Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläkin olisi kiinnostanut käydä nämä ominaisuudet testaamassa joihin ei itse voi vaikuttaa, mutta jo ennen tätä vaihetta karsittiin vielä tuntemattomasta syystä. Pitää toukokuussa sitten kysellä tarkempaa syytä.Toppi tuli mullekki, Karsastusta ja hajataittoa liikaa. Huuteles hei sää joka arvasit mun henkilöllisyyden tänne vaikka jos haluat ne leffaliput, voin ihan ilmatteekski vaikka antaa :D
Tietääkö kukaan onko uudelleen hakeminen mahdollista muussa tapauksessa kuin siinä, että läpäisee testit mutta ei pääsekään YO-kirjoituksista läpi? (itsellä tätä pelkoa ei tosin ole)
Moro. Olen se henkilö joka arvas sun henkilöllisyyden? :D Nojoo, mut pitäiskö vaihtaa jotenkin puhelinnumeroita niin sais sovittuu paremmin ton lippujutun?
Nuita pyörityksiä tulee sitten kadiksessa ruotsin puolella, joten elä niistä vielä panikoi hyvä mies/nainen! :D
Toppi tuli mullekki, Karsastusta ja hajataittoa liikaa. Huuteles hei sää joka arvasit mun henkilöllisyyden tänne vaikka jos haluat ne leffaliput, voin ihan ilmatteekski vaikka antaa :D
bumbonko kukaan saanut vielä vahvistuksia valinnasta vaiko vieläkö kaikki muutkin odottelevat jännityksellä minun tavoin? tietääkö kukaan koska herrojen pitämä valintakokous on?
onko kukaan muu saanut vielä tietoa? itsellä oli sydän kurkussa tänään kun oli lennostosta tullu kirjattu kirje, mutta olikin lentotekniselle. ei pahalla amb_ mutta vähän trolololo haiskahtaa jos kukaan muu ei ole saanut mitään tietoa vielä.
edittinä vielä sen verran että löysin linkin http://www.panssariprikaati.fi/wcm/...oittelee+paikkaa+ilmavoimien+ohjaajakurssilla jossa sanotaan että lopulliset valinnat tehdään kesäkuussa.
onko kukaan muu saanut vielä tietoa? itsellä oli sydän kurkussa tänään kun oli lennostosta tullu kirjattu kirje, mutta olikin lentotekniselle. ei pahalla amb_ mutta vähän trolololo haiskahtaa jos kukaan muu ei ole saanut mitään tietoa vielä.
edittinä vielä sen verran että löysin linkin http://www.panssariprikaati.fi/wcm/...oittelee+paikkaa+ilmavoimien+ohjaajakurssilla jossa sanotaan että lopulliset valinnat tehdään kesäkuussa.