ilta/yöprodesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyki
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Antakaapa viisaammat analyysia:
aattelin tilata seuraavaksi palkkariksi sportpharman whey:ä + maltoa.. ja tietysti kreaa sekaan.. Onko toimiva yhdistelmä ?

Sitten, tärkein: eli ajattelin palkkarin kaveriks tilata US product linen xl protea yöproteiiniksi.. Onko yöproteiinista yleensäkään kuinka suurta hyötyä suhteessa siihen että käyttäisi pelkkää palkkaria ? painan noin 72 kiloo ja ois tarkotus saaha muun muassa lisää massaa että auttaako tuo lisäproteiini siihen ? syön paljon ja monipuolisesti mutta en oo varma tuleeks prodea riittävästi..

Kommentteja ja neuvoja otetaan vastaan. :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jyki sanoi:
aattelin tilata seuraavaksi palkkariksi sportpharman whey:ä + maltoa.. ja tietysti kreaa sekaan.. Onko toimiva yhdistelmä ?

Toimii.

Sitten, tärkein: eli ajattelin palkkarin kaveriks tilata US product linen xl protea yöproteiiniksi.. Onko yöproteiinista yleensäkään kuinka suurta hyötyä suhteessa siihen että käyttäisi pelkkää palkkaria ? painan noin 72 kiloo ja ois tarkotus saaha muun muassa lisää massaa että auttaako tuo lisäproteiini siihen ? syön paljon ja monipuolisesti mutta en oo varma tuleeks prodea riittävästi..

Yöproteiinin tarkoitus on olla hitaasti imeytyvää, palautusjuomaproteiinit ovat aina nopeasti imeytyviä. Hitaammin imeytyvä proteiini luovuttaa tasaisemmin proteiinia kehon käyttöön yön ajan.

Jos on massaa halua saada niin ehdottomasti iltaprode mukaan tai sitten proteiinipitoinen iltapala. Itse suosin prodea sillä silloin jää hiilarit vähemmälle ja helpompi ottaa nukkumaan mennessä. ProSlow on mun suosikki.

Okei. Kiitti vastauksista.. Se yöprotsku on sit kahen vaiheilla joko proslow tai XL.. Haluaisitteko kertoa tarkemmin noista kokemuksen perusteella ?

Jyki sanoi:
Okei. Kiitti vastauksista.. Se yöprotsku on sit kahen vaiheilla joko proslow tai XL.. Haluaisitteko kertoa tarkemmin noista kokemuksen perusteella ?
Uskoisin että suoranaista lihasta räjäyttävää kasvua ei kummallakaan saa aikaan ja muutenkin suoranaiset vaikuttavat erot ovat varsin vähäiset. Toinen on hieman halvempi ja maustamaton kun taas toisessa on hieman "hifiä" mukana. Itselläni tässä ilta/yö/välipala prodessa ei tarvii olla mitään "hifiä" niin olen kallistunut ProSlowhin kun ne extrat mitä XL:sä on saan palkkarissa ja muissa tuotteissa.

Jyki sanoi:

Kommentteja ja neuvoja otetaan vastaan. :worship:

Itelläni yöprotskusta seuraavanlaisia kokemuksia: Maitoon (tai veteen) sekoitettavat yöprodejauheet -> piti herätä 2-3 kertaa yössä kuselle.

Maitorahka ennen nukkumaanmenoa: kusetus jatkuu

Tonnikalapurkki ennen nukkumaan menoa: vain kerran kuselle yön aikana

Ihmettelin "valmentajalleni" proteiinilaatujen vaikutusta kusella käyntiin. Oli sitä mieltä, että mitä hitaampi imeytymisaika, sitä vähemmin munuaiset joutuvat "jumppaamaan" ja sitä vähemmin kusettaa.

Eli tonnikala on meikäläisen yöprode tällä hetkellä.

Heikki722 sanoi:
Ihmettelin "valmentajalleni" proteiinilaatujen vaikutusta kusella käyntiin. Oli sitä mieltä, että mitä hitaampi imeytymisaika, sitä vähemmin munuaiset joutuvat "jumppaamaan" ja sitä vähemmin kusettaa.

Oletko varma ettei suolan nestettä keräävä vaikutus näy tässä? Purkkituna on melko suolaista siinä missä noissa muissa ei ole suolaa (juuri) ollenkaan. Tuli vaan ekana mieleen...

Jyki sanoi:

Syö ennemmin purkki tonnikalaa / rahkaa / raejuustoa. Vie nälänkin paremmin :)

Japa, ja muut proslow:n käyttäjät:
kuis ison annoksen otatte tota enne yötä ?
ja maustatteko mitenkää ? vai meneekö alas sellisenaan ?

Jyki sanoi:
Japa, ja muut proslow:n käyttäjät:
kuis ison annoksen otatte tota enne yötä ?
ja maustatteko mitenkää ? vai meneekö alas sellisenaan ?
Sellaset 20g, sellaisenaan. On kaikessa "neutraaliudessaan" oikeestaan ihan hyvää.

Itse olen syönyt iltaisin Snellmanin kalkkunanleike siivuja sen verran että noin 30g proteiinia tulee niistä. 24g/100g ja hiilareita tuossa on 0.2g/100g. Tässä on muuten proteiinia eniten noista kalkkuna tuotteista. Tais vaihdella välillä 16-24%.
Mielipiteitä tästä?

sam68 sanoi:
Itse olen syönyt iltaisin Snellmanin kalkkunanleike siivuja sen verran että noin 30g proteiinia tulee niistä. 24g/100g ja hiilareita tuossa on 0.2g/100g. Tässä on muuten proteiinia eniten noista kalkkuna tuotteista. Tais vaihdella välillä 16-24%.
Mielipiteitä tästä?

Hyvin toimii. Turha tehdä asioista liian hienoja, kunhan sitä valkuaista vaan tulee. Ei tää mitään rakettitiedettä ole, niinku jotkut haluavat nää ravintolisä- ja yleensä ravitsemusjutut nähdä! Herakonsentraattikin on ihan ok iltakäyttöön.

sam68 sanoi:
Mielipiteitä tästä?

Taitaa tulla melkoisen paljon proteiinidrinkkiä kalliimmaksi?

500g purkki Milbona-rahkaa 0.99 €, ja siinä on 60g protskua. Sen jakaa illalle ja aamulle ja avot. Eikä ollu kallista. 0,49 € / iltaprode.

Tuossa kalkkunassa hintaa 30g:lle tulee yli euro. Ei ole halpaa, mutta itsellä ainakin tuo pitää nälän hyvin poissa. Pelkkä protskudrinkki illalla ennen unia niin saa herätä kolmelta kuselle ja syömään ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom