Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai siis että tuolloin testatuille tulee nyt viel kirjeitä? Vai oliko sekin 5 vaiheeseen?
Okei, no taitaa olla sitten niin ettei päästy jatkohon.. Harmittaa kyllä aika paljon kun aina halunnu päästä tuonne. Taitaavat lähettää ne ikävämmät kirjeet vasta silleen et ne tulee vasta lähell' 15.päivää ettei kukaan soittelis ennen sitä.Niin siis oltiin 3. vaiheen testeissä samaan aikaan, ja se oli saanut tosiaan kirjeen jo 5.vaiheesee, kun ite en oo saanu edes 4. vaiheeseen :( Sillä tais olla tuo 4. vaihe tossa 2-3 viikkoa sitten.
Itellä tyssäs nelosvaiheeseen, epäilivät näköä ja tekivät ne vitosvaiheen näkötestit ja siellä ei arvot enää riittäneet.. Harmittaa kyllä, muuten sanoivat minun olleen erinomainen kandidaatti tuonne.. :( Mutta nyt sitten Lentotekn. AUKia jännäilemään
Itellä tyssäs nelosvaiheeseen, epäilivät näköä ja tekivät ne vitosvaiheen näkötestit ja siellä ei arvot enää riittäneet.. Harmittaa kyllä, muuten sanoivat minun olleen erinomainen kandidaatti tuonne.. :( Mutta nyt sitten Lentotekn. AUKia jännäilemään
badabadum tupsahtipas kutsu vitosvaiheeseen! viimesiä viedään
Kyllä! Tänään napsahti postiin kutsu 4. vaiheeseen!! Olin jo luovuttanut koko homman suhteen lueskeltua tätä ketjua..
Soitin ilmavoimiin ja sanovat et tosiaan perjantaina lähteny muutama kirje ja tänää lähtee varmaan muutama, mutta minä en päässyt jatkoon. Elikkäs tsemppiä kaikille jatkoon meneville tuleviin testeihin!
No mitäs sanoivat syyksi karsiutumiseen? ja mihin päin sinä soitit, valintasihteerille vai? Vois tässä itsekin pian soitella niin saisi täyden varmuuden, kun tuli nyt sitten mentyä töihinkin kun oli jo sellainen fiilis että hylsy tulee :D
Minkälainen tuo multitask-testi on tuolla nelosvaiheessa? Ja kuinka pitkään tuo 4-vaihe kesti, meneekö koko päivä?