ilta/aamuvuoron treenijako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavoite: Lihasmassan lisäys luonnollisin keinoin. Iltavuoroviikolla pääsen harjoittelemaan vaikka joka päivä koska lapset ovat päiväkodissa. Aamuvuoroviikolla erinäistä syistä johtuen 2xvko. Minkälaista treenikiertoa käyttäisitte? Treenivuosia +6 takana.

Mun mielestä ainoa järkevä idea tossa tilanteessa on rakentaa joku yhdistelmäjako, esim. 1+3 tai 4- jakoinen. Aaamuvuoroviikolla vedät yksjakosella kaks kertaa kropan läpi, ehkä enemmän voimapainotteisesti, toistot siellä 4-8 välillä perusliikkeisiin keskittyen ja koitat vaan hakea mahdollisimman hyvän progression painoissa.

Iltavuoroviikolla sitten perusbody treeniä 3-4 jakoisella 4-5xvko. esim 3-jakoisella:

Rinta+kädet
jalat
selkä+olkapäät

tai 4-jakoisella:

Rinta+hauis(paikko olkapäät)
Jalat
Olkapäät+ojentajat
Selkä(paikko hauis)

Tolla nelijakosella riittää 4x vko, kun tekee paikko-liikkeet, koko kroppa tulee käytyä melkeen 2x läpi, poislukien jalat, selkätreenissä voi vetää mavea nii ottaa jalatkin toisen kerran osumaa viikossa. toimii :)

Millaisella jaolla on tähän asti menty?

Miksei tossa ihan tavallinen yksijakoinenkin toimis? Toisella viikolla kaksi treeniä ja toisella kolme.

Onhan noita mahdollisia variaatioita loputtomiin, valitset vaan parhaimman tuntuisen. Itse lähtisin esimerkiksi IV-viikko 2-jakoisella (ylä + ala / vetävät + työntävät jako) 4 kertaa, toinen kierto voimaa ja toinen hypertrofiaa, AV-viikolla 1-jakoinen 2 kertaa, voima ja hypertrofia.

Yhdistelmäjako kuulostaa tosi hyvältä. Yhden kierron olen vetänyt ja juurikin 4-jako/1-jako tapainen oli käytössä. Kiitokset välzy ja jjv :)

- - - Updated - - -

Onhan noita mahdollisia variaatioita loputtomiin, valitset vaan parhaimman tuntuisen. Itse lähtisin esimerkiksi IV-viikko 2-jakoisella (ylä + ala / vetävät + työntävät jako) 4 kertaa, toinen kierto voimaa ja toinen hypertrofiaa, AV-viikolla 1-jakoinen 2 kertaa, voima ja hypertrofia.

Totta turiset. Tämä myös hyvä vaihtoehto.

Suositut

Back
Ylös Bottom