Pistetäänpä tänne otuksia jotka nostattavat niskahöyhenet pystyyn. :D Minä aloitan näillä:
Tuhatjalkainen
Toinen tuhatjalkainen
:urjo: , ja toisekseen vielä käärmeet:urjo:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistetäänpä tänne otuksia jotka nostattavat niskahöyhenet pystyyn. :D Minä aloitan näillä:
Tuhatjalkainen
Toinen tuhatjalkainen
Oot väärässä, noi on ihan v*tun iljettäviä. Ja karvaisia!Maailmassahan on vain vähän iljettäviä otuksia. Yleiset kammon kohteet, hämähäkit, ovat minusta erityisen sympaattisia (sen lisäksi, että ovat pirun hyödyllisiä). Itsehän omistankin hämähäkin, tuurilla yli 20 cm:ksi kasvavan tarantulan (L. klugi).
Oot väärässä, noi on ihan v*tun iljettäviä. Ja karvaisia!
Kärmekset!! En tykkää yhtään! En siis voi sietää niitä otuksia. Kun sellainen sattuu vastaan tulemaan, niin keppiä ja kiveä päähän perkeleesti. Vasta sitten saan mielenrauhan. Miettikää, kun tulisi esim. uidessa käärme vastaan. Luulet sitä ensin kepiksi ja sitten näetkin hieman tarkemmin. Onneksi ei ole näkynyt yhtään kärmestä moneen vuoteen luonnossa.
Muistutitkin :jahas:En ole ikinä älynnyt ihmisten tappamismaanisuutta vain sen vuoksi, että joku eläin näyttää ällöttävältä.
Tuossa kuvassa niitä näyttää olevan 6. Aina parillinen määrä. Korkeintaan 8. Ne ovat siis noi mustat kiiltävät täplät naamassa
Salamannopea saalistaja myös... Koetanpas saada videota ihan tuosta omasta otuksestani teidän iloksenne joku päivä ;)
Siis rusakotNe vitun villi kanit on iljettäviä. Iskee vitustus joka kerta ku nään. Tappasin säälittä jos saisin kiinni...
Siis rusakot
Mitä iljettävää niissä on? Kohta varmaan haluat viiltää koiranpentuja :D
Otas oikeasti, mäkin haluisin nähdä!Salamannopea saalistaja myös... Koetanpas saada videota ihan tuosta omasta otuksestani teidän iloksenne joku päivä
Et muuten arvaa mutta olin just tulossa postaamaan samaa ämmää :urjo: