Spidey sanoi:
Oisko enää viime hetken lippuja tarjolla, kaveri on edelleen ilman..
Pari vuotta sitten ostettiin kolme päivää ennen festarin alkua huuto.netistä, hinnassa taisi olla 10€ korotus. Ei ollenkaan paha.
Tuosta reissusta on muuten hauska tarina. Porista lähdettiin kahden tytön kanssa jurnuttamaan Joensuuhun. Tampereelta otettiin yksi tuntematon hemmo kyytiin bensakuluja kuittaamaan.
Mä ajoin tampereen jälkeen hiukan matkaa, jonka jälkeen toinen neiti hyppäsi rattiin. Siinä sitten aloittelin jopottelun ja matka meni rattoisasti. Päästiin Joensuuhun ja pysähdytiin juna-asemalle tupakkatauolle. Siitä sitten festari alueelle. vaksi kysyi lippuja, kun oltiin viemässä autoa parkkiin.. Lippuja ei löytynyt mistään. koko auto tongittiin kunnes muistettiin, että liput oli ollut pelkääjänpaikan ovessa. Ekana tuli mieleen, että tämä tuntemattomuus oli vienyt liput ja neidit oli jo soittamassa kaverille. Mä totesin, että aika turhaa on, jos se on ne liput vienyt niin tuskin ainakaan myöntää ja on takaisin antamassa. Itku siinä pääsi toiselta tytöltä. No ruvettiin sitten miettimään, muita vaihtoehtoja ja juna-asema tuli ekana mieleen. No tuhatta ja sataa takaisin asemalle ja siinä se kirjekuori oli keskellä katua. Liput tallessa ja kaikki :D. Siinäpä olivat levänneet lähemmäs tunnin
.
Olihan siinä pieni tuskanhiki päällä, kun tuli mieleen, että jossain vaiheessa matkaa liput oli annettu mulle ja sanottu, että pidä huoli niistä :jahas:. Olis ollu kiva ~5h matkustaa takaisin Poriin samassa autossa näiden neitien kanssa. Loppu hyvin kaikki hyvin, hauska tapahtuma kokonaisuudessaan.
Hyvät rokit vaan menijöille!