Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu no ei ole mullekaan päin kirjettä tullu :( Huomenna täyttyy 3 viikkoa testeistä, joten eiköhän se nyt jo pian ala tulla. Jotkut samaan aikaan testeissä olleet sai jo viime viikon perjantaina, mutta harva on tähän mennessä tullut valituksi jatkoon. Perkele kun sais se kirje jo tulla :D tarpeeksi jännäämistä näitten yo-kirjoitusten kanssa jo ^^

Vissiinki että harvoille on kirje tullut. Luulisin että niille jotka ei jatkoon pääse niin tulee sitte ihan viimesenä, jos tulee ollenkaan. Yhelle ei kakkosvaiheesta tullu ollenkaan hylkäyskirjettä, piti soitella että mikä mättäs.

Tarkotitko IL4aite että harva niistä jotka ovat kirjeen saanet ovat päässeet jatkoon vai yleisesti sitä että harvalle on se kirje tullut? :D

Juu siis tarkotin sitä, että vaan todella harvalle se on edes tullut tähän mennessä. Meidän testiporukka oli jo tasan 1kk sitten testeissä. Tiedän itseni ja neljän muun jampan tilanteen, ja vain yksi meistä viidestä on saanut kirjeen. Eli tää yks kaveri tais sitte vetää paljon keskiarvoa paremman suorituksen, kun pääsi suoraan 4. vaiheeseen ilman vertailua muiden testiryhmien välillä.

Kirje tulee jokaiselle, hylkäykset luultavasti viimeisenä. Meille sanottiin takarajaksi huhtikuun puoliväli, jonka jälkeen saisi alkaa soitella syytä sille miksi ei vaikkapa päässyt jatkoon. Eli kirje tulee jokaiselle viimeistään huhtikuun puoleenväliin mennessä.

Jees eli tänää kävin kauhavalla hakees mun kirjeen valintaupseerilta, tänään on 6 muulle 19-20.3 testeissä olleille lähetetty kutsu 4. vaiheeseen. 8) Maanantaina pitäis olla postilaatikos. ; )

Jees eli tänää kävin kauhavalla hakees mun kirjeen valintaupseerilta, tänään on 6 muulle 19-20.3 testeissä olleille lähetetty kutsu 4. vaiheeseen. 8) Maanantaina pitäis olla postilaatikos. ; )

Tarkotitkos nyt siis helmikuuta vai maaliskuuta? kun ei ole vielä kirjeitä tullut ennen nuita käyneillekkään?

Tarkotitkos nyt siis helmikuuta vai maaliskuuta? kun ei ole vielä kirjeitä tullut ennen nuita käyneillekkään?

Siis maaliskuun 19-20. päivä testeissä olleille. Korjaan sen verran että valintasihteerillä kävin, en upseerilla. Mut hän sanoi että mun lisäks kuudelle tuolloin testeissä olleille on kirje lähetetty.

Olin itsekin 19. - 20.3. psykologisessa testauksessa, eli samaan aikaan kuin aMb_. Kirje tuli tänään, ja kutsu käy kohti IV-vaihetta. :) Aavistelin vähän, että kirjeessä oli hyviä uutisia, kun tunti ennen kirjettä luin täältä aMb_:n viestin 7:stä kutsusta meidän ryhmäläisille. :D

Kyllä jatkoon voi päästä, vaikkei kirjettä ole vielä tullut; huhtikuun puoleenväliin asti pitää psykologin mukaan odottaa ennen kuin kannattaa soittaa ja kysellä.

Olin itsekin 19. - 20.3. psykologisessa testauksessa, eli samaan aikaan kuin aMb_. Kirje tuli tänään, ja kutsu käy kohti IV-vaihetta. :) Aavistelin vähän, että kirjeessä oli hyviä uutisia, kun tunti ennen kirjettä luin täältä aMb_:n viestin 7:stä kutsusta meidän ryhmäläisille. :D

Kyllä jatkoon voi päästä, vaikkei kirjettä ole vielä tullut; huhtikuun puoleenväliin asti pitää psykologin mukaan odottaa ennen kuin kannattaa soittaa ja kysellä.
Onnea jatkooon pääsystä! :) Niin kyllähän tässä kait vielä joku mahollisuus on, mutta tuntuu että hyvin pieni koska itse olin jo 29.2-1.3 testeissä :s

Psykologisten tuloksia venaillessa. Btw kui monta tehtävää pääsitte tekemään siinä ihan viimesessä testissä, jossa piti tunnistaa se kuutio eri asennossa? Ja pääsiskö jossai kattomaan parin vuoden takaista Taistelulentäjät sarjaa?

Minä en muista tarkalleen montako sain viimesestä mutta vähemmän kuin monet muut, ja nelosvaiheessa olin viime keskiviikkona että siitä määrästä ei kannata murehtia. Luulisin että areenasta löytyy, jos ei sieltä nii ilmavoimien youtube sivustolta saattaa löytyä myös

Puhallusvoimaa (rasituksen jälkeen pitää puhaltaa semmoseen elohopeahommaan että patsas nousee yli tietyn arvon ja pysyy siinä 15sec), haastatteluja, vielä yks multitasking homma, painekammio, kuulotesti, perus näkötestit taas, näkökenttä, stereonäköhommia, karsastustestausta (itseltä löyty lievää, sallituissa rajoissa mutta saa nähä), lääkärintarkastusta, verikoe, keuhkotilavuus puhalluskoe, sama astmapiipun tms jälkeen, värinäkö yms tämmöösiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom