Ilmasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Taha
Hei paistis, edes norppa ei paina noin paljoo. Sä oot hylje (oink, oink...) ja hierojan unelma!

Heh, juu..oon varmaan jo merinorsu. Sellasen näin tänään jossain YLE1:sen elukkaohjelmassa. Aivan saatanan iso ötökkä! Se hakkas päällään lava-autoa niin että rytinä kävi!

..hmm.. nooh, ehkä kuvittelen vielä itestäni aivan liikoja.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin ilmotella uudesta virallisesta huoneeni kuumimmasta lämpötilasta: huimat 43c! :eek:.

Jos saisi vielä tänä kesänä sen nousemaan tuonne 44c. Täytyypi varmaan pikkuhiljaa alkaa soitella tuonne kuinessin ennätyskirjoihin. ;)

Originally posted by Lars
Ajattelin ilmotella uudesta virallisesta huoneeni kuumimmasta lämpötilasta: huimat 43c! :eek:.

Jos saisi vielä tänä kesänä sen nousemaan tuonne 44c. Täytyypi varmaan pikkuhiljaa alkaa soitella tuonne kuinessin ennätyskirjoihin. ;)

Avaa nyt hyvä mies ikkunaa. :) Ulkona on vain 19,9 astetta.

Originally posted by VahvaJussi
Avaa nyt hyvä mies ikkunaa. :) Ulkona on nyt vain 19,9 astetta.

ikkuna on jatkuvasti auki. täytyy varmaan pian avata koko ikkunasysteemi, mutta sitten koko huone on täynnä verenimijöitä.

ikkuna on jatkuvasti auki. täytyy varmaan pian avata koko ikkunasysteemi, mutta sitten koko huone on täynnä verenimijöitä.

Jep, ei mullekaan toi "pikkuikkuna" riitä, vaan oon avannut tän koko 2:n neliömetrin ikkunan että tuulettuis. Ja kyllähän noita verenimijöitä täällä riittää, pitää vaan kestää. :)

Originally posted by VahvaJussi
Jep, ei mullekaan toi "pikkuikkuna" riitä, vaan oon avannut tän koko 2:n neliömetrin ikkunan että tuulettuis. Ja kyllähän noita verenimijöitä täällä riittää, pitää vaan kestää. :)

Jep, tosimies ei valita. :)

Onko sulla muuten patterit kenties täysillä vai mitä kun on toi lämpötila noin korkea? Ei luulis että tietokonekaan sitä noin korkeelle sais...

Mä luulen että se lämpeää aika pitkälle tuon katon takia joka luovuttaa päivän mittaan kertynyttä lämpöä tasaisesti koko päivän ja yön. Kone puhaltaa koko ajan kuumaa ilmaa huoneeseen eli sekin edesauttaa lämpenemistä. Tuo koko ikkunan avaaminen on nyt jo välittömästi auttanut viilentymistä. tattis vaan ideasta. :kippis1:

Mä luulen että se lämpeää aika pitkälle tuon katon takia joka luovuttaa päivän mittaan kertynyttä lämpöä tasaisesti koko päivän ja yön. Kone puhaltaa koko ajan kuumaa ilmaa huoneeseen eli sekin edesauttaa lämpenemistä. Tuo koko ikkunan avaaminen on nyt jo välittömästi auttanut viilentymistä. tattis vaan ideasta. :kippis1:

Mitä mies sen ikkunan kanssa kikkailet? Ei se ikkuna ole ongelma, vaan se katto! Eli 1+1=2. Toimintaa!

Eli pistäpäs huonees jokaiseen nurkkaan 20kg aniittia ja anna mennä..

Eipä ole enään katosta haittaa..eikä seinistä...eikä lattiasta..eikä koko talosta! :rolleyes:

On se kumma, ku aurinko ei paista ni valitetaan että suomen kesä on perseestä ja sitte ku hellettä piisaa kuin jossain etelän maassa (jonne päästäkseen suomalaiset maksavat itsensä kipeiksi) ni valitetaan että on liian kuuma.
Tottakai helle voi ottaa silloin tällöin vähän voimille, mutta eipä sillä väliä kun käy aamuisin, jolloin ei ole vielä liian kuuma salilla.

Sitä paitsi viikonloppuna pääsee mökille ja uimaan joten helle on pelkästään plussaa!

Joku 30c kämpässä.. tuskasen kuuma.. pakko yöksikin nykyään kone sammuttaa, ettei niin kuuma tulisi.. koneen lämmöt kummiskin jossain 39-45c

jep jep... rupee täs jo hiljalleen tottumaan tähän kuumuuteen... osaa jo nauttiakin tosta auringosta... ja yötkin pystyy jo nukkua..:thumbs:

Näin lomailessa nää kelit on ihan vitun jees!
Kämpässä 28 C, shortsit jalassa ei valittamista.

Ainoa 'haitta' on jatkuva panetus, kun kaupunki on täynnä vähäpukeisia ja ruskeita naisia :blow:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom