entä jos ei leuka ota rintaan kiinni siinä asennossa :D:Dtosiaan niskalihaksissa piti olla minuutti leuka kiinni rinnassa makuuasennossa pää pois pöydältä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
entä jos ei leuka ota rintaan kiinni siinä asennossa :D:Dtosiaan niskalihaksissa piti olla minuutti leuka kiinni rinnassa makuuasennossa pää pois pöydältä
entä jos ei leuka ota rintaan kiinni siinä asennossa :D:D
siis mahdollisimman lähellä rintaa, oikeastaan niin lähelle kun sen sai
Minkälaisia noi staattiset selkä- ja vatsaliikkeet oli? Tarkoitan että minkälaisessa asennossa ne tehtiin..
Tietääkö kukaan millon tuo valintakokous pidetään?
:D Aiottekos muut hakea ens vuonna uusiks jos ei tänä vuonna käy flaksi?
Aiottekos muut hakea ens vuonna uusiks jos ei tänä vuonna käy flaksi?
oon kuullu että porukkaa puotetaan vielä valintakokouksessaki fyysisten syitten vuoks, esim. jos joku tulos ihan siinä hyväksytyn rajoilla :wtf:
Mulle sanottii että kaikki ketkä pääsee valintakokoukseen, täyttävät kaikki kriteerit lentäjäksi tulemiseen. Eli valintakokouksessa katotaa kokonaisuutta ja verrataa sitä muihin =)
Okei, voi olla että ymmärsin väärin tän yhen kaverin kertomuksen. Oli varmaan ettei päässy valintakokoukseen, vitosvaiheessa kävi joka tapauksessa.Mulle sanottii että kaikki ketkä pääsee valintakokoukseen, täyttävät kaikki kriteerit lentäjäksi tulemiseen. Eli valintakokouksessa katotaa kokonaisuutta ja verrataa sitä muihin =)
Jos tiiät näitä lukuja niin kerroppa samalla montako kävi vitosessa, että pääseekö lähes kaikki kuiteski valintakokoukseen?viimevuonna oli valintakokoukseen päässy 62 ja kurssille 51 :o