Ilmasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatana

tää on iha V*tun syvältä... on nii pirun kuuma... treenit menee iha päin persettä... nyt on viel selkä paskana... jee... :curs:

Originally posted by Jasoni
Ihan perseestä.

Täällä Oulussa on nämä helteet jatkuneet jo oikeastaan 3 viikkoa, välillä vaan muutama viileämpi päivä. Kyllä nämä +20 -päivät vielä menee ja on jopa hauskoja, mutta kun ollaan nyt jo +30:ssä, niin ei tahdo pystyä edes nukkumaankaan; Perkele, hikimärkänä yö pyöritään vaikka on ikkunat auki ja tuuletin täysillä.

Viilenisi vähän, niin vois mennä ulos, vaikka tuohon auringon pilalle polttamalle pihanurmelle tytön kanssa leikkimään.

Ihan perseestä edelleen.

Viime yönä pyöriskelin sängyssä vielä klo 01:00 jälkeen ja klo 06:00 kello herättikin hyvin levänneen ja hikoilleen miehen reippaan töihin. Ei auttanut tuuletin, eikä aukinaiset ikkunat.

Hip-hei..

Nyt aletaan pääsemään sellaisiin sääoloihin että meikä nauttii - vielä kun ois lomaa :curs:. Tänään pitkä lounastauko beachillä, illaks takas duuniin ja duunin jälkeen juoksulenkille missä hikeä pukkaa litran tunnissa.

Kaliforniassa asuneena voin kertoa, etten ainakaan puolessa vuodessa tällaisiin keleihin kyllästynyt, tosin siellä oli yöt viileämpiä. Päivällä saattoi vedellä neljääkymppiä. Vielä kun ois tuonu sieltä avoauton messiin niin nyt ois bileet.

Kaikille niille, jotka toivoo viileämpiä kelejä: kyllä ne tulee, nyt pitää nauttia arskasta, naismaisemista kaupungilla liikkuessa ja siitä että terassilla tarkenee puolenyön aikaa shortseissa. So what vaikka on vähän hiki, nestettä kehiin vaan ja baanalle...

Hippa, TanGirl ja Dopey :kippis1: Eli antaa paistaa vaan, harvinaista herkkua nämä helteet kuitenkin näillä leveysasteilla ovat!!!

Ja huomisen jälkeen alkaa loma... :) :) :)

kyllä mä tykkään että on lämmintä tää on niin lyhytaikaista kuitenkin suomessa.kohta sitä puskee taas räntää vaakasuorassa ja naamajäässä rapsutellaan auton laseja..onneksi alkaa loma ens viikolla.

On kyllä aivan törkeän kuuma... ja joutuu vielä olemaan töissäkin, mutta sou nöt... nestettä kun juo tarpeeks, niin ei kuumuus haittaa. Jos on hiki niin antakaa hikoilla. Täällä tulikin jo pääpointti: tällasilla keleillä on kuulkaa naisia vähissä vaatteissa niin, että piisaa.

Suomessa hellepäiviä taitaa olla 10-20max. Luulisi että ne jaksaa pahempikin "winter-lover" :rolleyes:

Täytyy sanoa, että tälläisen kelinhän minä lomalle tilasinkin :lol2:

hohhoijaa....

Nämä kelit on perseestä ja syvältä sieltä....
5-6päivää viikosta töissä (9-18) tai (12-20).
Liikkeessä isot lasi-ikkunat, aurinko paistaa sisään koko päivän.
Lämpötila kaiken aikaa 35+.
Loma alkais joskus elokuun puolessavälissä, jos arvon työnantaja antaa osari raukan semmoista pitää.
Vituttaa suuresti katsella ulkona vähissä vaatteissa pyöriviä naikkosia, toisella puolella toria terassilla istuvia ja koko muutakin kesäkansaa....

huomatkaa ÄÄRIMMÄISEN syvä katkeruus äänensävyssä.
(työpaikan "ohjesäännön" mukaisesti pitkät housut ja kauluspaita päällä kaiken kesää)

Pää räjähtää jos ei ilmat kohta viilene :evil:

Kohta lähden lomareissuun,siellä mihin minä mene non päivisin +50 eikä yölläkään alle +35 laske lämpötilat.Nämä Suomen "helteet" on ihan kivaa alkulämmittelyä lomalle,pidän kuumasta ja auringosta enkä voi sietää kylmää.

