inhokkibodyt

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Valentinon voi mun mielestä jättää omaan arvoonsa, eikä kaverista pitäisi edes puhua samassa yhteydessä pro-kehonrakentajien kanssa.

Pro-Pain sanoi:
Valentino, huh huh. Ei voi muuta sanoa. Mitähän äijän päässä oikein liikkuu? Ja mihin se kaikki öljy loppujen lopuksi päätyy?

Hautausurakoitsijan pöydälle, heti ku se siitä alkaa vuotamaan verenkiertoon... Ja tohon kuvaan vielä; :urjo: YYYYÄÄÄÄÄÄÄKKKKK! Aivan sama onks toi muuten hyvä jätkä vai ei, tyhmä/tampio/einari se on ku tommosta tekee ittelleen.

:offtopic:

Tohon synaan kuoli jokunen vuosi sitten 20 v. poika Tukholmassa, kun ruuttas sen vahingossa suoneen. Myös Milos Sarcev käväisi lähellä helvetin portteja, kun syna ei mennytkään oikeeseen paikkaan......
Eli Valentino poistunee keskuudestamme piakkoin! Eikä hetkeäkään liian aikaisin :curs:

Wintikka sanoi:
:offtopic:

Tohon synaan kuoli jokunen vuosi sitten 20 v. poika Tukholmassa, kun ruuttas sen vahingossa suoneen.
Siis, eikös se juttu mennyt kaikessa idioottimaisuudessaan siten, että kyseinen kaveri oli tökkinyt itseensä ns. tavallista öljyä? Siis normaalia ruokaöljyä. Vai oliko se jopa moottoriöljyä? Joku über-idiootti yksityiskohta siihen liittyi, en muista mikä. :)

Hahaha... Ruokaöljyä suoraan suoneen, saakohan tolla tavalla varmasti kaikki tarvittavat rasvahapot? :thumbs:

Bulldozer sanoi:
Valentinon voi mun mielestä jättää omaan arvoonsa, eikä kaverista pitäisi edes puhua samassa yhteydessä pro-kehonrakentajien kanssa.

täsmälleen samaa mieltä.

Juma. En oo ennen katsellutkaan Valentinon kotisivuja, kaveri on ollut joskus aika kovassa kunnossa, siis ennen syntholia. Syna ei tod. saanut äijää "kuntoon".... vittu mikä juusto.

Pro-Pain sanoi:
Valentino, huh huh. Ei voi muuta sanoa. Mitähän äijän päässä oikein liikkuu? Ja mihin se kaikki öljy loppujen lopuksi päätyy?

Valentinon kädethän on räjähtäny!!! Siitä oli juttuu jossai muskelilehessä. Lähinnä tommonen surullisenkuuluisa tapaus. Että halutaan julkisuutta ja huomiota hinnalla millä hyvänsä... Valentino looks like :kakka:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bulldozer sanoi:
Todella. Tässähän puhuttiin kehonrakentajista. Ei nettisivupelleistä jotka A: eivät ole kehonrakentajia B:eivät kilpaile kehonrakennuksessa C: eivät omaa normaalin ihmisen aivokapasiteettia.

Ja alkuperäistä monster-miestä Dillettiä ei saa haukkua ;) Ei se mielestäni voittajakroppa koskaan ollut sillä miehellä, mutta hieno parhaimmillaan ja kärsi äärimmäisen paljon surkeasta lihaskontrollista ja poseerauksesta.

Itse kysymykseen: ensinnäkin tuohon Ronnie/Cutler -vertailuun sanon, että vaikka kova kehonrakentaja onkin, itse taas en Cutlerista tykkää sitten yhtään. Jokin määrittelemätön siinä vyötärö/reisi-osastolla sattuu silmään, vaikka kehitys on ollut positiiviseen suuntaan jo pitkään ja mieletöntä.

Mutta ne rumimmat (Cutler on toki silti mielestäni niitä kovimpia eikä "rumiin" kuulu):

- Art Atwood: kamala kroppa, "liian" lyhyessä ajassa järkkyroinamäärällä kasvatettu irvokkaan näköinen epäsymmetrinen paksuvyötäröinen kolossi.

- Ruhl: parantaa, ehkei enää kohta ajankohtainen.

Suositut

Back
Ylös Bottom