Ilmasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun oon kuuma niin valitettaan, mutta talvella taas toivotaan tälläsii säitä...:)

Paistis: mä en yhtään ihmettele, että sullä on 130kg:n massalla kuuma, jätkähän on kävelevä lätäkkö..:lol2:

Olis kiva pistää tän rakennuksen suunnitellut arkkitehti istumaan tohon mun viereen duunipäivän ajaksi.
Voi vittu näitä lasikattoja:curs:

Eiks tällä ilmalla olis hyvä olla asvaltin tekijänä..tjsp.?
Olis aika hyvä, jos joku todella treenattu jamppa porailis kiviporalla keskellä kuumaa asvalttii ilman paitaa, höyry nousis vaan tiestä ja hiki valuis jätkän täriseviä ja öljysiä käsiä pitkin...älkää ajatelko sitten mitään vaikka mies oonkin...:D

Voi näillä keleillä kylmäkin tulla:

Pelasin tiistaina 1,5 h tennistä auringon paisteessa, kun varjossa oli jotain reilu 30 astetta - en tiedä paljonko auringossa. Huono kunto ja kesän ensimmäinen aerobinen liikuntakokeilu. No, puolentoista tunnin jälkeen alkoi palentaa helvetisti, iho meni kananlihalle ja pyörrytti.

Mitäs siinä kropassa tarkalleen tapahtuu, kun tuossa tilanteessa alkaa palentaa?

Originally posted by lappari
Eiks tällä ilmalla olis hyvä olla asvaltin tekijänä..tjsp.?
Olis aika hyvä, jos joku todella treenattu jamppa porailis kiviporalla keskellä kuumaa asvalttii ilman paitaa, höyry nousis vaan tiestä ja hiki valuis jätkän täriseviä ja öljysiä käsiä pitkin...älkää ajatelko sitten mitään vaikka mies oonkin...:D

:blow:

edit:
Niissä hommissa ei taida paljoa ehtiä treenailemaan..

Ihan kiva homma että on lämmintä mutta kun on ollu tässä 2 aamua jo duunia silleen että pitää herätä kuudelta. Illalla ei saa ennen puolta kahtatoista unta kun on niin kuuma ja sitten sitä seuraavana päivänä taas väsyttää..

Noh, ei tässä oo kun pari päivää ollu noin. Ei kait tää tätä viikkoa pitemmälle jatku..

Aivan loistava keli vihdoin :D Eilen ja tänään 5 tuntia auringossa biitsillä ja eilen illalla kunnon salitreeni ( Puski kivasti hikeä pintaan, mutta ei tulis mieleenkään valittaa) :eek:

Re: hohhoijaa....

Originally posted by Pumba
Nämä kelit on perseestä ja syvältä sieltä....
5-6päivää viikosta töissä (9-18) tai (12-20).
Liikkeessä isot lasi-ikkunat, aurinko paistaa sisään koko päivän.
Lämpötila kaiken aikaa 35+.
Loma alkais joskus elokuun puolessavälissä, jos arvon työnantaja antaa osari raukan semmoista pitää.
Vituttaa suuresti katsella ulkona vähissä vaatteissa pyöriviä naikkosia, toisella puolella toria terassilla istuvia ja koko muutakin kesäkansaa....

huomatkaa ÄÄRIMMÄISEN syvä katkeruus äänensävyssä.
(työpaikan "ohjesäännön" mukaisesti pitkät housut ja kauluspaita päällä kaiken kesää)

Pää räjähtää jos ei ilmat kohta viilene :evil:

Kannattaa katsoa työsuojelulaista paljonko ylimääräistä lepoa saa pitää kun lämpötila nousee tietyn rajan yli. Se on sitten nimenomaan lakisääteinen eli käy kaikkeen (sisä?)työhön riipumatta työehtosopimuksesta, koska jos löytyy ristiriita lain ja työehtosopimuksen välillä, niin laki on vahvempi. Eri asia on sitten kannattaako asiaan puuttua. Tiedä mitä mustia listoja työnantajalla on.

Originally posted by VahvaJussi
Joo, kerro sit meille kuinka "kivaa" on 50 asteen lämpötilassa...

Voin kertoakin,tuskin maltan odottaa loman alkamista että pääsen palmun alle loikoilemaan huurteinen kädessä ja aurinko paahtaa 50+ :). Välillä piipahdan Välimereen uimaan jossa merivesi on 30+,vuoden parhaat 2 viikkoa edessä :kippis1:

Kyllä tää on minulle jo aivan turhan lämmintä, itse hikoan jo hyvin +20, joten +30 on jo tuskaa. Ei pysty ottamaan päiväunia, johon olen tottunut ja tahtoo mennä lähemmäs puoltayötä ennenkuin saa nukuttua kunnolla. Herätys viikolla haarukassa 3.45-4.30, joten ei noilla unilla paljon palauduta, tässä alkaa jo silmätkin punottaa väsymyksestä, joten pidän ainakin harjoitustauon tämän viikon osalta.

Sais tulla vähän pilvisempää. Niska ihan palanut ja vielä 7 päivää töitä:curs: . no ainakin tulee rahaa...mihinköhän senkin laittaisi? Tuntuu että on kaikki mitä tarvii: hyvä kännykkä (nokia 6510), kevari(honda nsr -01) , mopo(ens vuoden alussa tulee myyntiin) , tietokone...
tuli vähän offtopic

Originally posted by natu76
Kohta lähden lomareissuun,siellä mihin minä mene non päivisin +50 eikä yölläkään alle +35 laske lämpötilat.Nämä Suomen "helteet" on ihan kivaa alkulämmittelyä lomalle,pidän kuumasta ja auringosta enkä voi sietää kylmää.

Olin vuonna 97 turkissa heinäkuussa ja se ei ollut ihan viisas homma. Päivällä pitkälti yli 40 ja yöllä yli 30. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun hotellissa ei ollut ilmastointia niin nukkuminen oli aika tuskaista. Porukkaa kävi keskellä yötä meressä uimassa, että viilenisi. Uutisissa mainittiin, että sisämaassa kuolee porukkaa kuumuuteen.

Originally posted by paistijauheliha
Siis voi helvetti, että mä inhoan tällaisia ilmoja!! Inhoan kesää muutenkin aivan saatanasti, joten ihan maksimilämpötila kesällä sais mun puolesta olla +20 ja helvetin pilvistä!

Tänään treenien jälkeen oli paino pudonnu 1.5kg vaikka join 2 litraa vettä treenin ohessa! Ja sitten vielä kävelymatka kotiin..

En saanu t-paitaa päältä pois kun se oli niin litimärkä joten alko vituttaa ja repäsin paidan päältä.. tuolla se on luutturättinä. :) Onneksi noita "markan" paitoja..

Syksy on parasta aikaa..ei ole liian kylmä eikä kuuma ja kaiken lisäksi ripsii välillä vettä. :)

Lupasi muuten vielä loppuviikosta kovempia helteitä. Ja mulla raukalla on perjantaina jalkatreenit.. mutta mä oonkin niin kova jätkä, että jalkatreenit vedetään läpi täysillä, hengissä tai ei! ;)

Nooh, onneksi on kesä pian ohi.. :kippis1:

Tuosta vielä sen verran, että tuo kuumuus ei treeneissä haittaa mua paskanvertaa, mutta kun treenin jälkeen käy suihkussa ja laittaa vaatteet päälle, niin jälkihiki on aivan saatanallinen.

Muutenkin vituttaa olla missään ihmistenilmoilla tällaisilla helteillä kun paita on aivan litimärkä ja hienhaju helvetillinen.. on se mukavaa..

Mutta mikä tärkeintä -TREENIT KULKEE HELVETIN HYVIN!! :kippis1:

Johtuukohan tää tästä helteestä vai mistä, ku nyt illalla on ollu vähä masentunu ja vittumainen olo.

Mulla piti olla 2 viikkoo töitä, mutta oli vaa 1 päivä, ja tänää mulle soitettii haluunko mennä huomenna töihin, en menny, ei huvita (ei huvita tehä muutakaa), ku vituttaa se ku sanotaa, että on viikkoja töitä, mutta ei ookkaa ku päivä :curs: :( ...voi johtua vähä tostakii....

votevör...

Originally posted by lappari

Paistis: mä en yhtään ihmettele, että sullä on 130kg:n massalla kuuma, jätkähän on kävelevä lätäkkö..:lol2:

Korjataan sen verran, että se paino on tällähetkellä n.135-137kg.. Että kyllä tässä norppaa hikoiluttaa ja vettä tulee juotua n.10litraa päivässä.. On tää rankkaa! ;)

Originally posted by paistijauheliha
Korjataan sen verran, että se paino on tällähetkellä n.135-137kg.. Että kyllä tässä norppaa hikoiluttaa ja vettä tulee juotua n.10litraa päivässä.. On tää rankkaa! ;)

Hei paistis, edes norppa ei paina noin paljoo. Sä oot hylje (oink, oink...) ja hierojan unelma!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom