Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Meikä veti alussa ihan liekeissä sitä lasku/piippaus/kirjain/viiva testiä, mutta lopussa jäädyin aika pahasti. Rupesin muka hifisteleen taktiikkaa ja meni sit ihan reisille :D

Jalka-jalka koordinaatiossa en saanut pidettyä sitä yhtään paikoillaan, se toinen poljin oli ihan paskana ja "takkusi". Enpä olisi kyllä muutenkaan saanut varmaan yhtään parempaa tulosta.

Eli olin 24-25.2 tuolla testeissä, mutta ei ole vielä kuulunut mitään sieltä. Kai ne on kaikista paskimmillle ja parhaimmille lähettänyt kirjeet jo ja välimallin miehiä pidätellään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai ne on kaikista paskimmillle ja parhaimmille lähettänyt kirjeet jo ja välimallin miehiä pidätellään?

Veikkaan että jos saa testeistä pisteitä tietyn rajan yli, tulee kutsu automaattisesti heti postilaatikkoon. Sitten kun kaikki on käyny testeissä ni katotaan niistä lopuista parhaat joille kutsu lähetetää.... viimesenä tulee vissii niille ketkä ei pääse jatkoo...

Kuulin jostakin että pitäis saada jokaisesta testistä yli keskiarvon, jotta pääsis jatkoon mutta enpä ole varma tuosta. Se on kyllä outoa että eri aikaan lähettelevät noita kutsuja. Itselle tuli tosi pian testien jälkeen joten vissiin aika nopeasti ne testit "tarkastaa".

onkos joku jo käynyt IV-vaiheen testeissä? millasta oli? =)

Tänään oli testit. Mukavaa oli ja ruoka oli hyvää :) Pitkä päivä oli. Itse pääsisin jatkoon ainakin terveyden puolesta, loppu onkin sitten kiinni siitä mitä psykologi ja valintaupseeri päättävät :P

III-vaiheen testit on takana ja nyt tuli kutsu IV-vaiheen testeihin 23.4

Mulla vähän jännittää se painekammiokoe, on tuo oikean puolen korva ollu vähän tukossa viimeiset pari viikkoa nuhan takia.

III-vaiheen testit on takana ja nyt tuli kutsu IV-vaiheen testeihin 23.4

Mulla vähän jännittää se painekammiokoe, on tuo oikean puolen korva ollu vähän tukossa viimeiset pari viikkoa nuhan takia.

Ei sen pitäis olla paha.... itsekin aluks jännitin tosi paljon et miten menee mut eipä tuo tuntunu missää :D ja voithan sä pyytää lääkärii kattoo sinne korviin ennen sitä testiä... =D

itellä olis ollu testit 15. päivä mut sain kun sainkin siirrettyä ne koska oli salibandyn kll sm-turnaus =) 26. päivä mennään =)

Tänään tuli postia... "Valitettavasti et tullut valituksi Ilmavoimien Lentoreserviupseerikurssi 85:n valinnan seuraavaan vaiheeseen..." (Y) Osasin jo odottaa et vastaus on tällänen mut kylhä se vähä jäi harmittaa, oon ollu telttailemas melkein 2kk postilaatikolla tän takii...

IV-vaihe takana ja nyt pitää olla viikko jännityksessä, kuulemma viikon sisällä pitäis tulla kirje. Kunnossa ei ollu moittimista, haastatteluista ja pisteistä suhteessa muihin hakijoihin riippuu tuo jatkoon pääseminen.

Painekammio ei tosiaan ollu yhtään niin paha kun kuvittelin, ei mitään ongelmaa :rolleyes:

IV-vaihe takana ja nyt pitää olla viikko jännityksessä, kuulemma viikon sisällä pitäis tulla kirje. Kunnossa ei ollu moittimista, haastatteluista ja pisteistä suhteessa muihin hakijoihin riippuu tuo jatkoon pääseminen.

Painekammio ei tosiaan ollu yhtään niin paha kun kuvittelin, ei mitään ongelmaa :rolleyes:

Ei perse, katellaanko siellä nelosvaiheessa kuntoakin? Oon ollut tässä viimeset 3kk vähän massakaudella LJK testien jälkeen :D

Nelosvaiheeseen pääsin nyt, mutta eipä ole hirveän suuret odotukset että tosta vielä jatkoon menis (näkö, lievä allergia..). Kuitenkin helvetin jees päästä edes nelosvaiheeseen, antaa vähän toivoa pääsystä tohon Suomen Ilmailuopistoon.

Ei perse, katellaanko siellä nelosvaiheessa kuntoakin? Oon ollut tässä viimeset 3kk vähän massakaudella LJK testien jälkeen :D

Nelosvaiheeseen pääsin nyt, mutta eipä ole hirveän suuret odotukset että tosta vielä jatkoon menis (näkö, lievä allergia..). Kuitenkin helvetin jees päästä edes nelosvaiheeseen, antaa vähän toivoa pääsystä tohon Suomen Ilmailuopistoon.

Riippuu siitä, ootko tehnyt kuntotestit II-vaiheessa. Itse olin sairaana tuolloin, joten jouduin tekemään ergometrin ja lihaskunnot Helsingissä. Aika kattava lista (itseasiassa täydellinen) nelosen asioista löytyy kun selaa viime vuoden keskusteluja.

Lupailivat, että 2-3 viikkoa saisi kirjettä ootella, mutta mulle tuli jo viikon päästä. Vappuaattona siis V-vaihe.

Kutsussa käskettiin varata aurinkolasit mukaan...:thumbs:

Riippuu siitä, ootko tehnyt kuntotestit II-vaiheessa. Itse olin sairaana tuolloin, joten jouduin tekemään ergometrin ja lihaskunnot Helsingissä. Aika kattava lista (itseasiassa täydellinen) nelosen asioista löytyy kun selaa viime vuoden keskusteluja.

Lupailivat, että 2-3 viikkoa saisi kirjettä ootella, mutta mulle tuli jo viikon päästä. Vappuaattona siis V-vaihe.

Kutsussa käskettiin varata aurinkolasit mukaan...:thumbs:

ei ole mulle tullu vielä mitää vaikka 8.4 kävin testeissä. sanovat että 2-5 viikkoon menee et tulokset tulee.. perhana taitaa hylsy olla tulossa :SS

ei ole mulle tullu vielä mitää vaikka 8.4 kävin testeissä. sanovat että 2-5 viikkoon menee et tulokset tulee.. perhana taitaa hylsy olla tulossa :SS

kaveri oli tolloin testeissä ja on saanu jo kutsun ainaki, en tiiä sit kuinka toi porrastus tapahtuu noissa sit :s huomenna ite testit=)

No meitillä meni se melkein 2kk ennen IV vaiheen kutsua, eikä tullut hylättyä.

Mielenkiinnolla odotetaan kyllä näitä testejä, eihän sitä tiedä vaikka tuuri käviskin :)

Oon jääny miettiin et ku IV vaihees piti tehdä se yks testi, missä piti tehdä montaa asiaa yhtä aikaa eli sanoa niit numeroit, liikuttaa sitä tähtäintä ja sit seurata niit valotauluja. Kun sieltä kaiuttimista tuli nelinumeroisia lukuja ja jokaista yksittäistä numeroa piti aina korottaa yhdellä niin pitikö siinä oottaa et sieltä on tullu koko nelinumeroinen luku ja sit sanoa se kokonaisuudessaan korottaen jokaista luku yhdellä vai olisko siinä saanu heti jokaisen yksittäisen numeron jälkeen sanoa mikä se on korotettuna yhdellä?

Toivottovasti joku ymmärsi.

Oon jääny miettiin et ku IV vaihees piti tehdä se yks testi, missä piti tehdä montaa asiaa yhtä aikaa eli sanoa niit numeroit, liikuttaa sitä tähtäintä ja sit seurata niit valotauluja. Kun sieltä kaiuttimista tuli nelinumeroisia lukuja ja jokaista yksittäistä numeroa piti aina korottaa yhdellä niin pitikö siinä oottaa et sieltä on tullu koko nelinumeroinen luku ja sit sanoa se kokonaisuudessaan korottaen jokaista luku yhdellä vai olisko siinä saanu heti jokaisen yksittäisen numeron jälkeen sanoa mikä se on korotettuna yhdellä?

Toivottovasti joku ymmärsi.

ymmärsin, mut eiköhän se ollu tarkoitus että sen numerosarjan jälkeen vasta sanottiin samat luvut korotettuna yhdellä, se olis menny vähä sekalaiseks jos olis jokaisen jälkeen nopeesti sanonu sen luvun koska se ääni sano niitä suht nopeesti kuitenki =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom