nii tosiaan savonlinnasta ja tälläne joku >180 cm lyhyet vaaleat hiukset =D
se o ollu sit vissii väisäne :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nii tosiaan savonlinnasta ja tälläne joku >180 cm lyhyet vaaleat hiukset =D
ymmärsin, mut eiköhän se ollu tarkoitus että sen numerosarjan jälkeen vasta sanottiin samat luvut korotettuna yhdellä, se olis menny vähä sekalaiseks jos olis jokaisen jälkeen nopeesti sanonu sen luvun koska se ääni sano niitä suht nopeesti kuitenki =)
korhonen :D juhuuuu, maanantaina olin testeissä ja jo tänään tuli kutsu 5. Vaiheen testeihin )
Onkos moni käyny jo 5. vaiheessa ja millaisia tuomioita tullu? Mulla oli 22.4. ja valintakokouksee ilmeisesti mentiin, kun ei mitään suurempaa syytä vielä löytynyt
Paljonko tuolla 5. vaiheessa ylipäätää enää karsitaan porukkaa, kun lääkäri sanoin että n. 2/3 5.vaiheeseen selvinneistä vissiin pääsee kurssille, mutta kuinka moni tippuu jo tuossa vaiheessa, että kuinka paljon sitten pääsee sinne valintapöydälle, onko tietoa?
Jostain sivulta (jota en nyt kyllä muista) luin vuoden 2006 tilastoja. V-vaiheeseen oli päässy 62, joista valintakokoukseen 59 ja kurssille 40. Tuon perusteella se 2/3 pitäis aika hyvin paikkaansa. Harmittaishan se nyt karsiutua, mutta tulipahan ees käytyä koko valintaprosessi läpi
eikös ne sit pisteytä lopuksi kaikki läpipäässeet ja ota sen mukaan vai onkohan naamakertoimella väliä paljonkin?:p
Onkos moni käyny jo 5. vaiheessa ja millaisia tuomioita tullu? Mulla oli 22.4. ja valintakokouksee ilmeisesti mentiin, kun ei mitään suurempaa syytä vielä löytynyt
Paljonko tuolla 5. vaiheessa ylipäätää enää karsitaan porukkaa, kun lääkäri sanoin että n. 2/3 5.vaiheeseen selvinneistä vissiin pääsee kurssille, mutta kuinka moni tippuu jo tuossa vaiheessa, että kuinka paljon sitten pääsee sinne valintapöydälle, onko tietoa?
Mulla oli V-vaiheen testit eilen ja nyt sitten pitäis jaksaa kuukausi odotella sitä kirjettä Lääkärin mukaan ei ollu mitään esteitä kurssille pääsemiselle. Oli muuten melko tehokkaita ne silmätipat, mulla on vieläki mustuaiset niin laajat ettei kestä kattoa pihalle ilman aurinkolaseja
4 viikon odotuksen jälkeen tuli mullekin eilen kutsu V-vaiheeseen =D ens ke pitäs AMC:ssä olla siis....
itellä kans oli ongelmia ku viestiä tuli puhelimeenki nii ei millään nähny keltä ja mitä siinä luki =D ruokalassa ku kävi syömässä nii kysyttiin toisen valintakokelaan kans yhdeltä tyypiltä että mitä tää ruoka on ku ei nähty ollenkaa kunnolla ... katto vähä silmät pyöreenä aluks meitä.. :D
Nonii.... kiva mennä syömää =D ja varsinki ku pitäs rautatieasemalta hypätä viel oikeeseen junaan et pääsee kotiin :D pystytkö kertoo mitä kaikkee siel V-vaihees oli. Kaipa se täällä jossai foorumil lukee mut eipä jaksa ettiä :D ei taida itellä olla enää mahdollisuuksia vaikuttaa kurssille pääsyyn tässä vaiheessa =)
staattiset vatsa-, selkä- ja niskalihakset tietynlaisilla pitotesteillä
Sanottiinkos et paljonko noissa pitotesteissä oli ne rajat? Ja vissii niistäkin tuli valintapisteitä mitä pidempään jakso? =D