Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
36 kai virallinen, mikä lie tarkka?

EFJO 291150Z AUTO 12009KT 080V160 CAVOK 36/13 Q1007=

PS. Joo, lämpimältä tuntuu täällä Itä-Suomessa :D :D :D

Säätiedot Joensuun lentoasema kello 15:30 36°C Tuuli 5m/s, 140°. Näkyvyys 9km Selkeää ja poutaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu tätä keliä kun on kuuma, ei tarvikku istua ja vähäsen liikkua ni alkaa hiki virtaa..phuuh..onneksi vähä hellittää huomisesta lähtien.

[edit] ulkona +31 ja sisällä +29..

Älkääs nyt. Jos wanhalta kansalta kysyttäis, oli sotien aikaan yhtä kuuma kuin nykysin saunassa ja talvella imettiin jäätä, koska vettä ei ollu nestemäisessä muodossa ollenkaan!

Älkääs nyt. Jos wanhalta kansalta kysyttäis, oli sotien aikaan yhtä kuuma kuin nykysin saunassa ja talvella imettiin jäätä, koska vettä ei ollu nestemäisessä muodossa ollenkaan!

Mulle on aivan *itun sama vaikka silloin ovat olleet punahehkuinen rauta persiissä ja jääpuikko vitussa. Nyt eletään tätä hetkeä ja tässä on jo viimeiset 3viikkoa vituttanut tämä yhtenäinen kuumuus. Haittaa niin perkeleesti harrastuksia,työtä ja ihan perus elämistä. Nytkin on sisällä 30 ja ulkona 32.

Sitten joka vitun päivä on uutisssä juttua kuinka on ukkosta jne. niin viimeksi olen nähnyt sateen juhannuksena. Täällä kuopio/siili/leppävirta/maaninka alueella joilla olen liikkunut viimeiset 5viikkoa niin ei kertaakaan ole sattunut sadetta.

Viimeksi muokattu:

jos lähetään vanhan kansan juttuihin, niin (edesmennyt) pappani sanoi että jos on talvi pitkä ja kylmä, niin tuleva kesä on myös pitkä ja lämmin :)

Mä en halua, että tulee kylmä ja pimeä syksy enenennenen!!! :( Tällasesta kesästä on kyllä vaikee luopua ja ikävä tulee. Näinköhän ollaan ihan heti Suomeen saamassa samanlaista..

jos lähetään vanhan kansan juttuihin, niin (edesmennyt) pappani sanoi että jos on talvi pitkä ja kylmä, niin tuleva kesä on myös pitkä ja lämmin :)

No ei tarvii olla mikään edesmennyt pappa voidakseen sanoa, että jos talvi on hiton kylmä, niin kesällä sitten viimestään otetaan takasin päin. Koska keskilämpötila on käsittääkseni lähes aina sama...

Parhautta! Aika paljon kovuutta (ja bisseä :kippis1: ) vaati olla rakennuksella 10h päivä. Ei se mitään! Nautin lämpimästä täysin siemauksin... +34 - +36 oli täällä koko päivän.

ulkona on joko ollu näkyvyys tänään vähän huonompi/sumeampi ainakin täälä etelä suomessa tai sitten olen tulossa näkövammaiseksi(mahtaako johtua noista venäjän tulipaloista?), ja voi vittukun on HIOSTAVAA

Härskisti oli 70-luvun värit eka ulkona ja sitten tuli ihan törkee myrskyrintama, sain koko paskan videolle.

39491_436616127240_670657240_4665213_973631_n.jpg

hienoa oli katsoa ikkunasta tulosuuntaan. Yhtäkkiä ei nähnyt mitään kun sade alkoi, tuli ihan vaakasuoraan vasten, kuin autopesurissa olisi ollut :)

Iski kyllä siististi ukkonen päälle ytimessä. THUNDER!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom