Ilmastoahdistus. Ohimenevä muoti-ilmiö vai jatkuva muutosten tulva?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SMugU
  • Aloitettu Aloitettu
IPCC on jäänyt kiinni ilmastodatan väärentämisestä. Tuskin edes ylittää uutiskynnystä.


Jyrki Itkonen (Ilmastofoorumi):

IPCC, alkaa maa polttamaan jalkojen alla!

IPCC on manipuloinut aurinkodataa kertoimella miinus yksi, jotta saa poistettua auringon ja ilmaston lämpenemisen yhteyden, jotta ihmisen syyllisyys ja CO2 olisi ainoa vaikuttava tekijä nykyiseen lämpökauteen. Ilpo Partanen on tehnyt asiasta postauksen ja liitteen kuvan, jota myös Myytinkertoja avasi videollaan meille.

Nikolov &. Zeller: IPCC:n kriittisten satelliittitietojen vääristely
Heinäkuu 26, 2024
"Tutkittuamme IPCC:n tietovarastoa GitHub.com ja kommunikoituamme luvun 7 kahden johtavan kirjoittajan kanssa saimme selville, että heijastuneen lyhytaaltoisen ja lähtevän pitkäaaltoisen säteilyn CERESin maailmanlaajuiset poikkeamat on kerrottu -1:llä kuvan 7.3 tuottamiseen käytetyssä tietokonekoodissa. Tämä aiheutti näiden keskeisten ilmastoparametrien pitkän aikavälin suuntausten kääntymisen.
Tri Matthew Palmer, yksi osion 7.2.2 kirjoittajista, myönsi sähköpostiviestissä, että tämä trendin kääntäminen tehtiin tarkoituksella, mutta ei pystynyt tarjoamaan vakuuttavia perusteluja sille.

Totuus on, että aurinkopakote selittää koko troposfäärin lämpenemisen vuodesta 2000 lähtien, eikä järjestelmässä ole merkkejä kasvihuonekaasujen "lämmön vangitsemisesta". Jos IPCC olisi tunnustanut maapallon auringonvalon imeytymisen lisääntymisen 21. vuosisadalla, tämä olisi mitätöinyt raportin keskeisen väitteen, jonka mukaan ihmisen hiilidioksidipäästöt ovat olleet ilmaston tärkein tekijä viime vuosikymmeninä.

Yhteenvetona voidaan todeta, että näyttää siltä, että kuvan 7.3 säteilyvuon poikkeavuuksia manipuloitiin ja keskustelu pitkän aikavälin koko taivaan CERES-trendeistä luvussa 7.2.2 jätettiin tarkoituksella pois, koska todelliset havainnot muodostavat merkittävän empiirisen haasteen YK:n poliittiselle agendalle edistää ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta, joka asetettiin päätöslauselmassa A/RES/43/53 vuonna 1988."
Että sillä tavalla! AMO sinistä ja 2040 ilmastonmuutosta odotellessa totuudet paljastuvat jyvänen kerrallaan.

454899456_7870903153020083_182650663308642415_n.jpg






455025367_7870904219686643_721993061654756889_n.jpg

454741068_7870905986353133_2480397535562624489_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Jopas on väärennös - dataa on harmonisoitu etumerkki flippaamalla, jotta käppyröiden muodon vertaileminen ei vaatisi silmiltä ylimääräistä akrobatiaa. Kaiken kukkuraksi käppyrän nimikin on vaihdettu (tahattomien) väärinkäsitysten välttämiseksi.
 
Kerttu on oman propagandansa uhri.

– Mä olen vapaaehtoisesti lapseton. Multa kysytään aina, miksi en halua lapsia. Mun mielestä paljon oleellisempi kysymys on, miten kukaan uskaltaa tehdä lapsia tähän maailmaan, Kerttu sanoo.

Kerttu selittää Markulle, ettei ole yksinkertaisesti koskaan kokenut tarvetta hankkia lapsia.

– Ihmettelen, miten ihmiset elävät sen kanssa, että maailma ei ole kauhean kiva, kun lapset kasvaa.
 
Kerttu on oman propagandansa uhri.

– Mä olen vapaaehtoisesti lapseton. Multa kysytään aina, miksi en halua lapsia. Mun mielestä paljon oleellisempi kysymys on, miten kukaan uskaltaa tehdä lapsia tähän maailmaan, Kerttu sanoo.

Kerttu selittää Markulle, ettei ole yksinkertaisesti koskaan kokenut tarvetta hankkia lapsia.

– Ihmettelen, miten ihmiset elävät sen kanssa, että maailma ei ole kauhean kiva, kun lapset kasvaa.

Ja Senegaliin lentokoneella CO2 miljoona ei haittaa koska white guilt sielunpuhdistustyötä tv-kameran edessä?
 
Kaikkien osallistuttava ilmastotalkoisiin, muuten peli menetetty. Vai miten se nyt olikaan…

”ILMASTOJOHTAJIEN” TEKOPYHYYS – FOSSIILIENERGIAN TUOTANTO ON YHÄ LISÄÄNTYMÄSSÄ


Kehitysmaissa fossiilisten käyttö lisääntyi. Intiassa käytettiin ensimmäistä kertaa enemmän hiiltä kuin Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa yhteensä. Yli puolet kaikesta maailman uudesta uusiutuvasta energiasta otettiin käyttöön Kiinassa, mutta kun maan teollisuus samaan aikaan elpyi korona-ajan jälkeen, saavutti myös fossiilisten käyttö uudet ennätyslukemat.
 
Tässähän oli paljon myös järkipuhetta. Ei pelottelua pelkästään. 1jakso melkein loppu. Täähän oli oikein mainio.

 
Jos nyt ensin lähdettäisiin siitä, että koirat ja miksei muutkin lemmikit laitettaisiin ilmastoverolle. Ihme juttu, että tätä ei saada nyt aluksi.
Siitä olisi hyvin pumpattavissa ilmaston suojeluun rahaa, kun tutkimusten mukaan lemmikeistä aiheuttuu mittaavat ilmastopäästöt.





(Disclaimer: tätä nyt ei ole ihan tosissaan kirjoitettu)
 
Uskokoon ken tahtoo tuon edellisen, taitaa olla hieman kyseenalainen "tutkimus".... "Tutkijat" taitavat olla koulutukseltaan arkkitehtejä, joten on vaikea sanoa mikä pätevyys heillä on tutkimukseensa. Time to eat dog on julkaistu 2013, joten ihan päivän polttava juttu tämä ei ole....

Ja mulla ei ole koiraa, enkä koiraa hankikkaan, mutta kyky lähdekritiikkiin mulla on....
 
Uskokoon ken tahtoo tuon edellisen, taitaa olla hieman kyseenalainen "tutkimus".... "Tutkijat" taitavat olla koulutukseltaan arkkitehtejä, joten on vaikea sanoa mikä pätevyys heillä on tutkimukseensa. Time to eat dog on julkaistu 2013, joten ihan päivän polttava juttu tämä ei ole....

Ja mulla ei ole koiraa, enkä koiraa hankikkaan, mutta kyky lähdekritiikkiin mulla on....
Kysyks joku sulta jotakin?
 
Kysyks joku sulta jotakin?
Ei, mutta voisin kysyä sulta mitä foliota käytät.... On nimittäin jo foliohattuilua uskoa, että koira tuottaisi enemmän ilmastopäästöjä, kuin auto. Ensiksi auton valmistus, sitten vaikka sellainen normaali 20k/vuosi ajaminen, joka katumaasturilla lienee noin 20kx250g co2 per km. Pitäisi olla aika iso koira, jos noi kattaisi 2 katumaasturin osalta, jos katumaastureita käytetään vaikka 20 vuotta...

Lähdekritiikki on hyväksi, jos näkee mielestään jotain kivaa, kaikille lähdekritiikki ei ole kaiketi tuttu sana....
 
Oishan se ihan mielenkiintoinen tietää miten toi koira vs auto on laskettu. Varmaan aika mahdoton tehtävä, jos se laskutoimitus lähtee jostain sellaisesta että maailman kaikkien autotehtaiden työntekijöistä iso osa syö lihaa, ja niiden lihojen roudaus ympäri maapalloa lasketaan mukaan tms. muuta älytöntä. Tässä pitäisi sitten saada vielä sille koiralle isompi hiilijalanjälki.
 
^ja oma villi veikkaus että useimmille koirille ei syötetä sisä- tai ulkofilestä vaan jotain jämälihaa mikä ei ihmiskäytössä juuri menis(?) Toki onhan sellaisiakin koiran omistajia jotka syöttää wuffelle laadukkaampaa safkaa kuin itselleen (mutta lienevät marginaalia) 😁
 
Google sanoi että tanskandogi tarttee 2kg lihaa päivässä. Eli jos katumaasturilla ajetaan 50km päivässä 200g/km se olis 10kg CO2 per päivä. Kilon naudanlihaa tuottamiseesa google väittää syntyy 100kg CO2. Jos aatellaan että dogi syö vähän huonompia osia annetaan 50% alennusta CO2 päästöistä niin dogi tuottaa syömisellään 100kg CO2 per päivä. Katumaasturi vain 10kg.

Kumma vaan että lihantuotannossa ei tunnuta laskevan mitään uusiutuvaksi. Eikö lehmän tuottama hiilidioksidi ja paska kasvata uutta heinää lehmälle syötäväksi? Eihän lehmä mitään fossiilisia polttoaineita syö, vaan kasviksia. Ja kaikki sen päästämä hiili on niistä peräisin. Mutta lihantuotanto joutunut silmätikuksi, mitähän kaikkea noissa laskelmissa on varmaan ihan kaikki mahdollinen maankäytöstä, kuljetukseen, pieruihin ja kaupan kylmäaltaaseen asti mietitty ja hiilidioksidiksi käännetty. Ja kerrottu kolmella koska pahat republikaanit Amerikassa syö eniten lihaa.
 
Mähän oon siis ite vähän sitä mieltä, että vähiten luontoa kuormittaa kun ajaa vanhan auton loppuun. Toki se päästää paikallisesti vähän enemmän jne, mutta kyllähän se kuormittaa kun materiaalit kaivetaan uusiin vehkeisiin. Vähän vitsillä heitin tuon, että siellä syö tehtaallinen ihmisiä lihaa tehdessään niitä autoja, kun jos sama ihmismäärä olisi olemassa ilman sitä tehdasta, niin kyllähän ne silti jotain söisivät.
 

Stora Enson painajainen paheni: Yhtiö epäilee sääntörikkomusta toisellakin raakkupurolla​

Stora Enson tiedotteen mukaan kyseisellä purolla elää raakkuja
No, raakut on lailla suojeltu 50-luvulta asti, aika outoa jos tässä jotain ilmastoahdistusta sanan varsinaisessa merkityksessä näkee.
 
Back
Ylös Bottom