Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Kai juot tarpeeks vettä?

Mies myös ajaa työkseen ja on todennut, että hyvä freesaaja on appelsiinituoremehua lantrattuna veteen. Omasta mielestä korkeahiilihappoinen bonaqua pitää järjissään, koska siinä on jonkin verran natriumia. Pelkkä vesi ei oikein kait ole hyväksi, silloin jos sitä joutuu litkimään litratolkulla päivässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikä tykkää, treenit menneet pirun hyvin vaikka salin ilmastointi on pois päältä/paskana, jaksanut vääntää tosissaan eikä treenit kärsineet mitenkään, oikeastaan vaan mennyt paremmin kun paikat lämpösinä ja hiki virtaa,tankannut hyvin ennen jumppaa ja syönyt hyvin muutenkin, myös vettä menee niin pirusti jumpan aikana mutta sen jälkeen suunnistanut paikallisen safkamestan kautta(missä pirun hyvä ilmastointi) rantaan köllimään, mikäs sen mukavempaa. Viikonloppuna olisi vielä edessä mökki reissu ja fiilis katossa, veneellä hillumista hitaasti järvellä köllien, ainoastaan nämä ilmat siinä mielessä perseestä että omat vanhemmat ainakin kärsii ja pahasti kuumuudesta.

Kyllä meinas itsellä oikeen kylmä tulla ku katselin miten mustalaisrouva paineli kävellen sellasta kohtuu jyrkkää ylämäkeä autoni mittarin näyttäessä +31. :rolleyes:

Itte oon nauttinut helteistä, vaikka kyllähän se hien kokoaikainen valuminen vähän pattiin ottaakin. Varmaan pitäisi jotain ropellia käydä ostamassa. Tosin nukkuminen ei oo niin paha, kun teen yövuoroa niin aamuisin on suht viileä siinä 6-7 aikaan kun menee nukkumaan. Herätessä tosin on hiestä läpimärkä, yöks!

Mutta näitä kelejä on niin harvoin, että toi hikoilu on pieni ongelma. Ihanaa kun on hyvät säät!

Sen mä vaan kyllä sanon, että ruoanlaittaminen on näillä keleillä vähintäänkin, hmm, haastavaa. Terveisin (puol)alaston kokki :D

Itsekin tykkään helteestä. Töissä vaan ei ole kivaa kun pitäs fyysistäkin painaa ja paita märkänä koko ajan. Huomenna mökille 3 vuorokaudeksi!

Itte oon nauttinut helteistä, vaikka kyllähän se hien kokoaikainen valuminen vähän pattiin ottaakin. Varmaan pitäisi jotain ropellia käydä ostamassa. Tosin nukkuminen ei oo niin paha, kun teen yövuoroa niin aamuisin on suht viileä siinä 6-7 aikaan kun menee nukkumaan. Herätessä tosin on hiestä läpimärkä, yöks!

Mutta näitä kelejä on niin harvoin, että toi hikoilu on pieni ongelma. Ihanaa kun on hyvät säät!

Sen mä vaan kyllä sanon, että ruoanlaittaminen on näillä keleillä vähintäänkin, hmm, haastavaa. Terveisin (puol)alaston kokki :D

Onnea yritykseen.

Juu kyllä salilla pikkasen tuo hiki virtaa, mutta ei se siellä niin häiritse kuin nukkuessa.

Onnea yritykseen.

Juu kyllä salilla pikkasen tuo hiki virtaa, mutta ei se siellä niin häiritse kuin nukkuessa.

Niin ne on vissii vähä niinku loppu joka paikasta. Ehkä meki joskus semmonen saadaan. :D

Aurinko on kiva homma mutta yli 30 astetta ilman seistessä ei ole enää ihan niin kivaa. 2vrk aikana käyny reilusti yli 10 kertaa suihkussa.

Ja viime talvena taas vitutti ne -25 pakkaset. Lärvi kokoajan jäässä. Näin se menee näillä leveysasteilla. Mikä vitun kultanen keskitie.

Onko kukaan muu huomannut mtv3 sääennustuksissa, jos ruudussa on se saatanan Mette Mannonen nii joka helvetin kerta tulee vettä tai jostain päin sadealue on lähestymässä Suomea

Saisivat tarkentaa noita säätiedotuksia, jos ostaisi vaikka Metelle vahvemmat lasit tms.

Aah, kyllä on helpottanut. Pari yötä vetänyt sellaisia +10h yöunia, kun on ollut vähän univelkaa. Nyt alkaa taas elämä voittaa. Kylläpä sitä hellettä oli jo ihan tarpeeks. Nyt voitais keskittyä sellaiseen +20c lämpötilaan, josta onkin sitten helppo siirtyä syksyyn.

Tuossa eräänä yönä olin jo lähdössä ajamaan 40km päähän mökille goisaamaan ilmalämpöpumpun avustuksella.

Mä nukuin viime yönä ensimmäiset kunnon unet sitten alkuviikon jolloin palasin mökiltä. Oli kyllä aika koomaunet, illalla nukahdin heti ja tuntui että kello soikin samantien. Aamuhan se jo oli.

Kaikki varmaan jo tottui helteisiin kun threadi hiljentynyt. No tänään tuntui jo lämpimien jälkeen viileältä mutta ei huolta. Ensi viikoksi on luvattu uusia helteitä http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/uusi-helleaalto-pian-suomessa/583855
Foreca lupaa esim tuonne meidän viikon mökki alueella yli +30 ma-to. Ja eipä siinnä mitään jos nyt onkin lämmintä sillä lomalla ei kuumuus haittaa....

Saapa nähdä tuleeko ihan sellainen "seksihelle"...

Ihana seksihelle on! Niin kuin ois jossain trooppisessa sademetsässä, LOVE IT :haart:

Kyllä tästä helteestä on seksikkyydet kaukana. Tai tietty jos siinä on seksiä, että on histä läpimärkä ja haisee pahalle... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom