Inbody mittaus Oulussa

BCAA-valmisjuoma -40%
Oon menossa In body mittaukseen ensi viikolla työporukan kanssa Kaarinaan. Aika jännää. Tosi harmi on kyllä, jos rasvaprossa ei pidäkään paikkansa... Pihtimittausta voisi tietysti harkita, mutta jotenkin se tuntuu hassulta näin tavikselle.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Sen verran selvittelin että myös keskustassa ODL:n liikuntaklinikalla tekevät. Siellä hinta oli 15 euroa :)

Mulla on huomenna tekulle meno, sitten saa tuomion :)

Oon menossa In body mittaukseen ensi viikolla työporukan kanssa Kaarinaan. Aika jännää. Tosi harmi on kyllä, jos rasvaprossa ei pidäkään paikkansa... Pihtimittausta voisi tietysti harkita, mutta jotenkin se tuntuu hassulta näin tavikselle.

Jos oikeesti on joku osaava mittaaja saatavilla, mä valitsisin aina pihdit. Tuolla on hyvät ohjeet bioimpedanssiin menijöille: http://www.inbody.fi/index.jsp?pid=185

Missähän nykyään halvin Inbody mittaus oulussa? tekulla?
Ajattelin jos parin kuukauden päästä kävis ennen kuin alkaa taas laihutella.

Missähän nykyään halvin Inbody mittaus oulussa? tekulla?
Ajattelin jos parin kuukauden päästä kävis ennen kuin alkaa taas laihutella.

Tekulla varmaankin jos ne vielä tekee. ODL oli nostanut hinnan 15 eurosta -- > 25 euroon.
Teku veloitti maaliskuussa 12e, ODL 15e.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
jotain vastaavaa kuulinkin. Harmi :( 25e on jo melkoisen suolainen hinta kun aiemmin tänä vuonna oli 15 eurolla saatavissa.
En ole valmis maksamaan mittauksesta 25-35e. Pitää aina odottaa tarjousta että pääsee 10-20 euron hintaan käymään.
Edit. ei sillä että niin köyhä olisin vaan kyseessä on periaate. ;)

En ole valmis maksamaan mittauksesta 25-35e. Pitää aina odottaa tarjousta että pääsee 10-20 euron hintaan käymään.

About kuukausi sitten pääsi myös ilmaiseksi käymään kun tuollainen laite kierteli yliopistolla ja lääkiksen puolella. En kyllä oikein tiedä, mistä se oli peräisin. Pitääkin ilmoitella tänne heti kun vastaava tilaisuus toistuu.

InBody antoi kyllä niin mairittelevia tuloksia pihtimittaukseen verrattuna että en uskalla luottaa siihen :D

Edit. ei sillä että niin köyhä olisin vaan kyseessä on periaate. ;)

Mulla on ihan sama. En aio maksaa tuollaisia riistohintoja vaikkei se tosiaan rahasta ole kiinni.

Oulussa kehonkoostumusmittauksia tekee myös Terveysimpulssi (Anttilaa vastapäätä). Mittaus tehtiin kahdella laitteella, Omronilla ja Tanitalla ja lisäksi voivat mitata ulkoiset rasvat pihdeillä. Hintaa tuli 18e, kesti about 15 minsaa ja sinne voi marssia ilman ajanvarausta :)

Myös Beauty Centterillä tehdään mittauksia. Jäsenille muistaakseni 20e ja muille 25e.
Ens viikon keskiviikkona mittaukseen :P

Kiitoksia Sindi! Täytyy ite ihan uteliaisuudesta käydä ja eiköhän ne pysty myymään tuolta lahjakortin niin saan siskolleni lahjaksi.

Onko tuo nyt sama laite mikä käytetään "oikeissa" inbody nimellä olevissa mittauksissa? Vai sellainen, että sama kun menisin omalle "kehonkoostumusta mittaavalle" vaa'alleni?

Se toinen on samanlainen Omronin vaaka minkä voi ostaa myös itelle (eli se minkä päällä seistään ja otetaan kapula käteen) ja toinen on sellanen minkä päällä vaan seistään. Mutta se on ihan kiva että mittaus tehdään kahdella eri laitteella, näkee vähän että minkä verran tulokset eroaa toisistaan ja pystyy vertaan niiden "oikeellisuutta". Itellä on aina vähän sellanen olo että jos mittaus tehdään yhdellä laitteella niin tulos ei välttämättä oo luotettava (kun eri puntaritkin antaa monesti eri painon), mutta kun kaksi eri vaakaa antaa melkeen samat tulokset niin uskon että kyllä näissä tuloksissa melko oikeilla jäljillä ollaan. Vaikka samahan tuo on mitä ne mittarit sanoo, kunhan seuraavalla kerralla sanovat vähemmän.. :)

Mittauksiin sisältyy paino, painoindeksi, rasva%, luustolihas%, vesi%, luumassa, lihasmassa ja kuntoluokitus, sisäelinten ympärillä oleva rasva = keskivartalolihavuusluokitus ja kehon fyysisen iän määritys. Ulkoisten rasvojen mittaus pihdeillä ei kuulu tohon kehonkoostumusmittaukseen eli siitä kannattaa sanoo sitte erikseen jos sen tahtoo. Mutta tosiaan nämä kaikki edellämainitut yhdessä makso sen 18e.

laitoin jo tuonne toiseen topiciin kun itse löysin eilen ilmoituksen Kiimingin urheilutalon (kiimu.fi) sivuilta, että 27.3 - 11.4 siellä tehdään inbody-mittauksia aikaa varaamatta. Hintaa 13 e ei jäsenille ja jäsenet pääsevät 10 eurolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom