Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Kuullostaa pelottavalta :D Minkä laisilla ohjaimilla testiä suoritettiin?

Tätä testiä tehtiin siis ihan hiirellä ja kuulokkeet päässä. Kyllä siellä aikalailla käytettiin sellaista valokynääkin muissa testeissä, joka on aivan kuin normaalikynä, jolla vain painellaa näyttöön kun valitaan esim. oikeaa vastausta jne :D aika pelle vehje sanoisin ^^ Sitten oli vielä sellasia vipuja ja polkimia jne, että kyllä siellä kaikkea sitten tehdäänkin ::whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä testiä tehtiin siis ihan hiirellä ja kuulokkeet päässä. Kyllä siellä aikalailla käytettiin sellaista valokynääkin muissa testeissä, joka on aivan kuin normaalikynä, jolla vain painellaa näyttöön kun valitaan esim. oikeaa vastausta jne :D aika pelle vehje sanoisin ^^ Sitten oli vielä sellasia vipuja ja polkimia jne, että kyllä siellä kaikkea sitten tehdäänkin ::whip:

Vai että sellasta :D Mites tossa ekassa testissä mistä kerroit, niin miten pitkään sitä tehtiin aina yhdellä kertaa ja mitkä olisi olleet parhaat mahdolliset pisteet yhdellä kerralla? Kuullostaa vaikealle keritä tekemään nimittäin nuita kaikke neljää yhtäaikaa :D

Vai että sellasta :D Mites tossa ekassa testissä mistä kerroit, niin miten pitkään sitä tehtiin aina yhdellä kertaa ja mitkä olisi olleet parhaat mahdolliset pisteet yhdellä kerralla? Kuullostaa vaikealle keritä tekemään nimittäin nuita kaikke neljää yhtäaikaa :D

Se tehdään 8 kertaa. Ei kerrottu, kauan yksi kerta kestää mutta se tuntui ehkä 2-4 minuutilta (?). Maksimipistemäärää ei ole, koska niitä päässälaskuja tulee uutta aina sitä mukaa kun saa edellisen tehtyä. Mulla pisteet meni jotakuinkin näin: 700, 700, 800, 850, 900, 1025, 850, 1050. Vaikea sanoa mutta veikkaisin, ettei tuosta yli 1300 pistettä vedetä ellei ole poikkeuksellisen välkky ja nopeaälyinen (E: tai harjoitellut kyseistä tehtävää aiemminkin).

Se tehdään 8 kertaa. Ei kerrottu, kauan yksi kerta kestää mutta se tuntui ehkä 2-4 minuutilta (?). Maksimipistemäärää ei ole, koska niitä päässälaskuja tulee uutta aina sitä mukaa kun saa edellisen tehtyä. Mulla pisteet meni jotakuinkin näin: 700, 700, 800, 850, 900, 1025, 850, 1050. Vaikea sanoa mutta veikkaisin, ettei tuosta yli 1300 pistettä vedetä ellei ole poikkeuksellisen välkky ja nopeaälyinen (E: tai harjoitellut kyseistä tehtävää aiemminkin).

Ooorrait :P No pitääpä laittaa ensiviikolla et mitä itelle tuli tuosta :)

Tänään avasin kirjeen ja kutsu kävi 19.3 Tuusulaan. :dance:

Te jotka ootte näissä testeissä jo olleet ni missä vietitte yöt?
Taisivatpa melkein jokainen meidän testierästä olla yötä ihan siellä Tuusulan MPKK:lla, eli samassa talossa missä testit tehdään. Sinne kun soittaa ja kysyy majoitusta kahdeksi yöksi, niin saa ihan mukavan huoneen ilman veloitusta. Itse kun soitin niin sanoivat, että maksaisi 10€/yö, mutta paikan päällä selvisikin, että LentoRUK testattaville on yöpyminen ilmainen. Eli ei muuta kuin soitat sinne (numero sen yhen lapun takapuolella jossa on eri majoitusvaihtoehtoja) ja kysyt yösijaa.

Tosta multitask-testistä minkä linkkasitte, niin olin ite eilisen ja tän päivän Tuusulassa ja mun mielestä se ensimmäinen testi siellä, eli se multitask, oli kyllä paljon helpompi kun toi kyseinen linkattu. :D Ei tartte eri näppäimillä sählätä, vaan hiiren kanssa tehdään, toisaalta siinä täytys ajatella enemmän kun tossa linkatussa... Ei kyllä myöskään ollut noita liikkuvia osia, joita pitäs tarkkailla, kuin se yksi. :)
T: huone nro 376

Tätä ketjua on tullut seurattua kun tässä on itsekin lentoRUKiin haettu. Tänään tipahti postiluukusta nelosvaiheen kutsu, ja heräsi sellainen kysymys että piti ihan ottaa ja rekisteröityä :D Elikkäs kun tuossa lukee että testipäivää ei voi muuttaa, mutta kun meillä on varattu Tahkolle mökki juurikin kyseiselle viikolle. Ei se nyt mahdottomuus ole sieltä kesken lähteä, mutta 10 hengen loman keskeyttäminen varmasti harmittaa kaikkia. IlmaVTK:n testipäivänkin siirsin jo siltä viikolta pois. Ajattelin kysyä ensin täältä että onko kukaan tuota päivää saanut muutettua, ennenkuin alan mihinkään soittelemaan.. :)

E: joko muille on kutsuja tullut?

Tätä ketjua on tullut seurattua kun tässä on itsekin lentoRUKiin haettu. Tänään tipahti postiluukusta nelosvaiheen kutsu, ja heräsi sellainen kysymys että piti ihan ottaa ja rekisteröityä :D Elikkäs kun tuossa lukee että testipäivää ei voi muuttaa, mutta kun meillä on varattu Tahkolle mökki juurikin kyseiselle viikolle. Ei se nyt mahdottomuus ole sieltä kesken lähteä, mutta 10 hengen loman keskeyttäminen varmasti harmittaa kaikkia. IlmaVTK:n testipäivänkin siirsin jo siltä viikolta pois. Ajattelin kysyä ensin täältä että onko kukaan tuota päivää saanut muutettua, ennenkuin alan mihinkään soittelemaan.. :)

Ainahan kannattaa soittaa ja kysyä, ei siinä mitään menetä. Luulen, että päivää pystyy vaihtamaan jos on tarpeeksi hyvä syy. Onhan niitä 4-vaiheen testipäiviä enemmänkin kuin yksi..

Mikä päivä sulla on testit?

Ainahan kannattaa soittaa ja kysyä, ei siinä mitään menetä. Luulen, että päivää pystyy vaihtamaan jos on tarpeeksi hyvä syy. Onhan niitä 4-vaiheen testipäiviä enemmänkin kuin yksi..

Mikä päivä sulla on testit?

29.3. on testipäivä.

Mihinköhän tuonne nyt sitten kannattaisi soittaa, suoraan tuonne ilmailulääketieteen keskukseen vai johonkin muualle..? Noissa lapuissahan on tuon keskuksen lisäksi valintasihteerin ja -upseerin numerot. Kehtaako sitä ihan upseereita ryhtyä tällaisella asialla häiritsemään :D

Ite lähtisin ensin soittaan ihan valintaupseerille ja tottakai sinne voi soittaa asiasta kuin asiasta sitä vartenhan se numero siinä lukee ;)

millonkas kävit 3.vaiheen testeissä Drained? itsekin ootellu kovasti kirjettä 4.vaiheeseen, mutta tekis mieli tietää kuinka pitkään odottelit tuota kirjettä :D

millonkas kävit 3.vaiheen testeissä Drained? itsekin ootellu kovasti kirjettä 4.vaiheeseen, mutta tekis mieli tietää kuinka pitkään odottelit tuota kirjettä :D

Kuun vaihteessa olin, eli 29.2.-1.3., eli päivää reilu viikko meni vaan. Huhtikuun puoleen väliin mennessä ne siellä sano että viimestään tulee ilmotusta.

Kuun vaihteessa olin, eli 29.2.-1.3., eli päivää reilu viikko meni vaan. Huhtikuun puoleen väliin mennessä ne siellä sano että viimestään tulee ilmotusta.

Hahaa oltiin samoissa testeissä :D Kuka niistä olit? Mä olin se lukio+amiska.. :DToivottavasti alkas itellekkin kirjettä satelemaan :)

Eilen soittelin upseerille, käski soittaa sihteerille. Sen kanssa sitten sovittiin uudeksi päiväksi 5.4. Sano että näin alkuvaiheessa on vielä mahdollista noita muuttaa. Hyvä näin, saadaan pitää reissu rauhassa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom