Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyper-HAES sanoi:Hiiret ja rotat, hyi stana! Ne pikku perkeleet näyttää viattomilta puputtaessaan juustoo, mutta todellisuudessa ne vaan odottavat tilaisuutta päästä puremaan pahaa aavistamaton uhriaan kaulavaltimoon.
Snoopie sanoi:Mua on aina inhottanut mustekalat, mikä johtuu varmaan siitä, että noilla paskiaisilla on piikit lonkeroiden sisällä.
Noissa lonkeroissa näkyy tuommoiset reiät. Ainakin mun käsittääkseni niissä on piikit (tai kynnet miten haluaakaan sanoa), joilla mustekala tarttuu uhriinsa kiinni. Ei kai tuo mustekala olisi tuossa videossakaan voinut tarttua tuohon haihin, jos ei olisi kynsiä tms. Joku viisaampi voi tietenkin korjata, jos olen väärässä. Mulla on sellainen hatara muistikuva jostain dokumentista, joka kertoi mustekaloista, että noissa lonkeroissa on piikit, joita mustekala käyttää tarpeen vaatiessa.Örkki sanoi:Piikit? Enpä ole moista kuullutkaan! Voisitko kertoa lisää?
Snoopie sanoi:Noissa lonkeroissa näkyy tuommoiset reiät. Ainakin mun käsittääkseni niissä on piikit (tai kynnet miten haluaakaan sanoa), joilla mustekala tarttuu uhriinsa kiinni. Ei kai tuo mustekala olisi tuossa videossakaan voinut tarttua tuohon haihin, jos ei olisi kynsiä tms. Joku viisaampi voi tietenkin korjata, jos olen väärässä. Mulla on sellainen hatara muistikuva jostain dokumentista, joka kertoi mustekaloista, että noissa lonkeroissa on piikit, joita mustekala käyttää tarpeen vaatiessa.
Snoopie sanoi:Noissa lonkeroissa näkyy tuommoiset reiät. Ainakin mun käsittääkseni niissä on piikit (tai kynnet miten haluaakaan sanoa), joilla mustekala tarttuu uhriinsa kiinni. Ei kai tuo mustekala olisi tuossa videossakaan voinut tarttua tuohon haihin, jos ei olisi kynsiä tms. Joku viisaampi voi tietenkin korjata, jos olen väärässä. Mulla on sellainen hatara muistikuva jostain dokumentista, joka kertoi mustekaloista, että ois piikit.
Hyvin mahdollista.Örkki sanoi:Esitän vastalauseen! Olen 100% varma siitä että lonkeroissa on imukupit joilla mustekala tarttuu kiinni. Luontodokkareita on tullu väijyttyä melkoisesti ja ikinä en ole kynsistä tai piikeistä mitään kuullut!
Kyl mää sen tiäsin!:D Luuletko etten olisi kauhunsekaisen kiinnostuksen vallassa etsinyt kaikkea mahdollista tietoa lukeista? Tässä tapauksessa tietämys ei ole kuitenkaan auttanut selättämään fobiaa...;) Olisi joo voinut jättää tuon "tavallisia" tuosta pois ja sanoa vain että "en pelkää hämähäkkejä blaa blaa..." mutta kun yleensä ihmiset rinnastavat nuo hirviöt kuitenkin hämähäkkeihin, niin ehkä siksi tuollainen sanavalinta. Jokatapauksessa, lukit ovat mun kammotuksen kohde numero yksi, brrr...Crusader sanoi:Pilkunnussimista, myönnettäköön, mutta lukit eivät ole hämähäkkejä.
Heh, tosiaan. Luonnottoman näköisiä otuksia, joiden karmivuuden yksi selitys voisikin olla tuo jalkojen honteluus ja pituus verrattuna vartaloon. Sairaan näköistä!quiz sanoi:joo voisivat treenata vähän noita jalkojaan. miten hemmetissä noi edes pysyy kiinni kropassa tai ylipäätään kasassa? sama pätee niihin isoihin hyttysiin. kaverit voisi myös opetella lentämään vähän paremmin. härönnäköistä meininkiä se niiden lentäminen. törmäilevät sinne sun tänne ihan miten sattuu.
Komppaan! Mustekalat, hyi helvetti, sekä elävinä että kuolleina! Varsinkin nuo imukupit. En tajua, miten joku voi syödä mustekalaa, pelkkä mielikuvakin on jo niin sitkeä, limainen ja hampaissa nuljahteleva että ei kiitos. Yleensä mustekalan ystävät nauravat kun ilmoitan että "mä en syö imukuppeja!" mutta tämä on kantani asiaan ja sitä en muuta. Olkoon sitten vain miten taivaallista herkkua tahansa.Snoopie sanoi:Pitää lisätä vielä yksi inhottava otus, joka on mustekala. Mua on aina inhottanut mustekalat, mikä johtuu varmaan siitä, että noilla paskiaisilla on piikit lonkeroiden sisällä. Nuo on muutenkin inhottavan näköisiä.
On ne isoja.wikipedia sanoi:Suurin jättiläiskalmari on löydetty Uuden- Seelannin rannikolta. Sen ruumis oli noin kuusi metriä pitkä, ja juurestaan ihmisreiden paksuiset pyyntilonkerot olivat yhdentoista metrin pituiset.
Hyiii, yök yök yök hyiiii!!!:lol2: Juuri tuota mä tarkoitin! Jotenkin mulla on vielä sellainen sitkeä mielikuva että ne imukupit voisivat imeytyä kiinni kieleen... Yöök, kylmät väreet! Pitäkää mustekalanne, mä syön jotain turvallisempaa!akki sanoi:Mut ei helvetti ku kaveri alkoi vielä syömään sitä mustekalaa ja sanoi että tuntuupa hassulta suussa nää imukupit. Ei paljoa naurattanu siinä vaiheessa