Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo eli nyt olen ajatellut hakea lentäjäksi ilmavoimiin ja kysynkin, että kuinka paljon lievä siitepölyallergia, joka ei vaadi lääkkeitä, sekä lievä tinnitus, vaikka on erinomainen kuulo, oikein vaikuttavat? Karsivatko nämä mahdollisuuksia kuinka paljon, vaikka lääkäri sanoikin, että ne eivät ole palveluskelpoisuuteen vaikuttavia asioita?
jos sulla ei oo mitenkää todettu mitää siitepölyallergiaa (testeillä) tai on vain satunnaisesti esiintyvää allergiaa johon käytttää lääkkeitä satunnaisesti nii ei kannata mainita niistä mitään missään vaiheessa. Itse valintasihteerin suusta sain kuulla nämä sanat kun koulun terveydenhoitaja soitti sille ku kävin kyselemässä asiaa häneltä.
Allergiatesteissä olen käynyt joskus 7 vuotta sitten ja kyllä tinnituksestakin näkyi tiedoissa, että kävin tutkituttamassa korvani ja ei mitään kuulonalenemia ym. Vituttaa vain jos eteneminen katkeaa näihin kahteen vaivaan, josta ei oikeastaan ole ollenkaan haittaa mulle...:jahas:jos sulla ei oo mitenkää todettu mitää siitepölyallergiaa (testeillä) tai on vain satunnaisesti esiintyvää allergiaa johon käytttää lääkkeitä satunnaisesti nii ei kannata mainita niistä mitään missään vaiheessa. Itse valintasihteerin suusta sain kuulla nämä sanat kun koulun terveydenhoitaja soitti sille ku kävin kyselemässä asiaa häneltä.
Allergiatesteissä olen käynyt joskus 7 vuotta sitten ja kyllä tinnituksestakin näkyi tiedoissa, että kävin tutkituttamassa korvani ja ei mitään kuulonalenemia ym. Vituttaa vain jos eteneminen katkeaa näihin kahteen vaivaan, josta ei oikeastaan ole ollenkaan haittaa mulle...:jahas:
Veikkaan että toi tinnitus pudottaa sut pois jatkosta...valitan. Meinaan harha-aistimuksia ei sallita... Sama kuin näkisi näkyjä, näön tarkkuutta kuitenkaan huonontamatta. Mutta ainahan sisään voi hakea :P
Rissalassa kävin 27.3 kakkosvaiheessa.
muistatko yhtään w/kg lukemaa? :O
joo 5.3 w/kg siin pyöräergometrissä =)