Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta kun, että kyllä on mukavaa olla töissä, jos tästä vielä lämpiää. Kuolema on lähellä.
En valita. Yli 30'c Turussa ja mulla on hyvä olla. Muutama huomio tästä ilimasta:
-suomessa 30c tuntuu huomattavasti kuumemmalta kuin 30c esim. Thaimaassa (johtunee kai ilmankosteudesta tms)
-vanhuksilla, astmaatikoilla, lapsilla, koirilla jne on suhteellisen tukalat oltavat jos ei ole kunnollista ilmastointikonetta hankittu. Tästä pääsemmekin siihen, että kaupoista on ks. koneet loppu kun piti sellainen hakea äidille joka on vanha ja astmaatikko, mutta vähän on kiven alla.
- En valita kuumuudesta, ei tämä kauaa kestä ja talvella on sitten tuhat astetta pakkasta ja suomalaiset joukkopakenee ulkomaille valittaen, että onpas suomessa kylmä.
- Istu kotona koneella kun ulkona voisi paistaa makkaran asfaltilla.
No saatana. Mietihän nyt, kun talvella on pahimmillaan reilut -30 pakkasta ja kesällä pahimmillaan +30 lämmintä. Siinä on n. 60 astetta eroa, niin varmaan tajuat että tohon väliin mahtuu vaikka minkälaista paskakeliä/hyvää keliä.
Mulla olis myydä tommonen 2 kertaa käytetty kone. En jaksanu asentaa sitä vanhaan kämppään, enkä kyllä jaksa tähän uuteenkaan..
Koiralla on ollut jo lämpöhalvauksen oireita. Mä luulen että tänään ja huomenna teen niinkun neuvottiin, eli dippaan avoukon suuren t-paidan kylmään veteen ja puen koiralle ennenkun mennään lenkille. Näyttäkööt tyhmälle, mä käyn varmaan huutamaan jos joku kehtaa jotain mainita. Musta ja kiiltäväkarvainen dobermanni ei ehkä ole niitä kestävimpiä hellekoiria... raasu. Ei se ole syönyt kunnolla nyt viikkoihin ja välillä näyttää ihan auswitch-asukkaalta. Ostan myös apteekista sille jotain Nutri Plussaa, jota tungetaan ikeniin kun se meinaa vallan periksi antaa.
Hankin viikonloppuna myös viilentävän "Aqua Cooler"-kaulapannan, joka kuljettaa viileyttä isoimpia verisuonia pitkin koko kehoon. Kuulostaa huuhaalta, mutta tämä on SELVÄSTI auttanut, ja todella paljon!!! Ihan eri koira, jaksaa jopa kävellä. Lisäksi ostin Aqua Coolerin viilentävän alustan, ehkä menee tänään kokeiluun.
Ei kai helle ketään haittaa, jos on lomalla / rannalla mohito kourassa ja ghettoblaster jauhaa best of 90' dance maniaa . Mutta voi JEESUS KRISTUS metsähommissa tulee niin saatanan kuuma. Siihen lisätään noin miljardi paarmaa ja itikkaa, niin vitutusaste on 100/100. Ihan toivomalla toivoo jonkunlaista työtapaturmaa, että pääsis vapaalle..