Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Ei pääse katsomaan, kuin anoastaan traileria youtubessa.. Onko täällä ketkä saaneet hylätyn tai eivät ole vielä ollenkaan saanut kirjettä? Itselle ei vielä ole tullut ja testeissä oli 1.3 :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuh no ei ole vielä mullekaan kirjettä tullu :( taitaapi olla niin, että jäi meikäläisten tie tähän näin... Tiedän kans yhden meidän 3. vaiheen testiryhmästä joka sai tänään kirjeen, ja meillä oli testit tosiaan jo 23.2, eli testeistä jo pian 1,5kk eikä mulle ole vieläkään tullut kirjettä :(

Ai siis että tuolloin testatuille tulee nyt viel kirjeitä? Vai oliko sekin 5 vaiheeseen?

Niin siis oltiin 3. vaiheen testeissä samaan aikaan, ja se oli saanut tosiaan kirjeen jo 5.vaiheesee, kun ite en oo saanu edes 4. vaiheeseen :( Sillä tais olla tuo 4. vaihe tossa 2-3 viikkoa sitten.

Niin siis oltiin 3. vaiheen testeissä samaan aikaan, ja se oli saanut tosiaan kirjeen jo 5.vaiheesee, kun ite en oo saanu edes 4. vaiheeseen :( Sillä tais olla tuo 4. vaihe tossa 2-3 viikkoa sitten.
Okei, no taitaa olla sitten niin ettei päästy jatkohon.. Harmittaa kyllä aika paljon kun aina halunnu päästä tuonne. Taitaavat lähettää ne ikävämmät kirjeet vasta silleen et ne tulee vasta lähell' 15.päivää ettei kukaan soittelis ennen sitä.

Itellä tyssäs nelosvaiheeseen, epäilivät näköä ja tekivät ne vitosvaiheen näkötestit ja siellä ei arvot enää riittäneet.. Harmittaa kyllä, muuten sanoivat minun olleen erinomainen kandidaatti tuonne.. :( Mutta nyt sitten Lentotekn. AUKia jännäilemään

Itellä tyssäs nelosvaiheeseen, epäilivät näköä ja tekivät ne vitosvaiheen näkötestit ja siellä ei arvot enää riittäneet.. Harmittaa kyllä, muuten sanoivat minun olleen erinomainen kandidaatti tuonne.. :( Mutta nyt sitten Lentotekn. AUKia jännäilemään

No voehan perkule, pääsit tuota kuitennii aika pitkälle :) Toivottavasti pääset teknilliseen :)

Kohtalon toveri. Itellä oli ihan sama homma...

Soitin perjantaina. Maanantaina kuulemma valitaan vielä jokunen muutama nelosvaiheeseen, eli ensi viikolla pitäisi tulla kaikille kirjeet, pääsi kolmosvaiheesta jatkoon tai ei. Mutjoo kyllähän se siltä näyttää että meikäläisen tie tyssäs kolmoseen.

Soitin ilmavoimiin ja sanovat et tosiaan perjantaina lähteny muutama kirje ja tänää lähtee varmaan muutama, mutta minä en päässyt jatkoon. Elikkäs tsemppiä kaikille jatkoon meneville tuleviin testeihin! :)

Soitin ilmavoimiin ja sanovat et tosiaan perjantaina lähteny muutama kirje ja tänää lähtee varmaan muutama, mutta minä en päässyt jatkoon. Elikkäs tsemppiä kaikille jatkoon meneville tuleviin testeihin! :)

No mitäs sanoivat syyksi karsiutumiseen? ja mihin päin sinä soitit, valintasihteerille vai? Vois tässä itsekin pian soitella niin saisi täyden varmuuden, kun tuli nyt sitten mentyä töihinkin kun oli jo sellainen fiilis että hylsy tulee :D

No mitäs sanoivat syyksi karsiutumiseen? ja mihin päin sinä soitit, valintasihteerille vai? Vois tässä itsekin pian soitella niin saisi täyden varmuuden, kun tuli nyt sitten mentyä töihinkin kun oli jo sellainen fiilis että hylsy tulee :D

Tai siis se sano, että erittäin tod.näk. karsiuduin ja sano et täl viikol tulee kirje josta selviää tarkemmin.

Minkälainen tuo multitask-testi on tuolla nelosvaiheessa? Ja kuinka pitkään tuo 4-vaihe kesti, meneekö koko päivä?

Jep, siellä tosiaan oli yksi multitasking-tehtävä, jonka suoritus kesti 10min. Siinä kyllä harjoiteltiin ensin, yksitellen ja kokonaisuutena.
Siinä piti:

1. pitää tähtäin pallon päällä, joka liikkui vaakasuunnassa tietokoneen näytöllä.

2. painaa poljinta, mikäli havaitsee vihreän viivan välkkyvän taululla. Tietokoneen molemmille puolille oli siis asetettu taulu, jonka näkee kokonaan vaikka tuijottaisi tietokonetta. Viiva saattaa välkkyä ihan koneen vieressä tai taulun toisessa päässä, jolloin viivan näkee silmäkulmalla.

3. kuunnella nauhalta nelinumeroinen luku, ja toistaa sitten luku lisäämällä jokaiseen luvun numeroon +1. Esim, jos nauhalta kuuluu 2 4 6 8, sinun on lausuttava 3 5 7 9.

Eli kolme tehtävää, kun taas 3-vaiheessa oli neljä. Saattaa kuulostaa monimutkaiselta, mutta menee varmasti hyvin. Se laite oli itse asiassa sama kuin 3-vaiheessa, eli jos muistat siitä "näppiksestä" sen valkoisen pyöritettävän kiekon, niin sitä pyörittämällä se tähtäin liikkuu. Tuon oppii kyllä, kun aluksi sitä harjoitellaan. :)

Ja tuo päivä kesti minulla 7.30 --> 14.00. Päivän kesto vaihtelee hiukan eri henkilöiden kohdalla; Puhdasta sattumaa on, sujuuko päivä nopeasti vai hitaasti. Odottelua on.

Toivon onnea ja menestystä! Ei ollut niin raskas päivä kuin psykologisissa. :)

Juuh, no tänään tuli kirje jossa sanottiin juuri se mitä olen tässä jo vähän epäillytkin, eli "Valitettavasti et tullut valituksi Ilmavoimien Lentoreserviupseerikurssi 87:n valinnan seuraavaan vaiheeseen." :( No onneksi osasin ennakoida kun kirjettä ei kuulunut, ja olen päässy jo töihin tuossa odotellessa :D nyt onkin sitten töitä loppuvuodeksi, ja sitten tammikuusta kajaaniin... No mutta ihan hyvä näin, saapahan sitä rahaa intin viikonloppu känneihin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom