Iljettävät otukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slrt
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fecske sanoi:
Ja ei nyt edes aloiteta niistä pölypunkeista.. kenenkään ei tarvi kaivaa mikroskooppikuvaa sellaisesta, jookosta..
Sori, oli AIVAN pakko ku tajusin että ne on aika friikkejä otuksia:
dustmite2.jpg

HYRRRRR.

Sukulaku sanoi:
Ensimmäisen sivun eka posti :D

Ei voi enää pahemmin joku asia mennä ohi.. :wall:
No mitäpä tähän voi muuta todeta ku: I SUCK! :D

r12407_29764.jpg

Hui.

Eikö ketään ällötä iilimadot?

leech.jpg

Pienenpänä nuo aiheutti pientä uintikammoa. :D

Enemmän kuin mitään muuta maailmassa, haluaisin nähdä kaskelotin pyydystävän ja syövän jättiläismustekalan. :kuola:

Mustekalat eivät aiheuta minulle mitään vilunväristyksiä. Itseasiassa ne kiehtovat aika tavalla. Paljon inhottavampia otuksia ovat mielestäni eri hyönteiset ja hämähäkit.

En ole mikään käärmefobikko, mutta tämä tilanne viime kesältä saa kylmät väreet pintaan. Koira mennä töhelsi tuon kanssa ja luonnollisesti purema oli kuonossa. Matkaa autolle about 2km ja sitten kun tuota 20kg koiraa kantoi sinne autolle n.20 lämpösessä kelissä sieltä suon yli, niin meinas äijältäkin paukut loppua (nestettä ei tietenkään mukana, kun lenkki piti olla vain rapian tunnin mittainen)

Liitteet

• mato.jpg
    mato.jpg
    118,8 KB · Katsottu: 497
TLP sanoi:
En ole mikään käärmefobikko, mutta tämä tilanne viime kesältä saa kylmät väreet pintaan. Koira mennä töhelsi tuon kanssa ja luonnollisesti purema oli kuonossa. Matkaa autolle about 2km ja sitten kun tuota 20kg koiraa kantoi sinne autolle n.20 lämpösessä kelissä sieltä suon yli, niin meinas äijältäkin paukut loppua (nestettä ei tietenkään mukana, kun lenkki piti olla vain rapian tunnin mittainen)
Kuis koiran kävi?

Pyh vaan teitä höpsöt! :D

Mitä ihmettä osalla teistä on mun kämppäkaveria vastaan (toivottavasti linkitys onnistuu). Kuva ei ole omasta mutta jotakuinkin vastaavasta veitikasta.

http://home.online.no/~janor/g_rosea.jpg

Pieni, suloinen ja karvainen otus, joka syö vaan elävää ravintoa, eikä pitäjän tarvitse pitää varuilla kuin kyypakkaus tahi herkemmillä adrenaliinikynä.

Nuoren naaraan kun onnistuu hankkimaan niin "seuraa" riittää pitkäksi aikaa, >10 vuotta...

Itsekin olin hieman kammoinen mutta tässä tapauksessa tieto ei lisännyt tuskaa vaan sai aikaan hillittömän "tahtoo tietää lisää"-reaktion ja nuo on oikeasti kiehtovia otuksia! Todellinen selviytymiskone parhaimmillaan, amputoi mm. oman loukkaantuneen jalkansa ja seuraavassa nahanluonnissa on taas kaikki raajat tallella.

Kirjaillakseni jotain topicin mukaista; nuo otukset, joilla on enemmän jalkoja kuin ekaluokkalainen osaa laskea, ovat hirvityksiä ja saavat aikaan paskahalvauksen. Mutta jos siitäkin kammosta pääsisi eroon hankkimalla... :hyper:

Sukulaku sanoi:
Kuis koiran kävi?

No tuossa se möllöttää vielä täysillä kuvassa mukana.... nyt taitaa unissaan ajella jotain takaa, kun sellanen 'hih hih-rrrrrr' kuuluu aina välillä :D

Mä oon kuullut muualtakin, että nuo saksanseisojat on aika sitkeitä noiden myrkkyjen kanssa ja paikkansa se piti. Koira oli hivenen hissukseen sen illan, kuon hivenen turpos, mutta sitten heti seuraavana päivänä mentiin taas 100:lla mukana.

TLP sanoi:
No tuossa se möllöttää vielä täysillä kuvassa mukana.... nyt taitaa unissaan ajella jotain takaa, kun sellanen 'hih hih-rrrrrr' kuuluu aina välillä :D

Mä oon kuullut muualtakin, että nuo saksanseisojat on aika sitkeitä noiden myrkkyjen kanssa ja paikkansa se piti. Koira oli hivenen hissukseen sen illan, kuon hivenen turpos, mutta sitten heti seuraavana päivänä mentiin taas 100:lla mukana.

Kumma juttu! Oma piski on saanut kyyn hampaista useamman kerran kuonoonsa, ja joka kerta on pureman (ja lekurikäynnin) jälkeen vaan maannut päiviä naama täysin luonnottomaksi turvonneena :itku: ainoa mikä on koiralla liikkunut on häntä kun joku tulee morjestamaan. Eikä sekään pieni koira ole. Voi toisia! Mutta hyvä kun teillä on koira ok

Ja tuo iilimato kyllä iljettää... hyh, ja kaikki muutkin ihmismadot, joita esiteltiin Bodysnatchers dokumenteissa.

Loiset on kaikkein pahimpia. Ykköseltä tuli dokkari missä oli vaan ötököitä jotka eli toisten kustannuksella eli oli kuin käveleviä tauteja. Ei saalistuksessa ole mitään, mutta jos munii elävän hämähäkin selkään ja syntyy osittain sen sisällä eikä lähde pois ennen kuin on imenyt hämähäkin tyhjäksi. Puistattaa ajatellakkin loisia.

Noi kyyt on kuumottavia kun liikkuu koiran kanssa, kävelytin joskus koiraa landella ja tiellä oli törkeen kokonen kyy puolen metrin päässä koiran nassusta sihisemässä, sain onneks vedettyä dogin pois. Ihme ettei sitä purtu kertaakaan kun kyitä oli aika paljon sielläpäin.

sokerito.jpg

ZannaZ:n kanssa täysin samoilla linjoilla!!! oon laittanu raidia(pöly) joka helvetin listan alle. tervetuloa vaan meille jos haluatte nähdä näitä!!

earwig.jpg
Näitä näkee kesällä terassin pöytätabletin/liinan alla ja KOTONA TAKAPIHAN OVEN MATON ALLA, SIIS KOTONA SISÄLLÄ, jotenka suosittelen kattomaan imuroinnin yhteydessä mattojen alle!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom