Pistetäänpä tänne otuksia jotka nostattavat niskahöyhenet pystyyn. :D Minä aloitan näillä:
Tuhatjalkainen
Toinen tuhatjalkainen
Tuhatjalkainen
Toinen tuhatjalkainen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Slarto sanoi:Pistetäänpän tänne otuksia jotka nostattavat niskahöyhenet pystyyn. :D Minä aloitan näillä:
Tuhatjalkainen
Toinen tuhatjalkainen
Tonza sanoi:En nyt löytäny hätäseen mitään hyvää kuvaa rukoilijasirkasta, mutta penikkana ne ainakin iljettivät kovasti.
Jaa? Mulla on just toisinpäin, lukit on ihan hauskoja pikku kipittelijöitä mutta ne karrvaset, isot paskiaiset ahistaa. Tänään meinas Seiska lentää käsistä kun yhdellä sivulla oli iso lähikuva posettavasta tarantellastaRowena sanoi:En pelkää tavallisia hämähäkkejä (paitsi vähän) mutta lukit ovat totaalisen kammottavia. Mokomatkin koikkelehtivat koipeliinit... Menetän kaiken toimintakykyni ja rationaalisuuteni tuollaisen osuessa lähietäisyydelle. Pelkästä kuvastakin tulee jo ahdistava olo.
Thaimaassa paikalliset popsi niitä välipaloina, rasvassa paistettuna ovat kuulemma oikein maukkaita. :DNaene sanoi:Torakat. Hyi vittu.