläiset ;)

Ei kerenny länkkärii leikkii kun itärajan tuntumassa asu niin me vaan estettiin venäläisten hyökkäyksiä, paitsi silloin kun oltiin ninjoja...

Rosvoa ja poliisia eli rokee ja pokee (portsari?¿). Rosvona sitä oli mukavampi olla ku sai juosta karkuun :D

Mize sanoi:
Inkkari olin ja kaikki mahdollinen tieto piti saada niistä :D

Toinen kova juttu oli tietenkin ninjat, rakenneltiin aina hienoja ninjojen aseita ja kovasti harjoiteltiin niillä.

Inkkari minakin.

Täällä myös ninjailua.
Tuli rakennettua samuraimiekkoja, heittotähtiä ja nunchakuja joilla tuli lyötyä useamman kerran itseään takaraivoon. :lol2: (mutta ei kyllä sillon naurattanut)

Spiderman,Batman,Turtles tai moottoripyöräilijä. Harvoin leikin inkkaria ja länkkäriä.
Edit. Kyllä me muuten leikittiin olevamme myös Ninjoja(miekat ja kaikki). Sitten minulla taisi myös olla täydellinen Spiderman- ja Cowboypuku (eri pukuja tottakai).

Me oltiin pieninä ActionForse äijiä :D Olin aina Snake Eyes Tai Storm Shadow

Kerrain kokeiltiin sitä perus ActionForse trikkiä, eli toinen lyö takaa päin miekalla/kepillä, ja toinen yrittää ottaa sen kämmenien väliin kiinni sokkona :D Ei onnannu, ja pää tuli kipiäksi...

Leonardo tai Donatello Turtleseista. Tai sitten ihan vaan ninja.

adam-turtle.jpg

En ole sitten minä kumpikaan noista. :jahas:

images%2Fproducts%2Fd%2Fdg5844-item.gif

Dieetti-Tomppa :D

Silppuri.

silppuri.gif

Pienenä aina leikittiin tutleseita isojen poikien kanssa, jouduin aina olemaan Silppuri, isot pojat olivat turtleseja. Siinä sitten yritin huutaen hyökätä niitten puolta isompien jätkien kimppuun :D
Kyllä se vitutti kun ne kampitti mua ja heitteli ympäri peltoa :lol2:

Joku ihmeen kommando hiippari joka hyppi puskissa ja vakoili naapureita, spiderman, turtles... :evil:

Tähän trediin jo aiemmin postasinkin, että olin aina se, joka karkuunpäin kerkesi juosta. Valehtelin. Joskus olin Prätkähiirien Moto, ja sain kurittaa naapurin Lalli Leipäjuustoa oikein olantakaa käpykranaateilla ja porkkanaohjuksilla(Rinkkuhan pysyy tästä poissa), ja ai että silloin oli kivaa.
Ketään muita Prätkähiiriä?

Turtles olin mäki :D eikä me poliisia ja rosvoo leikitty..tai inkkareita tai mitään.oltiin pyssyskiä :lol2: eli siis pyssyleikkiä..muistan aina kuinka isot pojat eivät ikinä kuolleet vaikka niitä ampui ekana..huijausta :jahas:

Mä olin länkkäri, oli tupla revolverit,kotelot ja lännenhattu! Lisäki olen ollut ihmemies macgyver ja rambo! Siinä ne tais olla.

Edit: Ja sitten leikin kauppaa siskojen kans :D

Edit2: Hulkki leikki varmaan kehonrakentajaa ;)

Mä olin Dinosaurus, se ownasi nuo molemmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom