Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Nelosvaiheesta jatkoon

16.4 olin nelosvaiheen testeissä ja kutsu vitosvaiheeseen tuli 19.4 :) en tosin päässyt vielä käymään alipainekammiossa ku olin kipeä mut nois vikoissa testeissä ehtii vielä (:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä päivinä äijät on menossa vitosvaiheeseen? Itellä se on edessä 3.5. Vähän jännittää mitä kaikkea siellä on ku autollakaan ei saa paikalle mennä...

itselläni oli ihan vaan flunssa/räkätauti.. siinähän mitataan jotai korvien tunneleiden välist tilavuutta tai jotai ni ku seo täyn räkää ni vähä huono :D

Huomenna jäätävään aikaan herätys ja nelosvaihe. Pääsee pyörimään tuolissa, jota on ainaki ala-asteella tullu treenattua, ja toivon mukaan myös painekammioon. Huomenna paikalle tulevat, ei muuta ku onnea :thumbs:

juh tänää oli sitten viimoset testit! olen kuulemma periaatteessa kelvollinen lentäjäksi joten jää nyt kiinni siitä miten pärjään vertailussa muihin :) pahoittelen jos olen tehnyt kirjoitusvirheitä ku silmätutkimusten jälkeen nää mitään lähellä olevaa.. varsinkaan tekstiä :D

Luittehan maanantain hesarista ilmavoimita? :D sit ku sitoutuu olee sen 13,5 vuotta siellä töissä ni jos haluut lähtee ennen sitä ni se tekee 85000€ sakkoa :D

Kuulin tossa huhua et lento rukissa pääsis kans suorittaa nopeen laskuvarjohyppykoulutuksen. Miks sitä ei oo mainostettu ollenkaan? Ainaki mun asteikolla lento ruk nousi just pari pykälää korkeemmalle, jos enää voi ees nousta.

Myös sodankylän jääkäriprikaatissa saa halutessaan laskuvarjohyppykoulutuksen, ettei se mikään uniikki juttu ole...

Huomenna soittelemaan, et minkä prkl testin te ryssitte kun ette ottaneet minua jatkoon.;) kertokaahan muutkin että minkälaista palautetta sitten tuli.!?

Ei o mitään kuulunu. Santahaminasta tuli kyllä kirje että tervetuloa Kaartin Jääkärirykmenttiin mutta ilmavoimista ei oo vielä hylkäyskirjettä tullu. Jepaa minkä vaiheen jälkeen sitte tuli kielteinen vastaus?

Psykologisten. Kyllä vituttaa jos siellä on jokin yksityinen juttu mennä puihin, ja sen takia putoaa. No varmasti myöhemmässä vaiheessa vielä enempi ottaisi miestä...

Jaah mä läpäsin kyl kaikki testit mut jää siitä sitten kiinni et valitaanko mua 40:nen joukkoon jostain 70-80:stä jäljellä olevasta.

Myös sodankylän jääkäriprikaatissa saa halutessaan laskuvarjohyppykoulutuksen, ettei se mikään uniikki juttu ole...

Siviilihyppykurssi sekä ns. sotilashyppykurssi ovat eri asioita.

Ja kyllä, Lento RUK kävi ainakin omana aikanani Utissa hyppäämässä muutaman leiskautuksen helikopterista. Eli heillä oli muistaakseni n. 3-4 päivän "hyppykoulutuskausi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom