Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Away sanoi:Itse hain tuonne Halliin. Oliko muita tänä vuonna pääsykokeissa?
AKT sanoi:Hain sinne, mutta en päässy. :( Pari luokkakaveria pääsi ja sekös pistää vituttamaan. No täytyy hakee vielä siihen tammikuun erään jos vaikka pääsis.
lentoemo sanoi:Eikös se mene niin, että sinne haetaan sitten näillä tämän kevään testituloksilla? Käsittääkseni ne tulokset ovat sitten seuraavat kaksi vuotta voimassa..
höyhen sanoi:Jes... Kutsu kävi ja ilmasotakoulu kutsuu! :thumbs:
Kannattaa hakea, kyllä siellä kerrotaan, jos joku ominaisuus ei kelpaa. Ja ei ne ainakaan omalla kohdalla mittanauhalla katsoneet reiden pituutta! Ja vaikka mittaisivatkin, niin mittaustapa saattaa olla hieman erilainen, jolloin senttien heitto omaan mittaukseen täysin mahdollinen. En jättäisi tuon takia hakematta!Ceppis sanoi:Ittellä kans mielenkiintoo löytyy paljon ilmavoimia kohtaan. Mitään muita rajottavia tekijöitä ei pitäis olla paitsi reiden pituus. Mun muut mitat on 172 cm ja 73 kg ja selän pituus 92 cm mutta reiden pituus saattaa jäädä jostain sentistä kiinni (siis liian lyhyt). Kuinka tarkkaa siellä on noi mittausarvot?? onko mahdollista päästä 54 cm reidellä?
Mun tietääkseni eläkeikä on jotain 30-35v.Accord sanoi:Aion itsekkin hakea kolmen vuoden päästä noihin testeihin... Onko kenelläkään tietoa ammatin palkkamäärästä? Eläkeikä taisi olla 45v. johtuen g-voimista?
Accord sanoi:Aion itsekkin hakea kolmen vuoden päästä noihin testeihin... Onko kenelläkään tietoa ammatin palkkamäärästä? Eläkeikä taisi olla 45v. johtuen g-voimista?
naksu sanoi:Jees onnittelut niille ketkä pääsivät sisään! Taitaa kohta olla aika teillä myös astua sinne armeijan harmaisiin.
Asymm sanoi:Sinisiin ei harmaisiin (pölypallot on erikseen).
Halli -> Utti
-91 II
edit: Vai ollaanko siellä nykyään vallan maastoasuissa kokoajan?
dink sanoi:Harmin paikka. :(
Jos ilmavoimat ja ilmailu silti kiinnostaa niin onhan aina Hallin teknillinen koulu ja Tikkakoskella Viestikoulu. Hallin kauttahan pääsee renssaamaan noita lentovehkeitä Vinkasta Hornettiin joten se on varmasti hyvä valinta jos haluaa päästä koneita lähelle. Tikiksellä ei oikein koneiden läheisyyteen pääse mutta saa kyllä hyvän kuvan muuten Ilmavoimien toiminnasta ja mielenkiintoisia hommia löytyy sieltäkin.
Itse kävin tuon lentohomman karsiutumisen jälkeen vuoden verran Tikkakoskella johtokeskuslinjaa ja RUKin ja olin kyllä ihan tyytyväinen etten mennyt sitten loppupeleissä mihinkään lähimpään mahdolliseen paikkaan vaan sinne mikä kiinnosti.
Korpivaara sanoi:Oliko hyviä hommia? Varmaankin fyysinen koulutus ei ollut kovin rankka, vai... Ottivatko miten helposti haluamalleen linjalle. Itse meinas nyt hakee tonne johtokeskuslinjaa tai ainakin se kiinnostas