Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KYLLÄ!!! vuoden pitkä piina on päättynyt ja Tikkakoskella poijjat nähdään! :) LentoRuk 86 täältä tullaan !! :rock: ja mikä parasta, nyt on se yo-todistus minkä näyttää!!

Yllättävän moni aktiivinen kirjoittaja täällä kuitenkin pääsi :D. Onnittelut munki puolesta nyt sitten, itse olen (toivon mukaan) ens vuoden tai sitä seuraavan vuoden hakijoissa, -93 kun olen :D

Ya man! Kotona odotti mieluinen kirje täälläkin. Pahoittelut niille, jotka eivät tällä kertaa päässeet ja onnittelut muille hyväksytyille! :D

Hienoa, että noin moni silti pääsi sinne täältä! :) Tänään ku tutkailin tuota Ilmavoimien teknillistä koulua, niin sain selville, että siel on 9 reikänen frisbeegolfratakin!!! :rock: Jos oisin sen aikasemmin tienny, niin en ois edes harkinnu LentoRukia... :D Koitas Henrizzz nyt olla mitenkään enää kämmäämästä pääsyäs sinne... :D

joo nyt yritän välttää kaikki vastoinkäymiset ja istun vaan kotona koko kesäkuun :D no ei vaan. kuitenki saan jalkani poikki tai jotain :D

Onnittelut vielä kaikille jatkoon päässeille! :)

Ja pahoittelut kaikille jotka ei vielä tänä vuonna saanu kutsua. Vois korjata aiemmin sanomiani sanoja, että ei se nyt niin pitkä vuosi tuu olemaan edessä =D vinkkinä voin kertoo, että kannattaa kaikkien uudelleen hakua suunnittelevien vaan ottaa kaikki ilo irti tulevasta mahdollisesta välivuodesta ja tehdä kaikkee typerää ja hauskaa mitä ei ennen oo tehny =D aluks tuntuu iha hito pahalta ku koko aja miettii, että miks hitos ei päässy jne. mut loppujen lopuks se menee nopeesti ohi ja hetken päästä onki jo tammikuu ku alkaa taas testirupeama :)

hitto miksikä psykologiks mä oikeen aloin -.- no kuitenki :D

Ja vielä lisäks, että MCGYVER kurssille!!!!! siinä jätettiin hieno mies rannalle.. :S

Anttalainen tuli muute mieleen, et ootko se kaveri joka tuli 4. vaiheeseen uudestaan ottamaan verikoetta ja olit sitä enne jo saanu kutsun 5. vaiheeseen? :D

Anttalainen tuli muute mieleen, et ootko se kaveri joka tuli 4. vaiheeseen uudestaan ottamaan verikoetta ja olit sitä enne jo saanu kutsun 5. vaiheeseen? :D
Meikä se oli = ) Ja kutsu tuli eli Tikkakoskella sit tavataan. Olit tosiaan se kenen kans siinä alus juteltii kaikkee? Kerroitki sen tarinan viime hakemisesta ja näiltä foorumeiltahan se tuttu on.. Nyt sitte vasta päätin itekki oikeen kirjautua tänne : D

Muutaman muunki noista testeistä ainaaski luulen tietäväni näitten keskustelujen perusteella :) Sen verran huippu porukkaa ollu et hauskahan se on tällästä huomata! Omasta puolesta myös suuret onnittelut kaikille kurssille päässeille =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom