Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä oli joku että hyviä hakijoita ei ollut tarpeeksi kuulemma siksi vaan kaksi joukkuetta, kun nyt kaks. En kyl ymmärrä miten niin ei olut hyviä, yks frendi ei päässyt joka sai kuntotestistäkin melkein täydet ja muutenkin fiksu mies. Paska tuuri, kaks kertaa haki.Mä pistin tänään hakemuksen Ilmavoimien Teknilliseen Kouluun Halliin. Saa nähdä, tärppääkö. Hakijoita ei nyt tammikuun saapumiserään ollut kovin paljon, koska normaalisti sinne valitaan 108hlö mut tänä vuonna vain 69hlö.
Riippuu ihan kysymyksistä. Eli jos vastasit "Pahat henget vainoavat minua" [ ] ei [x] kyllä :D Nii jos tommosia on useampia niin voi olla, että ne ei halua sinua hornetin puikkoihin. Lisäksi oli tärkeää että annoit ymmärtää olevasi halukas johtajaksi ja siihen kykenevä. On luultavasti aika sama mitä vastaat kysymykseen "Riitelen joskus sisarieni kanssa."moi! kävin noissa lentorukinekoissa testeissä. sain fyysisistä testeistä, palikkatesteistä ja näkö/kuulo/mittaukset ym hyvät tulokset. ainut mikä jäi askarruttamaan mieltä oli psykologiset testit(testataan onko johtaja ainesta tms.). vastasin niihin ihan rehellisesti, yhdenmukaisesti ja hyvin suurimmaks osaks. tuli joku 5 sellasta kohtaa mitä en ehtiny miettii loppuun ku se valinta tyyppi oli ottanu sen paperin pöydält ku olin kuulo testissä. lisäks pari sellasta "varmaa" kohtaa missä pistin ajatuksissani väärään kohtaan. ajattelin jotku kysymykset jotenki väärin. eli yhteensä korkeintaan 10 kohtaa väärin/tyhjäks.
kertokaa ne kenellä on kokemusta, että voiko toi homma mitenkään mahdollisesti kosahtaa johonki tommoseen juttuun?
Miks joku menee edes hakeen, jos näkö ei riitä? Itse olisin hakenut, mutta tiedän että näkö ei aivan riitä toisessa silmässä :( Kai jokainen nuo kriteerit on netistä lukenut ennen kokeita?