Mikä muuten on maailman lämpöennätys? Mul on sellanen muistikuva et ois ollu jotain 58 astetta mut en oo yhtään varma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by lappari
Eiks tällä ilmalla olis hyvä olla asvaltin tekijänä..tjsp.?
Olis aika hyvä, jos joku todella treenattu jamppa porailis kiviporalla keskellä kuumaa asvalttii ilman paitaa, höyry nousis vaan tiestä ja hiki valuis jätkän täriseviä ja öljysiä käsiä pitkin...älkää ajatelko sitten mitään vaikka mies oonkin...:D
Originally posted by Pumba
Nämä kelit on perseestä ja syvältä sieltä....
5-6päivää viikosta töissä (9-18) tai (12-20).
Liikkeessä isot lasi-ikkunat, aurinko paistaa sisään koko päivän.
Lämpötila kaiken aikaa 35+.
Loma alkais joskus elokuun puolessavälissä, jos arvon työnantaja antaa osari raukan semmoista pitää.
Vituttaa suuresti katsella ulkona vähissä vaatteissa pyöriviä naikkosia, toisella puolella toria terassilla istuvia ja koko muutakin kesäkansaa....
huomatkaa ÄÄRIMMÄISEN syvä katkeruus äänensävyssä.
(työpaikan "ohjesäännön" mukaisesti pitkät housut ja kauluspaita päällä kaiken kesää)
Pää räjähtää jos ei ilmat kohta viilene :evil:
Originally posted by VahvaJussi
Joo, kerro sit meille kuinka "kivaa" on 50 asteen lämpötilassa...
Originally posted by natu76
Kohta lähden lomareissuun,siellä mihin minä mene non päivisin +50 eikä yölläkään alle +35 laske lämpötilat.Nämä Suomen "helteet" on ihan kivaa alkulämmittelyä lomalle,pidän kuumasta ja auringosta enkä voi sietää kylmää.
Originally posted by paistijauheliha
Siis voi helvetti, että mä inhoan tällaisia ilmoja!! Inhoan kesää muutenkin aivan saatanasti, joten ihan maksimilämpötila kesällä sais mun puolesta olla +20 ja helvetin pilvistä!
Tänään treenien jälkeen oli paino pudonnu 1.5kg vaikka join 2 litraa vettä treenin ohessa! Ja sitten vielä kävelymatka kotiin..
En saanu t-paitaa päältä pois kun se oli niin litimärkä joten alko vituttaa ja repäsin paidan päältä.. tuolla se on luutturättinä. Onneksi noita "markan" paitoja..
Syksy on parasta aikaa..ei ole liian kylmä eikä kuuma ja kaiken lisäksi ripsii välillä vettä.
Lupasi muuten vielä loppuviikosta kovempia helteitä. Ja mulla raukalla on perjantaina jalkatreenit.. mutta mä oonkin niin kova jätkä, että jalkatreenit vedetään läpi täysillä, hengissä tai ei! ;)
Nooh, onneksi on kesä pian ohi.. :kippis1:
Originally posted by lappari
Paistis: mä en yhtään ihmettele, että sullä on 130kg:n massalla kuuma, jätkähän on kävelevä lätäkkö..:lol2:
Originally posted by paistijauheliha
Korjataan sen verran, että se paino on tällähetkellä n.135-137kg.. Että kyllä tässä norppaa hikoiluttaa ja vettä tulee juotua n.10litraa päivässä.. On tää rankkaa! ;)