Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä että onnistui! Onkos 4-vaiheen kutsuja tullut lisää? Vähän tuntuu postaukset olevan vähissä..
Tarkotitko IL4aite että harva niistä jotka ovat kirjeen saanet ovat päässeet jatkoon vai yleisesti sitä että harvalle on se kirje tullut? :D
Jees eli tänää kävin kauhavalla hakees mun kirjeen valintaupseerilta, tänään on 6 muulle 19-20.3 testeissä olleille lähetetty kutsu 4. vaiheeseen. 8) Maanantaina pitäis olla postilaatikos. ; )
Tarkotitkos nyt siis helmikuuta vai maaliskuuta? kun ei ole vielä kirjeitä tullut ennen nuita käyneillekkään?
Onnea jatkooon pääsystä! Niin kyllähän tässä kait vielä joku mahollisuus on, mutta tuntuu että hyvin pieni koska itse olin jo 29.2-1.3 testeissä :sOlin itsekin 19. - 20.3. psykologisessa testauksessa, eli samaan aikaan kuin aMb_. Kirje tuli tänään, ja kutsu käy kohti IV-vaihetta. Aavistelin vähän, että kirjeessä oli hyviä uutisia, kun tunti ennen kirjettä luin täältä aMb_:n viestin 7:stä kutsusta meidän ryhmäläisille. :D
Kyllä jatkoon voi päästä, vaikkei kirjettä ole vielä tullut; huhtikuun puoleenväliin asti pitää psykologin mukaan odottaa ennen kuin kannattaa soittaa ja kysellä.