ilman vyötä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S.A
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

S.A

Kannattaako tai onko järkevää vetää maasta ilman nostovyötä?On ollut puhetta että ilman vyötä kannattaa vedellä kevyempiä kuormia jotta kroppa "vahvistuu"...ja et kannattais säästää nostovyöt raskaampiin rautoihin...mielipiteitä........

mun mielestä kaikki apuvälineet/vermeet(vyöt,siteet,rikoot,ppaidat) on turhia jos pystyy reenaamaan ilman niitä. itse käytän vyötä ja muita tilpehöörejä "tarpeen mukaan" eli silloin kun tuntuu että niitä tarvitaan. vyön käytön vähentäminen on ainakin mulla tuonut lisää potkua keskivartaloon ja olen oppinut ottamaan "paineet" esim. kyykyssä todella hyvin myös ilman vyötä. vedossa käytän vyötä vain silloin kun yritän uutta enkkaa. kaikki vedon muunnelmat esim. loppuojarit ja vedot korokkeelta teen ilman vyötä. mielestäni vahva keskivartalo ei tarvitse vyötä ollenkaan.

Käytän vyötä ainoastaan kyykyssä ja jullessa, kun ollaan lähellä max-painoja.

Alle 70% painoissa ainakin vedossa en käytä ikinä vyötä. Sen jälkeen oman mielen mukaan.

Dangerous_Dave sanoi:
Itse käytän vyötä nykyään ainoastaan maximinostoissa.

Porin MM- kisoissa joku ukko otti 400 kilon kyykyn ilman vyötä.... Ei ollu vyötä myöskään penkissä ja vedossa... =) Tais olla superin voittaja? (korjatkaa jos oon väärässä) Shane Hamman (vai mikä se oli?) Hävis superin silloin muistaakseni juuri kyseiselle herralle. Olisko ollu ukrainasta?

Kuten strong asian aikaisemmassa threadissa ilmaisi: VYÖT VEKS PURISTAMASTA!

....Sitä jämäkkä jermu mihinkään tarvitse. Luonnon oma nahkakorsetti riittää. :)

Hissi sanoi:
Porin MM- kisoissa joku ukko otti 400 kilon kyykyn ilman vyötä.... Ei ollu vyötä myöskään penkissä ja vedossa... =) Tais olla superin voittaja? (korjatkaa jos oon väärässä) Shane Hamman (vai mikä se oli?) Hävis superin silloin muistaakseni juuri kyseiselle herralle. Olisko ollu ukrainasta?
Yuri spinov; oli vaan löysät painitrikoot,siinä oli RAW-nostaja.
Tais ottaa 410kg kyykky veto 375kg penkkiä en muista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Yurilla näytti olevan vähän hutera olo noston jälkeen :hyper: :5:

Itse käytin vyötä melkein aina vedossa ja kyykyssä. Nykyään en juuri ollenkaan. En tiedä sitten onko tuo "syypää" siihen, että nopeasti on kehittyny vatsalihaksien vierelle tuollaiset kiinteät palkit. Muija noita yks päivä tökki ja siinä ihmetteli mistä tuollaiset on aika nopeasti tulleet. "et kai ole hiukan lihonut?"

Kuten edellä, vyö on vain maksiminostoissa tai n. 95 %:n nostoissa. Kyykyssä ei pitkään aikaan ole ollut mukana.

Minä en käytä, voisi joku päivä oppiakin... ehkä työnnössä ja maksmitakakyykyssä olisi hyvä pitää... Tuntuu vaan aika epämukavalta pitää vyö päällä.

strong sanoi:
Eivät olleet painitrikoot, vaan ihan oikeat kyykkytrikoot(supersuit) ja keltaraitasiteet.
Onneks täällä on asiantuntijoitakin(ei ollut sitten ihan RAW-nosto).Täytyykin kattoo videolta uudestaan,löytyy vhs:nä.No spinov nosti ainakin ilman vyötä;vahva selkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom