Iltalehdessä: Miksi bodari herää 04:45?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Warheart
  • Aloitettu Aloitettu
Pirtua voipi määrätä 4l/vuosi pro auctorena eli ammatinharjoittamiseen. Tosin apteekit ei määrää valvo, mutta jos ylittää kiintiönsä, voi vuoden lopussa tulla sanomista Lääkelaitokselta.

Roinaa lääkärit voivat kirjoitella kyllä itselleen miten lystäävät ilman kiinnijäämisen riskiä. Keinot on monet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No perhana sentään! Ei tullut tota jostain syystä luettua ja nyt on lehti roskiksessa... Skannatkaa joku nyt se, jotta me huonompiosaisetkin saamme tämän jutun lukea.

Heh luin ton artikkelin tänään ja paras kohta oli, kun tohtori kertoi joskus aamulenkillä ollessaan, jonkun teiniporukan huutanee hänelle..."Hei kattokaa Hulkki tulee" ...

Anonymous sanoi:
Heh luin ton artikkelin tänään ja paras kohta oli, kun tohtori kertoi joskus aamulenkillä ollessaan, jonkun teiniporukan huutanee hänelle..."Hei kattokaa Hulkki tulee" ...

:lol2:
Skannatkaa ny joku se artikkeli :itku:

Anonymous sanoi:

No niin onko jollain nyt se lehti? Koittakaa nyt skannata se teksti tänne on pakko nähdä se...kun kerran on hulkki päässyt mukaan... :worship:

Tomi sanoi:
Mulla on toi liite tossa kyllä, mutta skannereiden määrä ainakin näin aamun tunteina on aika vähäinen.

Hyvällä digikamerallakin saa jutun talteen...

D.Yates sanoi:
Hyvällä digikamerallakin saa jutun talteen...
Näköjään. (On sitten isoja kuvia)

Jaahas, on niin isoja, että laitan nää Mikelle dcc:llä ja hän saa sitten upata ne Pakkotoiston servulle.

Ihan hyvä juttu kehonrakennuksesta, luin itse tämän lauantaina salilla. Hyvää tässä on se, että jutun kohteena oleva kaverii näytti olevan ihan terveellä pohjalla liikenteessä suhteessa harrastukseensa. Varmasti auttaa ymmärtämään monelle tämänkin lajin jujua.

Ja sitten ihan yleisesti: Kun tässä maassa on jopa osin hinailusta tullut trendikästä, eikä siinä enää pitäisi olla mitään hävettävää tai salailtavaa, niin on aika vaikea lukea vastaavia juttuja lehdistä ymmärtämättä tilannetta. Miksi se on niin vaikea rehellisesti kertoa kumppanistaan, eikä tuoda asioita esille todella ärsyttävästi suoraan rivien välistä vihjaillen? Varmasti muutkin on näihin törmännyt lehtijutuista esim. M. Bjurstömin ja muidenkin osalta, vai olenko ainoa?

Jutulle ja jampalle: :4:
Ankeille viittauksille ja "salamyhkäisyydelle": :0:

Hyvä juttu jees. mutta siis että 5kk kisadieetti? Aika pitkän dieetin vetää, vai kuvittelenko vain?

edit. "olen käynyt thaimaassa parikymmentä kertaa." varmaan se lämmin ilmasto...
Oli ihan pakko :)

Aimotarmo sanoi:
Ja sitten ihan yleisesti: Kun tässä maassa on jopa osin hinailusta tullut trendikästä, eikä siinä enää pitäisi olla mitään hävettävää tai salailtavaa, niin on aika vaikea lukea vastaavia juttuja lehdistä ymmärtämättä tilannetta. Miksi se on niin vaikea rehellisesti kertoa kumppanistaan, eikä tuoda asioita esille todella ärsyttävästi suoraan rivien välistä vihjaillen? Varmasti muutkin on näihin törmännyt lehtijutuista esim. M. Bjurstömin ja muidenkin osalta, vai olenko ainoa?
Ööh... mitähän sä nyt koitat tuolla tarkoittaa? Mulla ei ole hajuakaan tohtori Miettisen seksuaalisesta suuntautumisesta, enkä myöskään käsitä, mitä tekemistä sillä olisi tuon lehtijutun kanssa. Mun mielestä ainakin tuo kumppani-nimitys istui juttuun hyvin, enkä kiinnittänyt asiaan minkäänlaista huomiota ennen sinun viestisi lukemista. Ja näin mun mielestä pitäis ollakin - turhaan kenenkään homoudesta/heteroudesta numeroa tehdään. :offtopic:

metalman sanoi:
Hyvä juttu jees. mutta siis että 5kk kisadieetti? Aika pitkän dieetin vetää, vai kuvittelenko vain?

No ei kai tossa dietin pituudesa mitään ihmeellistä ole, aika monillakin on kaikkine touhuineen tuon mittainen dietti, ei tietysti välttämättä ihan täysdietti vielä koko tuota aikaa päällä, mutta kuitenkin..

Mutta itse asiaan: Mielestäni artikkeli oli ihan hyvä sisällöltään, tuotiin ihan mukavasti lajia esille, ja sitten taas ei. Itse artikkelissa esiintynyt kaveri jätti vähän ristiriitaisia fiiliksiä: Hyvää hänen valitsemisessaan kohteeksi oli se, että normaali-ihminen saa ehkä jonkinlaista käsitystä lajista ei-niin hormonien täyttämänä lajina. Kaverilla ei ollut sellaista kokoa ja näköä (todellakaan), että voisi samantien leimata roinaajaksi ja toisaalta lääkärin ammatti vielä antaa lisää "puhtautta" kaverin harrastukselle. Eihän lääkäri voi käyttää mitään kiellettyjä aineita (tämä kaveri ei koosta päätellen välttämättä ollut niin tehnytkään).

Mutta sitten se toinen puoli.. Kyllä sen verran onnettoman kokoisesta boudarista oli kuitenkin kyse, että normaali jamppa ei siitä toisaalta kovin kummoista kuvaa saanut, miltä kilpailevat bodari oikeasti näyttävät, ja varsinkin jo tuossa vaiheessa diettiä. Olkoon vain noviisien 70-kiloisten SM kakkonen (ei siellä taida paljoa enempää olla osanottajiakaan), mutta kyllä sitä lihaa saisi minun henk.koht. mielestä olla aika lailla enemmän, jos sitä oikein noin laajalevikkiseen lehteen lähtee lihatiskiään esittelemään.

Kolmas mieleentullut seikka oli kaverin kaavamainen elämäntapa.. Kyllä aika harvassa ovat bodarit, jotka oikeasti tuolla tavalla elävät. Ei todellakaan tarvitse ympäri vuotta elää raamatuntarkasti kaikki syömisensä vihkoon kirjaten, jos joskus haluaa lavalle kivuta. Ja kuinka moni meistä voi rehellisesti sanoa, että ei ole koskaan syönyt suklaata (näin jannu muistaakseni tokaisi)? En minä ainakaan.. Elämäntapa ehkä hänelle, mutta turha sitä on bodaukseen sotkea. Eli toisaalta kaveri ja sitä kautta artikkeli antoi bodareista aika kaavoihin kangistuneen ja jopa yksinkertaisenkin kuvan, ja itselleni jäi artikkelista hyvinkin ristiriitaiset fiilikset..

No tavallaan aika siloiteltu ja puhtoinen kuva tuosta jäi. Mutta kuka oikeasti kaipaisi jotain "juodaan sankokaupalla viinaa ja tykitetään roinaa" -tyylistä juttua?

juha340 sanoi:
Eli toisaalta kaveri ja sitä kautta artikkeli antoi bodareista aika kaavoihin kangistuneen ja jopa yksinkertaisenkin kuvan, ja itselleni jäi artikkelista hyvinkin ristiriitaiset fiilikset..

Mun mielestä tämä nimenomainen artikkeli antoi kehorakentajasta yllättävän monipuolisen ja fiksun kuvan. Ainakin artikkeli oli lopetettu erittäin positiivisesti. Kun viimeisessä lauseessa kerrotaan antiikki- ja oopperaharrastuksesta, jää lukijalle tosiaan päällimmäiseksi ajatukseksi että olipas siinä fiksu, koulutettu, monitahoinen ihminen. Useimmat muut lehtijutut ovat mielestäni antaneet nimenomaan sen stereotyyppisen kuvan kehonrakentajista ihmisinä, joiden elämässä ei ole muuta kuin peili, rauta ja ruokavaaka. Jopa ruokavaliosta tuo artikkeli antoi erilaisen ja monipuolisemman kuvan, eikä aina sitä "kanaa ja riisiä pakasterasiasta".

Kaiken kaikkiaan ihan :thumbs: juttu! Siitä huolimatta että kyseessä ei ollutkaan raskaan sarjan mitalisti, tai ehkä juuri sen takia. Tuommoisilla jutuilla lajia tehdään tutuksi parhaalla mahdollisella tavalla, tuodaan nimenomaan lähemmän tavallista ihmistä.

PMLats sanoi:
Mun mielestä tämä nimenomainen artikkeli antoi kehorakentajasta yllättävän monipuolisen ja fiksun kuvan. Ainakin artikkeli oli lopetettu erittäin positiivisesti. Kun viimeisessä lauseessa kerrotaan antiikki- ja oopperaharrastuksesta, jää lukijalle tosiaan päällimmäiseksi ajatukseksi että olipas siinä fiksu, koulutettu, monitahoinen ihminen.

Minulle taas jäi vaikutelma punaniskajuntista, joka yrittää rehvastella "sivistyksellään". Toimittajan vika tietysti, mutta jos kyse on bodausartikkelista, miksi tuodaan esille täysin epäoleellisia aiheita, kuten kaverin muut harrastukset? Kas, kun ei kerrottu, että se on myös kiltti lapsille ja eläimille.

Tuo treenin määrä kyllä hämmästytti: joka aamu tunnin aerobinen, ja viitenä päivänä punttitreeni plus puolen tunnin aerobinen treeni. Eikös sitä vähemmälläkin selviäisi?

ymi sanoi:
Tuo treenin määrä kyllä hämmästytti: joka aamu tunnin aerobinen, ja viitenä päivänä punttitreeni plus puolen tunnin aerobinen treeni. Eikös sitä vähemmälläkin selviäisi?
Selviää, ylenpalttinen aerobisen runkuttaminen ei ole aina se paras rasvanpolttotapa.

Emmah sanoi:
Ööh... mitähän sä nyt koitat tuolla tarkoittaa? Mulla ei ole hajuakaan tohtori Miettisen seksuaalisesta suuntautumisesta, enkä myöskään käsitä, mitä tekemistä sillä olisi tuon lehtijutun kanssa. Mun mielestä ainakin tuo kumppani-nimitys istui juttuun hyvin, enkä kiinnittänyt asiaan minkäänlaista huomiota ennen sinun viestisi lukemista. Ja näin mun mielestä pitäis ollakin - turhaan kenenkään homoudesta/heteroudesta numeroa tehdään. :offtopic:

Öh en tiedä onko sensorit virittyneet vähän liian herkälle, mutta mun mielestä tuostakin artikkelista huokui rivien välistä tuo. :nolo: Akista lähtien kaikki mainitaan nimeltä, mutta "emännästä" puhutaan vain puolisona tai kumppanina.

Eihän se homous / heterous tähän millään tavalla kuulukkaan. Kuulutan vain sitä, että silloin sitä ei tarvitsisi noin ankealla tavalla yrittää rivien väliin tunkeakaan. Jätetään "kumppanit" kokonaan jutuista pois tai ollaan sitten ihan rehellisesti omia itseään näissä jutuissa. Sillä kun nyt onneksi ei enää ole yhtään mitään väliä...

Osui tämä vain silmiin artikkelia lukiessa sen verran selkeästi, että piti kysellä, tarttuiko muiden silmiin tuo. Ilmeisesti ei..

Jatkan omaa ilmiselvää hinurifobiaani täältä kaapin oven nurkilta.. :haart: :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom