Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisia noi staattiset selkä- ja vatsaliikkeet oli? Tarkoitan että minkälaisessa asennossa ne tehtiin..

Niska: pöydälle tai sellaselle hierontatuoli mikä onkaa.... siihe selällee pää reunan yli ja leuka rintaan kii
Vatsat: Selällee... polvet 90 asteen kulmaan ja sit kädet polvien päälle
Selkä: Selkälihaspenkkiin ja selkä nii ylös ku sai laitettuu...

Ite en saanu tehtyä vatsan staattisuustestii ollenkaa ku en päässy siihe alkuasentoo :D mut se sano ettei sillä nii väliä ku lihaskuntotesteistä 15/15 ja niskan ja selän staattiset testit tärkeempii =)

Ainii ja allergiatestit jäi tekemättä ku olin ottanu antihistamiinitabletin edellisenä päivänä....kutsukirjeessä ei sit sanottu mitää ettei saa ottaa :s no mut kuitenki valintakokoukseen päädyttiin ja hyväksytty/hylätty kirjettä odotellaan tässä pari viikkoo :D

Tietääkö kukaan millon tuo valintakokous pidetään? Epäilisin että kirjettä tulee tossa 31.5. alkavalla viikolla... eihän nyt ens viikoolla sentään:rolleyes:

Alkaa jo vähän piinaamaan tää odottelu...:D

Tietääkö kukaan millon tuo valintakokous pidetään?

Skyttä sano mulle siel AMC:ssä että valintakokous on parin viikon päässä eli siinä kuun vaihteessa toisin sanoen. Yrittäkää kestää... :D Aiottekos muut hakea ens vuonna uusiks jos ei tänä vuonna käy flaksi? Mä ainaski aion :D Huomenna Rissalaan lennoston tapahtumapäiville lentäviä nugetteja katteleen =)

:D Aiottekos muut hakea ens vuonna uusiks jos ei tänä vuonna käy flaksi?

mulle sano junassa se Lentosotakoulun johtaja Mika Soininen että 25.5 on kokous =) ite ainaki meinaan hakea, sit ei tiiä että miten ton normiarmeijan kanssa tekee sit ku tj pompahtaa sinne 650 jos pääsis sit seuraavana vuonna =D

Nii ei ois huonompi homma olla intissä 2 vuotta =D mulla varapaikkana kajaani I/11 kattoo ny kerkiiskö saada siirron jos ei lntrukkiin pääse :D Onnee vaa kaikille pakkislaisille jotka valintakokouksee pääs, toivottavasti moni meistä pääsis sisää =) oli kyl mielenkiintone airshow tänää rissalas :)

Totta mooses haetaan uudestaan vaikka vähän venyiski intti sitte. Eikös sitä upseerin urallle kuiteski kaikki pyritä :)Toki jos keksivät vielä jotaki fyysistä vikaa nii ei kai se sitten auta.. oon kuullu että porukkaa puotetaan vielä valintakokouksessaki fyysisten syitten vuoks, esim. jos joku tulos ihan siinä hyväksytyn rajoilla :wtf:

oon kuullu että porukkaa puotetaan vielä valintakokouksessaki fyysisten syitten vuoks, esim. jos joku tulos ihan siinä hyväksytyn rajoilla :wtf:

Mulle sanottii että kaikki ketkä pääsee valintakokoukseen, täyttävät kaikki kriteerit lentäjäksi tulemiseen. Eli valintakokouksessa katotaa kokonaisuutta ja verrataa sitä muihin =)

Mulle sanottii että kaikki ketkä pääsee valintakokoukseen, täyttävät kaikki kriteerit lentäjäksi tulemiseen. Eli valintakokouksessa katotaa kokonaisuutta ja verrataa sitä muihin =)

totta, oon kans kuullu että mikään yksittäinen syy ei voi enää estää pääsyä sisälle =) ja niin tosiaan, vaikka olisit saanu parhaat testitulokset psykologisista ja fyysisistä, et välttämättä ole sopivin.. niin mulle on sanottu =) Viikon päästä saa kyllä toden teolla alkaa odottelemaan kirjettä =D

Kirjeet varmaa tulee just kuun lopussa... mitäs sitte jos tulee hylsy ni kerkeisinköhä vaihtaa palvelusaikaa/paikkaa sillee et alkais nyt heinäkuus ku ei jaksas tammikuulle oottaa =D toisaalta ei joutus sit käymää ku 1,5v inttiä jos lentorukii ens vuon pääsis =)

Okei, voi olla että ymmärsin väärin tän yhen kaverin kertomuksen. Oli varmaan ettei päässy valintakokoukseen, vitosvaiheessa kävi joka tapauksessa.

viimevuonna oli valintakokoukseen päässy 62 ja kurssille 51 :o
Jos tiiät näitä lukuja niin kerroppa samalla montako kävi vitosessa, että pääseekö lähes kaikki kuiteski valintakokoukseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom