Inkkari vai länkkäri, kumpi olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olin kaikkea mikä oli aina "muodissa", millon commando, millon predator (vahva keppi jonka päähän teipattu kaks puukkoa), mutta Rambo taisin olla sitten kuitenkin loppupeleissä. Ja aina oikeet puukot messissä plus linkkarit. Tehtiin metsään muitten pantujen leikkimä-alueelle "jänniä" ansoja. Oli kuoppia täynnä piikkejä, kompastuslanka + piikit maassa (mitattiin piikkien oikea paikka, niin että kun lankaan juoksi ja otti käsillä kaatumisen vastaan, niin piikit olis osuneet käsiin), ansalangoitettu korkealta puusta tippuva kanto, rambo 1:ssä ollut jännitetty kataja + ne piikit. Luonnollisesti kaikki ansat naamioitiin viimesen päälle, se oli kunnia-asia. Onneks kukaan ei kuollut tms. Voi olla, että mun tulevat muksut ei pääse leikkimään "samoja leikkejä kuin isi".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
number_one sanoi:
Kerrain kokeiltiin sitä perus ActionForse trikkiä, eli toinen lyö takaa päin miekalla/kepillä, ja toinen yrittää ottaa sen kämmenien väliin kiinni sokkona :D Ei onnannu, ja pää tuli kipiäksi...

Toi on kyllä legendaarinen trikki. Oli ne G.I Joen/Action forcen ninjat kovia kun tohon pystyivät. :)

Eugen sanoi:
Mä olin kaikkea mikä oli aina "muodissa", millon commando, millon predator (vahva keppi jonka päähän teipattu kaks puukkoa), mutta Rambo taisin olla sitten kuitenkin loppupeleissä. Ja aina oikeet puukot messissä plus linkkarit. Tehtiin metsään muitten pantujen leikkimä-alueelle "jänniä" ansoja. Oli kuoppia täynnä piikkejä, kompastuslanka + piikit maassa (mitattiin piikkien oikea paikka, niin että kun lankaan juoksi ja otti käsillä kaatumisen vastaan, niin piikit olis osuneet käsiin), ansalangoitettu korkealta puusta tippuva kanto, rambo 1:ssä ollut jännitetty kataja + ne piikit. Luonnollisesti kaikki ansat naamioitiin viimesen päälle, se oli kunnia-asia. Onneks kukaan ei kuollut tms. Voi olla, että mun tulevat muksut ei pääse leikkimään "samoja leikkejä kuin isi".

KAUHEAA :eek:

Kun meidän pihan vesselit leikki, mä olin aina Reino, kusessa makaava juoppo. Reino asui omassa yksiössään pahvilaatikossa pihan perällä, kuusen alla. Reino sairasti skitsofreniaa ja tykkäsi nuolla kiviä. Reinon kaksi sivupersoonaa, preussilainen sotamarsalkka ja muumio, tulivat usein esille Reinon nautittua miestä väkevämpää. Pahinta oli, jos Reinon sivupersoonat iskivät päälle yhtä aikaa. Silloin Reino vaelsi pihalla vessapaperiin kääriytyneenä hokien berliiniläistä mantraa ihmissusista ja juoksuhaudoista.

Reinon hoito oli Amanda, jota leikki naapuritalon Minna. Amanda oli crack-huora jolla oli HIV ja sylikoira. HIVin Amanda oli saanut Afrikasta tuliaisina kun joku tumma poika oli tätä piikannut, sylikoira oli taasen ainoa asia, jonka oksennukseen tukehtunut Jukka-eno Amandalle jätti. Reino kutsui silloin tällöin Amandan yksiöönsä illan hämärässä ja kuusen katveessa Sorbus-pullon nautittuaan sormetti tätä (ajatelkaa jätkät, mä olin 6v. ja mulla oli sormi SIELLÄ!!!1), Reino kun oli impotentti. Homma päättyi aina siihen, että Reino alkoi itkeä impotenssiaan, kusi housuunsa ja sammui. Amanda haukkui Reinon paskaksi, mutta syvällä sisimmässään hän silti rakasti Reinoa, Reino kun oli ainoa mies joka ymmärsi häntä. Amanda jätti Reinon makaamaan omaan kuseensa, ja lähti kauppaamaan tavaraansa, eli SITÄ!!!1, kadulle. Muut pihan kersat hoiti sitten Amandan joka suunnasta.

Joskus mä saatoin pitää Reinon roolia aamun sarastukseen asti ja kömmin pahvilaatikosta ulos vasta sitten, kun auringonpaiste oli kuivattanut kaiken kusen. Siitä sit aamupalalle ja esikouluun.

Minnalla menee nykyään ihan kivasti. Yh-äiti, lainaa pankista ja kaikkee. Ihan jees.

Tunnen kyllä aika monta nykyistä ihan virallista rasistia jotka olivat pieninä NEEKEREITÄ. Kunta-Kinte oli jätkien mielestä ihan kuningas kun rakenneettiin skuttaan majoja. Niin ne ajat muuttuvat... :hyper:

No yleensä kaikki halusivat olla rosvoja tai inkkareita... varsinkin kun tyttöjen kanssa leikittiin, mikäs sen mukavampaa kuin "jäädä" kiinni tytölle josta salaa piti paljon ;)

Inkkari ehdottomasti! Mulle tuli mm. Hopeanuoli-lehti ja olin jopa Hopeanuolen intiaanileirilläkin Padasjoella. Asuttiin viikko teltoissa ja tehtiin omat korut ja asusteet, muutenkin viettiin "autenttista" intiaanielämää.. Oi niitä aikoja :D

Me oltiinki FBI & Huumekauppiaat. Juostiin pihoja ympäri jauhopussit kainalossa ja soiteltiin salaisia puheluita asunnosta toiseen...

Ja kerran oltiin jotain talvisodan johdannaista ja oltiin jollain perunapellolla kevät talvella lakanasta tehdyssä teltassa, ja nautittiin keittokinkkua suoraan paketista :rolleyes:

Miepä olen elänyt traumaattisen lapsuuden.

Jouduin olemaan prätkähiiristä vinskin tyttöystävä, kun roolit vietiin miun edestä aina. Vittu.

edit. Sitten niitä ekaluokan leikkejä, kun meillä oli välituntisin oma päämaja tms, "rommuttamoksi" me sitä kutsuttiin. Nimi juontui siitä kun koulun ensimmäisenä päivänä löydettiin sieltä polkypyörä jota alettiin purkamaan. Sitten siellä oli lopulta kuningas ja henkivartioita jne. Taisin olla joku kaksoisagentti kun värväydyin kilpailevaan tukikohtaan. Ei oo muuten elämä enää niin hurjaa kuin tuolloin.

LOL teille.
Mä olin eräänlainen teräsmies, tosin ilman viittaa, froteepyjamassa. Sitten lennettiin lattialla vatsalla kädet ja jalat ilmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom