Iljettävät otukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slrt
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoh, nyt meni ananasrahka nautinto pilalle, nuo juoksujalkaiset oli aivan kauheita, uusi fobian kohde. :hyper:

Siinä teille hämähäkinsilmiä kostoksi näistä kauheuksista.

06%2013%2005%20028%201%20(Large).jpg

Hyper-HAES sanoi:
Hiiret ja rotat, hyi stana! Ne pikku perkeleet näyttää viattomilta puputtaessaan juustoo, mutta todellisuudessa ne vaan odottavat tilaisuutta päästä puremaan pahaa aavistamaton uhriaan kaulavaltimoon.

Todistusaineistoa kaulavaltimohyökkäyksestä Hesarin sivuilta:
1135219855646.jpeg

No ei, rotat varsinkinhan ovat jyrsijöiden aatelia eli hoksottimet pelaavat huomattavasti paremmin kuin keskivertogerbiilillä tai muilla nököhampailla.

Ainoa mikä noissa kesyversioissa vituttaa on se niiden hyperaktiivisuus eli koko ajan on tajuton nyherrys ja juoksentelu käynnissä. Semmoinen laiskanpulskea rotta olisi paljon hauskempi.

Mulla iski joskus kakarana rotta kaulaan kiinni. Kyllähän se hiukan sai varovaisemmaksi, ei huvikseen viittiny rottaa nurkkaan alkaa ahdistamaan, jos sattui näkemään...

Hui saatana, ei oikeesti pysty kattoon noita kaikkia kuvia kun iljettää niin vietävästi. Mulla on oikeesti ihan kauhee kammo kaikkia kolibria pienempiä paskiaisia kohtaan. No kärpäset, hyttyset ja muurahaiset vielä kestää, mutta jotkut ampiaiset, kimalaiset, paarmat, toukat yms. aiheuttaa hillittömiä kauhunhetkiä. On sitä ennenkin nähty painajaista ötököistä sun muista kesäöinä...

Kaikki inhottavat tuhatjalkaiset, hämähäkit ja muut ötökät tullu tässä threadissa, joita en voi todellakaan sietää. Hyi helvetti...

Pitää lisätä vielä yksi inhottava otus, joka on mustekala. Mua on aina inhottanut mustekalat, mikä johtuu varmaan siitä, että noilla paskiaisilla on piikit lonkeroiden sisällä. Nuo on muutenkin inhottavan näköisiä.
316-octopus-lg.jpg

Grand%20Turk%20Octopus.jpg

http://www.break.com/index/sharkvsoctopus.html
Sitten vielä tämmönen video. Tuommonen kun kävisi kiinni, kun olisi sukeltelemassa niin pääsisi itku.

:offtopic: Milloinhan joku naisista postaa jonkun miehen kuvan tälle osiolle?Vaikka joku exä...

Snoopie sanoi:
Mua on aina inhottanut mustekalat, mikä johtuu varmaan siitä, että noilla paskiaisilla on piikit lonkeroiden sisällä.

Piikit? Enpä ole moista kuullutkaan! Voisitko kertoa lisää?

Örkki sanoi:
Piikit? Enpä ole moista kuullutkaan! Voisitko kertoa lisää?
Noissa lonkeroissa näkyy tuommoiset reiät. Ainakin mun käsittääkseni niissä on piikit (tai kynnet miten haluaakaan sanoa), joilla mustekala tarttuu uhriinsa kiinni. Ei kai tuo mustekala olisi tuossa videossakaan voinut tarttua tuohon haihin, jos ei olisi kynsiä tms. Joku viisaampi voi tietenkin korjata, jos olen väärässä. Mulla on sellainen hatara muistikuva jostain dokumentista, joka kertoi mustekaloista, että noissa lonkeroissa on piikit, joita mustekala käyttää tarpeen vaatiessa.

Eikös siinä mustekalan lonkerossa ole imukuppimainen systeemi, jolla se takertuu kiinni?

Snoopie sanoi:
Noissa lonkeroissa näkyy tuommoiset reiät. Ainakin mun käsittääkseni niissä on piikit (tai kynnet miten haluaakaan sanoa), joilla mustekala tarttuu uhriinsa kiinni. Ei kai tuo mustekala olisi tuossa videossakaan voinut tarttua tuohon haihin, jos ei olisi kynsiä tms. Joku viisaampi voi tietenkin korjata, jos olen väärässä. Mulla on sellainen hatara muistikuva jostain dokumentista, joka kertoi mustekaloista, että noissa lonkeroissa on piikit, joita mustekala käyttää tarpeen vaatiessa.

Kalmarillahan oli oikein sellaset tarttumatassut, koukut joilla se tarttuu kiinni. Mustekalat on myös älykkäimpiä nilviäisiä, ne oppii.

Snoopie sanoi:
Noissa lonkeroissa näkyy tuommoiset reiät. Ainakin mun käsittääkseni niissä on piikit (tai kynnet miten haluaakaan sanoa), joilla mustekala tarttuu uhriinsa kiinni. Ei kai tuo mustekala olisi tuossa videossakaan voinut tarttua tuohon haihin, jos ei olisi kynsiä tms. Joku viisaampi voi tietenkin korjata, jos olen väärässä. Mulla on sellainen hatara muistikuva jostain dokumentista, joka kertoi mustekaloista, että ois piikit.

Esitän vastalauseen! Olen 100% varma siitä että lonkeroissa on imukupit joilla mustekala tarttuu kiinni. Luontodokkareita on tullu väijyttyä melkoisesti ja ikinä en ole kynsistä tai piikeistä mitään kuullut!

Edit: Siinä tietoa mustekaloista. (poimittu wikipediasta)
Mustekalat (Cephalopoda) eli pääjalkaiset ovat vedessä eläviä nilviäisiä. Ne pyydystävät saaliinsa päästä lähtevillä pitkillä lonkeroilla, joissa on imukupit. Päässä ovat myös hyvin kehittyneet silmät. Vaipassa on 2 tai 4 kidusta sekä suolen, mustepussin, munuaisten ja sukuelinten aukot. Kahdeksanlonkeroiset mustekalat eli tursaat (esim. meritursas) ryömivät enimmäkseen merenpohjassa tai makaavat kätköissä vedenalaisissa kallionkoloissa. Kymmenenlonkeroisilla mustekaloilla eli kalmareilla (esim seepia) on kaksi lonkeroa, jotka ovat muita pitemmät. Ne vangitsevat saaliin pitkillä lonkeroilla ja vievät sen suuhun, joka sijaitsee muiden lonkeroiden keskellä. Mustekalan leuat muistuttavat papukaijan nokkaa. Kymmenenlonkeroisilla on ruumiissaan kaksi eväpoimua, joita heiluttelemalla ne uivat eteenpäin. Mustekalat voivat ruiskuttaa veteen ruskehtavaa väriainetta, kun ne huomaavat vaaran uhkaavan. Tumman verhon suojassa ne pääsevät helposti pakoon vihollistaan. Mustekalat voivat myös nopeasti muuttaa väriään, niin että ne sulautuvat siihen ympäristöön, jossa ne ovat. Suurin mustekalalaji on Atlantin herttuakalmari (Architeuthis dux), joka voi kasvaa 18 metrin mittaiseksi.

Örkki sanoi:
Esitän vastalauseen! Olen 100% varma siitä että lonkeroissa on imukupit joilla mustekala tarttuu kiinni. Luontodokkareita on tullu väijyttyä melkoisesti ja ikinä en ole kynsistä tai piikeistä mitään kuullut!
Hyvin mahdollista. :)

Edit.
Niin joo. Nyt muistankin. Se oli joku leffa, missä oli pienen kalastaja-aluksen kokoinen jättiläiskalmari, jolla oli piikit. Niillä lonkeroillansa se sitten listi ihmisiä... :D

Kaikki ötökät on saatanasta paitsi ehkä leppäkertut. Hämähäkkejä vihaan/pelkään eniten. Sellasen kun nään niin hypin ensin kolme metriä takavasemmalle ja sen jälkeen hyökkään ja hakkaan sen iltasanomilla lattian läpi.

Crusader sanoi:
Pilkunnussimista, myönnettäköön, mutta lukit eivät ole hämähäkkejä.
Kyl mää sen tiäsin!:D Luuletko etten olisi kauhunsekaisen kiinnostuksen vallassa etsinyt kaikkea mahdollista tietoa lukeista? Tässä tapauksessa tietämys ei ole kuitenkaan auttanut selättämään fobiaa...;) Olisi joo voinut jättää tuon "tavallisia" tuosta pois ja sanoa vain että "en pelkää hämähäkkejä blaa blaa..." mutta kun yleensä ihmiset rinnastavat nuo hirviöt kuitenkin hämähäkkeihin, niin ehkä siksi tuollainen sanavalinta. Jokatapauksessa, lukit ovat mun kammotuksen kohde numero yksi, brrr...
quiz sanoi:
joo voisivat treenata vähän noita jalkojaan. miten hemmetissä noi edes pysyy kiinni kropassa tai ylipäätään kasassa? sama pätee niihin isoihin hyttysiin. kaverit voisi myös opetella lentämään vähän paremmin. härönnäköistä meininkiä se niiden lentäminen. törmäilevät sinne sun tänne ihan miten sattuu.
Heh, tosiaan. Luonnottoman näköisiä otuksia, joiden karmivuuden yksi selitys voisikin olla tuo jalkojen honteluus ja pituus verrattuna vartaloon. Sairaan näköistä!

Nuo isot hyttyset unohtui mainita, ne menevät hieman samaan kastiin lukkien kanssa eli pelkään niitäkin! Vaaksiainen taitaa olla niiden virallinen nimi. Se heittelehtivä lentäminen, joka antaa mahdollisuuden äkilliseen yhteentörmäykseen meikäläisen naamataulun kanssa, apua! Jos vaaksiainen lentää sisällä, seuraus on se, että juoksen ympäri huonetta...

83492450_87048e3911_o.jpg

Snoopie sanoi:
Pitää lisätä vielä yksi inhottava otus, joka on mustekala. Mua on aina inhottanut mustekalat, mikä johtuu varmaan siitä, että noilla paskiaisilla on piikit lonkeroiden sisällä. Nuo on muutenkin inhottavan näköisiä.
Komppaan! Mustekalat, hyi helvetti, sekä elävinä että kuolleina! Varsinkin nuo imukupit. En tajua, miten joku voi syödä mustekalaa, pelkkä mielikuvakin on jo niin sitkeä, limainen ja hampaissa nuljahteleva että ei kiitos. Yleensä mustekalan ystävät nauravat kun ilmoitan että "mä en syö imukuppeja!" mutta tämä on kantani asiaan ja sitä en muuta. Olkoon sitten vain miten taivaallista herkkua tahansa.

Lutikat sekä hirvikärpäset. Viime kesänä tuli hiippailtua metsässä aika paljon, ja noitahan siellä sitten lenteli ihan urakalla. Sen jälkeen sitten tuli jatkuvasti tunne että jokin hiipii jossain hiusrajassa, selässä tms. HYIIII!!!

Suurta ällötystä aiheuttivat myös jotkin toukat, joita mateli kämpilläni sekä työpaikalla. Olivat hieman lutikan näköisiä mutta pidempiä eikä ollut noita jalkoja... hyi helevetti miten ne oli ällöjä!!! Onneksi ei ole pitkään aikaan näkynyt... Siellä ne luikertelivat listojen vieressä, hyi...

Hyi saakeli nuo mustekalat kans. Kaverin kanssa oltiin tapas-paikassa syömässä ja lautasella tuotiin siihen sitten kokonainen pieni mustekala. Pakko oli kääntää se väärin päin ettei näkyny ne imukupit. Mut ei helvetti ku kaveri alkoi vielä syömään sitä mustekalaa ja sanoi että tuntuupa hassulta suussa nää imukupit. Ei paljoa naurattanu siinä vaiheessa :eek:

Noi jättiläiskalmarit on kyl ihan tajuttoman isoja noiden lonkeroidensa kanssa. Joskus näin jonkun vertailunkuvan missä oli valaita pidempiä. :eek:
Mun mielestä iljettävimmät otuksete on varmaan torakat. Pienempänä kammoksuin yli kaiken lukkeja. Ampiaisistakin jäi joskus pienenä traumat kun sattui huomaamatta lentämään paidan sisälle ja sitten pisti useamman kerran.
Oli muuten aika helvetin reilu tossa ekassa videossa ahdistaa sitä hiirtä sillä sulalla väkisin sen tuhatjalkasen luo. Kiva tapa kuolla kun saa taistella ensin pitkän aikaa hirvees pelos. :d

Edit:
wikipedia sanoi:
Suurin jättiläiskalmari on löydetty Uuden- Seelannin rannikolta. Sen ruumis oli noin kuusi metriä pitkä, ja juurestaan ihmisreiden paksuiset pyyntilonkerot olivat yhdentoista metrin pituiset.
On ne isoja.

akki sanoi:
Mut ei helvetti ku kaveri alkoi vielä syömään sitä mustekalaa ja sanoi että tuntuupa hassulta suussa nää imukupit. Ei paljoa naurattanu siinä vaiheessa :eek:
Hyiii, yök yök yök hyiiii!!!:lol2: Juuri tuota mä tarkoitin! Jotenkin mulla on vielä sellainen sitkeä mielikuva että ne imukupit voisivat imeytyä kiinni kieleen... Yöök, kylmät väreet! Pitäkää mustekalanne, mä syön jotain turvallisempaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom