influenssa virus reihuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Mites on kuinka moni on sairastanut tämän tuhansia koululaisia ja varusmiehiä petiin kaataneen influenssaviruksen.. saatanan sitkeä p*skiainen tää ainakin on :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä myös. Maanantaista asti olen sairastanut. Nyt alkaa tuntua paremmalta, mutta ei läheskään vielä terveeltä.

Eilen taisi iskeä tänne........................

Tosin on onneksi niin helvetin paha kankkunen, että se lähes peittää flunssan.:joulu1:

Virus iski tiistaina.
Tuli niin rajusti, että pystyn sanomaan kellonajan tarkkaan. Oli kiire töistä kotiin, kun tiesin, että kohta ei olla enää ajokunnossa. Kotona kuume oli 39 ja taju lähes poissa.
Nyt onneksi olo on jo vähän parempi. Kuume jo alle 38.

Korvat on niin tukossa, ettei kuule kunnolla, makuaistia ei oo. Mut se on pienin harmi. Ainoa minkä maistaa on kurkkupastillit, joita joutuu syömään kurkkukipuun jatkuvasti.

Tsemiä sairastamiseen :thumbs:

Vois iskee tännekin virus. Vituttaa niin paljon..

Ei ole vielä iskenyt onnex. Taitaa olla sen verran vahvat noi omega, monivitamiini ja c-kombot! Plus bulkkisyöminen pitää taudin loitolla;)

Tänään täis tähän mimmiin iskeä :itku: ... Vituttaa! Just ku alko jotain tulostakin näkyä salilla huhkimisesta ni sitte pitää kuumeilla. Toivottavasti menee nopeasti ohi, mutta vähän epäilen... Korkea kuume jo nyt :(

Ei ole ollut influenssaa 8 vuoteen. Taitaa johtua tästä olemattomasta sosiaalisesta kanssakäymisestä, ei pääse mikrobit riehumaan.

Lukemisena suosittelen Pentti Huovisen Hyvät, pahat, näkymättömät - miten selvitä elämässä mikrobien kanssa. Aivan mahtava kirja.

Mjooh, tänään pääsin ekaa kertaa reiluun kahteen viikkoon salille. Sitkeä tauti ja veronsa tuntuu vaatinen, melko aneemista laahausta oli treeni...Noh, eiköhän tämä tästä. Total rebuild kinkun voimalla! :whip:

Joo, täälläkin kävi viime viikolla ja kolme päivää piti vähän vajaa 40 asteen kuumetta ja hävis sen sileän tien. Mielestäni viime vuoden A-virus oli laadultaan pahempi vaikka toisin väitetään, ehkä olen poikkeus :whip:

Ps. Nopeita paranemisia teille niin :thumbs:

Viikko sitten lauantaina tulin kipeäksi. Kuumetta ei juuri ollut kuin ehkä parina ensimmäisenä päivänä ja silloinkin vähän. Nyt on aika hyvin ohi. Ehkä jo huomenna salille...

kova juttu kokeiltavaks ois influessarokote, 18.5e, kuluu 5min paperitöineen eikä tarvi sairastaa kahta viikkoa
:kippis1:

köyhempi, mutta terve :thumbs:

En tiedä onko mulla tuo virus iskenyt, mutta pää on täynnä räkää ja se purkautuu välillä nenän kautta ulos. Lihakset ja kurkku kipeänä ja pientä lämpöäkin on. :joulu2:

Olen sairastanut lievän influenssan monta vuotta sitten :)

Toivottavasti ei iske vieläkään *koputtaa puuta*

Jotenkin oon onnistunu välttämään kaikki flunssat tänä syksynä, en tiedä vaikuttaako vitamiinit miten paljon mutta niitä ainakin on kurkusta alas kipattu :david:

Yks kaveri sairasti kai tuon parhaillaan riehuvan flunssa, oli 40,4 kuumetta aikuisella miehellä, ei näyttäny yhtään kivalta. Minun ei oo tosiaan tarttunu vaikka oon hengaillu tämänkin sairastavan frendin kanssa jonkin verran...

Tänne iski keskiviikkona, mutta meni parissa päivässä ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom