Ilosaarirock 16-17.7.2005

Haukifile sanoi:
Jätkän taisin bongatakin sieltä, oli nimittäin emännän kanssa teltta semmosen kommuunin vieressä jossa oli jokunen tommonen I <3 Särkiniemi-paita..

Juu, itteasias melkein kaikilla oli tommoset paidat mitä me nyt noita painateltiin, mutta niille kävi vähän huonosti. Minulla jäi yks yö noiden persereikä-henkilöitten takia nukkumatta ja sunnuntain olin helvetin pirteä. Alangon keikalla sammuin pystyyn jonkun vähän tuntemattomamman kappaleen aikana. Meinasin et Jatkuvuuden saatoin bongata kaljajonossa mut mikäli sulla oli pakkispaita niskassa niin on sanottava ettei. :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuosta moitimme-kohdasta jäi puuttumaan vielä: metellin hinttarimaiset juontajat

Bloo sanoi:
Juu, itteasias melkein kaikilla oli tommoset paidat mitä me nyt noita painateltiin, mutta niille kävi vähän huonosti. Minulla jäi yks yö noiden persereikä-henkilöitten takia nukkumatta ja sunnuntain olin helvetin pirteä. Alangon keikalla sammuin pystyyn jonkun vähän tuntemattomamman kappaleen aikana.

Me saatiin emännän kans ihme kyllä nukuttua kohtuuhyvin, meinasin tosin jo käydä avautumassa sille vitun persereikä-porukalle, yks niistä vitun idiooteista leikki jotain batmania ja juoksi meidän teltan päältä muutamaan otteeseen, pistin sen ruotuun niin meni kaveri vähän vaikeeks.
Kaveri onnistu nukahtamaan bodomin keikalla, tosin makoiltiin vaan siellä nurtsilla, mut aika hyvä saavutus oli silti, kai ne ihan kovaa veti siellä. :D

bodomi mitään kovaa vetäny,eturivissä ei tarvinnu ees tulppia :D

Alec sanoi:
bodomi mitään kovaa vetäny,eturivissä ei tarvinnu ees tulppia :D
Ei siellä eturivissä niitä tarviikaan, kun se ääni on suunnattu siten ettei se tule kovimmillaan siihen eteen..

EDIT: taisin ite käyttää jopa yhdellä keikalla loppujen lopuksi niitä tulppia, vitun nerokasta...:D

älä ihmeessä :D
mistä ajattelin tuon hymiön johtuneen?:D
Ei sitä kato aina tiedä, täälläkin on kaikenlaista vipeltäjää mille pitää sitä ratakiskoa taivutella...:D
Ja oliko tämä toinen retorinen kysymys tai jotain? :D

Edit2: vttu mikä hymiölauma tässä postissa, tosi kivan näköstä

älä ihmeessä :D
mistä ajattelin tuon hymiön johtuneen? :D

Oli juu mainio rokki muuten kaikinpuolin, mutten saanut pillua.

Ostettiin Hansin kanssa tissiliivit marketista ja rokkailtiin sunnuntai niissä. Jumalössen mitä humoristeja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom