Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Kaitpa se nyt on tänne laitettava, että ei tullu kutsua :D Ollu kyllä odotettavissa ja ihmetelly, miten ne mua raahannu valintakokoukseenki asti :P Toisaalta ehkä hyvä näin, niin selventää hieman uravalintoja.. :) Nyt vaan pitäs valita Tikkakosken ja Hallin väliltä. Taidan lähtä tonne Halliin rassaan koneita, ku ei jaksa teitä muita tulla sinne Tikkakoskelle katteleen :D

Saa nähdä tuleeko hakua viel ens vuonna :) tj pompsahtaa sinne 720, jos päättää hakea... :D

Onnea, niille jotka sinne pääsee! :) Pitääpä soitella vielä kesällä ja kysyä palautetta psykologisista testeistä, että onko mahiksia Suomen Ilmailuopistoon haeskella jokunen vuosi..

deeeem :S lukiks siin mitää syytä tai mtn?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liian alhaiset valintapisteet siinä vaan luki... :) Ergosta en saanu sillon, ku 3.8 ja näkökään ei ollu kauheen vahvoilla. Sit oli tärykalvossa arpea, joka saatto kuulemma aiheuttaa pahoinvointia ilmassa :D Huomenna soittelen ja varmaan viisaampana osaan sit sanoa. Eipä tuolle voi mitään ja oon mielelläni lähössä lentoteknilliseen... :) Tällä hetkellä ei ehkä hävittäjälentäjän ura ois ollu paras vaihtoehto ja en tiiä oisinko osannu kieltäytyä, jos kadikseen ois paikka LentoRukis tarjottu.

Oishan se vaan ollu hienoa päästä oikeesti lentelemään.. :rock:

Itellekki tuli hylsy. ("Voiko vitutukseen kuolla?") Syynä todennäkösesti joko psykologisten flunssasena tullu alempi suoritus tai sitte tuo lievä likinäkö vasemmassa silmässä. Noh, ensvuonna sitten uudellee. Te joille kirje ei tullu tänää, todennäkösesti pääsitte kurssille :) Onnea!

Joo, toi on tosiaan harmi, jos ei oo pystyny kaikkia testejä vetämään täysillä... Itelläkin oli psykologisten aikana keuhkoputkentulehdus, mikä ei varmasti parantanut tuloksia...

Tänne tuli vähän parempaa kirjettä tänäaamuna, tosin tiesin tuloksen omalta kohdalta jo pari päivää sitten. Pahoittelut täältäkin kaikille teille jotka ette tänävuonna päässeet. Kannattaa ehdottomasti mennä lentotekniseen aukkiin jos sinne kutsua tulee. Itse tein sen valinnan viimevuonna että menin Halliin joten nyt tj pompsahti tuonne 400:n kieppeille :) Mielenkiintosia hommia ja varsinkin lennostoon siirtymisen jälkeen lepposia päiviä.

Ei oo postia vielä tänne päin ainakaan tullu :/ Tosin eipä sitä vielä tiedä :) Varmaan tossa 11 maissa posti vois tulla, ja onnittelu rapeltaja!! Nostan hattua!

Onnee rapeltaja! :D eks hakenu viime vuonnaki? ja ootelkaa rauhassa päiväpostia jos ei oo vielä tullu :D aamupostissa ei mun mielestä tuu edes kirjepostia :P

Däääm, itelläki jäi nyt ihan olemattomasta kiinni ja olisin valintaupseerien mukaan aika varmasti ollu kurssilla jos oltas otettu se 50 :/ nyt vaan pitää vuosi "kasvaa" :D kyllä jää harmittamaan, ja jos sattuu niin käymään ettei ens vuonnakaan pääsis niin kyllähän sapettais lähtee johku muualle inttiin, ku on jo näin lähelle päässy..

Jessjess mullekki tui "vähän parempaa kirjettä" tänään!! Mä ihan tärisen :)

Yllättävää muuten on se, että hakijoita oli vain 529. Olisin luullut että niitä olisi ollut enemmän.

Tsemppiä vaan ensi vuoteen niille ketkä hakee ensi vuonna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom