inhokkibodyt

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli kenen kehonrakentajan vartaloa ette pidä ihannoitavana ja tavoitteenmukaisena? Itselläni tulee heti alkuun mieleen muutama:

1. Paul Dillet (ne verisuonet :urjo: )
2. Gregg Valentino (Kukapa haluaisi olla hänen näköisensä?)
3. Ove Rytter (kilpailisi fitnessissä mokoma :david: )
4. Ernie Taylor (rintahauispelle :curs: )

mutta kertokaapa omia ällökkejänne!

Ei ole kompetenssia lähteä kenenkään bodyä arvostelemaan, mutta Paul Dillet on melkonen Frankensteini. :D

Ronnie Colemanilla on mielestäni erittäin ruma fysiikka. Jay Cutler taas on positiivisessa mielessä ihan omaa luokkaansa. Jayn fysiikan voisin ottaa vaikka samantien, mutta Ronnien fysiikkaa en haluaisi ikipäivänä.

totta!

Joo ei se Ronnie mikään kaunis tai luonnollinen ole, mutta on sillä sentään symmetriaa enemmän kuin jollain Ernie Taylorilla tai Gregg Valentinolla, jotka vaan kuvittelee että ojentajat ja hauikset on ne jotka miehen tekee... Samaan sarjaan kelpuuttaisin oikeastaan myös Mannfred Höberlin, mutta hän on sentään aika fiksun ja asiallisen tuntunen äijä muuten:

Tää ei kyllä ole kehonrakentaja...

Sanon vain kaksi sanaa, Hannah Park.
Miten tämmönen eukko voi olla Olympiassa :itku:

Edit: ja lisäykseksi, että myöskään moninkertaisen nro. ykkösen, Susan Curryn fysiikka ei miellytä silmää. Vyötärön ja lantion seutu on jotenkin kumma.

Liitteet

• järkky!.webp
    järkky!.webp
    28,5 KB · Katsottu: 918
Se on se Gunter Schlischesshcshehchacamppen jolla toki jees fysiikka mutta sellasia suonikohjuja että mulla meinaa laatta lentää jos ne sopivasti näen.

quaz sanoi:
Se on se Gunter Schlischesshcshehchacamppen jolla toki jees fysiikka mutta sellasia suonikohjuja että mulla meinaa laatta lentää jos ne sopivasti näen.

Hyi saatana. :urjo: Miks se ei leikkauta niitä pois?

vilma-liina sanoi:
Edit: ja lisäykseksi, että myöskään moninkertaisen nro. ykkösen, Susan Curryn fysiikka ei miellytä silmää. Vyötärön ja lantion seutu on jotenkin kumma.

No hui, niimpäs onkin. Itseasiassa kyseisestä naisesta katosi juuri kaikki hohto, parempiakin on nähty.

vilma-liina sanoi:
Joo, tollanen omituinen kentauri-lookki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
öööhh.... väärinkäsitysten välttämiseksi, tuo kuvan nainen on Hannah Park... :D
Tuo jälkeenpäin näpytelty edit-teksti ei vaan enää suostunut menemään kuvan alle. Nyt vasta itse hoksasin, että kyseiset naiset (Park & Curry siis)ovat kasvoiltaan vähän samannäköisiä.

vilma-liina sanoi:
öööhh.... väärinkäsitysten välttämiseksi, tuo kuvan nainen on Hannah Park... :D
Tuo jälkeenpäin näpytelty edit-teksti ei vaan enää suostunut menemään kuvan alle. Nyt vasta itse hoksasin, että kyseiset naiset (Park & Curry siis)ovat kasvoiltaan vähän samannäköisiä.
Kiitos tarkennuksesta. Mä jo ajattelin, että kuinka toi muija voi olla moninkertainen ykkönen. :eek: (vaikka en mikään lajin asiantuntija olekaan ;))

Woooot, Paul Dillet rulaa!

Ja itse kyssäriin: hallitseva Mr. Olympia ei miellytä mun silmää, vaikka onkin Jakkihärän kokoinen.

Tomi sanoi:
Ronnie Colemanilla on mielestäni erittäin ruma fysiikka. Jay Cutler taas on positiivisessa mielessä ihan omaa luokkaansa. Jayn fysiikan voisin ottaa vaikka samantien, mutta Ronnien fysiikkaa en haluaisi ikipäivänä.

Kuinka pitkälle rumalla (varauksella "kauneus katsojan silmässä") fysiikalla pääsee jos massaa löytyy? Mikä määrää arvostelutuomareiden mieltymykset?

Milos Sarcev ei miellytä minua vaikka kaveri ei huonoa fysiikkaa omaakkaan...mutta kuitenkin olen nähnyt siitä sellaisia kuvia että huh huh ei hyvä!

Art Atwood on toinen joka ei säväytä sitten pätkääkään...massaa on mutta rakenne/muoto ei täsmää...

eihän tota oo tehty fotoshopilla? vai wtf? eiks toi äijä oo se jolla on sitä öljyä tuola käsivarressa?
"im a genetic freak" tai jotain tommosta? :D
Korjatkaa ku oon kuitenki väärässä..

Valentino, huh huh. Ei voi muuta sanoa. Mitähän äijän päässä oikein liikkuu? Ja mihin se kaikki öljy loppujen lopuksi päätyy?

Suositut

Back
Ylös Bottom