Originally posted by natu76
Kohta lähden lomareissuun,siellä mihin minä mene non päivisin +50 eikä yölläkään alle +35 laske lämpötilat.

Joo, kerro sit meille kuinka "kivaa" on 50 asteen lämpötilassa...

Kylmäfani olen minäkin. Jo aika kauan olen nukkunut (myös talvella) pelkällä pussilakalla, muuten on liian kuuma.

Silti ei viitti valittaa kuumasta, niin vähän tämmösiä kelejä Suomessa on. Pitää vaan vettä lipittää urakalla, istuksia varjossa huilaten yms. Alkaa ymmärtämään eteläisempien maiden/kulttuurien hitaampaa ja rennompaa elämäntyyliä. Ei tämmösessä kuumuudessa (tai vielä kuumemmassa) ole inhimillistä painaa kovaa tahtia työtä, vaikka jotkut niin tekevätkin, kun pakko on.

Ei vaan kaksikerroksisen mustakattoisen välikatottoman(?) omakotitalon toinen kerros + tietokone (lämmittää mukavasti).

Tää huone on just samanlainen. Onneksi en nuku täällä.

Hyvät palstalaiset, se Suomen kuumuus on lasten leikkiä verrattuna Aasian kuumuuteen. Lapsena asuin Kyrgystanissa, jolloin kesällä +40 varjossa on minimilämpötila,

Oisin varmaan kuollu tonne, tänäänkin heräsin hiestä märkänä vaikka nukuin ilman peittoa. Mut ei se mitään, hyvä vaan kun aurinko paistaa :)

Originally posted by paistijauheliha
Mä en tuu koskaan ymmärtämään teitä naisia.. ;)

En minäkään. Tälläkin säällä pimu yleensä nukkuu yöpaita, yöhousut ja villasukat jalassa kahden peiton alla, katsoo suloisesti ja kuiskaa: "Tule tänne mun viereen kuolemaan lämpöhalvaukseen..." :jahas:

Joo sais jo riittää. Mulle sopis, jos kesällä mittari ei kipuais yli 18 asteen kertaakaan. Ottaisin myös mieluummin -30 kuin +30.

Ihmiset sanoo, että ei sais valittaa, kun on kuuma. Minä kyllä valitan: talvella en valita. Nukun pakkasillakin ikkuna auki.

Re: hohhoijaa....

Originally posted by Pumba

huomatkaa ÄÄRIMMÄISEN syvä katkeruus äänensävyssä.
(työpaikan "ohjesäännön" mukaisesti pitkät housut ja kauluspaita päällä kaiken kesää)

Ite olen huomannut, että on paljon mukavampaa pitää duunin "ohjesäännön" vastaisesti shortseja, sandaaleja ja wifebeatteria tai helvetin ohutta, puuvillaista, hippipaitaa. :lol2:

Originally posted by VahvaJussi
Joo, kerro sit meille kuinka "kivaa" on 50 asteen lämpötilassa...

Mun mielestä ei niin pahaa, kuin voisi kuvitella. Kosteus on se määräävämpi tekijä IMO.

Etelä-Egyptissä kun yhen kesän majailin, niin siellä oli lämpimin päivä 52 astetta (oli kanssa hiekkamyrsky sillon). Ei ollu läheskään niin pahasti tuskastuttavaa ja hikoiluttavaa, kuin Cairon (pohjoisemmassa Egyptiä, ja Niilin suistossa, eli kosteaa) tai Thaimaan 15-20 astetta viileämpää ja helvetin kosteata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom