Koiralla on ollut jo lämpöhalvauksen oireita. Mä luulen että tänään ja huomenna teen niinkun neuvottiin, eli dippaan avoukon suuren t-paidan kylmään veteen ja puen koiralle ennenkun mennään lenkille. Näyttäkööt tyhmälle, mä käyn varmaan huutamaan jos joku kehtaa jotain mainita. Musta ja kiiltäväkarvainen dobermanni ei ehkä ole niitä kestävimpiä hellekoiria... raasu. Ei se ole syönyt kunnolla nyt viikkoihin ja välillä näyttää ihan auswitch-asukkaalta. Ostan myös apteekista sille jotain Nutri Plussaa, jota tungetaan ikeniin kun se meinaa vallan periksi antaa.
Hankin viikonloppuna myös viilentävän "Aqua Cooler"-kaulapannan, joka kuljettaa viileyttä isoimpia verisuonia pitkin koko kehoon. Kuulostaa huuhaalta, mutta tämä on SELVÄSTI auttanut, ja todella paljon!!! Ihan eri koira, jaksaa jopa kävellä. Lisäksi ostin Aqua Coolerin viilentävän alustan, ehkä menee tänään kokeiluun.
Ei tässä itsellä mitään hätää mutta koira on aika nääntynyt.
E: itsellä tosin on loputon oksetus meneillään, pakko pitää vaan työhuoneen ovea kiinni ja purra hammasta etten laattaile pitkin poikin kaikkien nähden. Kuumuuskuvotus. Joten eipä se koiran omistajakaan oikein mitään syö :D