Ike myöntää tekstiviestit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
kansijohannavapaaMP_410_et.gif

Be my guest, indica:lol2:


Tuli jotenkin Britney Spears mieleen tosta, yhtä sekopäältä näyttää :whip:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko valehdellut, Ilkka Kanerva?
Vuodelta 1981. Aika hyvä löytö. :D

- Oletteko koskaan itse joutunut turvautumaan poliittiseen valheeseen? (1)

IK: "errrööörrörrghöhghööö... politiikka... uskottavuus... yhden kerran olen... laitetaan poikki."

- Oletteko koskaan itse joutunut turvautumaan poliittiseen valheeseen? (2)

IK: (päätään pudistellen ja jämäkällä äänellä) "EN"

:hyvä:
 
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1501373 sanoi:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1501373



Voi olla että olen joskus tavannut henkilön, mutta mun
muistikapasiteetista ei häntä löydy.

Tuo on kyllä jopa poliitikolta aika saatanan hyvin sanottu. Otan kyllä välittömästi ton sovellettuna käyttöön. Tollahan voi kuitata kaikki.

Naapuri: "Kusit sitten kännissä meidän postilaatikkoon."

Minä: "Mun muistikapasiteetista ei tuota löydy."
 
No niihän se tunnetusti menee et jos ei muista, niin ei koko asiaa ole edes tapahtunut. :)
 
ahaa ike on siis vongannu ?
jos oli niin mita sitten ? juu-u se on naimisissa ja jne... eikohan toi oo ihan sen oma asia ?

Tahan mennessa fakta on etta se on ilmeisesti vongannu. Tama ei ole laitonta, tama ei myoskaa liity tyontekoon.
 
Ei tule eroamaan, ei ole mitään syytä.
 
Onkohan tuo ike saanu koskaan oikein kunnolla pataan? Tuntuu vain vokottelevan noita muijia siihen malliin, eikä välitä onko varattu vai ei.
 
Eipä se käytännössä muuttaisi mitään, mutta kuka voisi tuosta vaan astua Etyjin puheenjohtajaksi? Se ei mielestäni ole ihan sormia napsauttamalla tapahtuva asia. Ulkovaltiot eivät ole piitanneet pätkän vertaa Kanervan tekstiviestittelystä, ainoastaan Suomen roskamedia siitä jaksaa paasata. Miksi muka annettaisiin potkut, jotta ainakin kaikki Etyjin jäsenmaat saavat osviittaa että jätkällä on ollut ruma ämmä? En usko, että tulee kenkää, en keksi ketään joka voisi tässä vaiheessa puheenjohtajuutta Ikeä korvata.
 
Jos se ei käytännössä muuttaisi mitään, sittenhän kuka tahansa voisi ruveta siihen hommaan.

No, nyt mä ehkä vastasin liikaa omalta kantilta. Se muuttaisi sen, että ulkoministerinä pistettäisiin samantien kylmiltään reissuun joku, joka ei välttämättä tiedä mistään puheenjohtajuudesta yhtään mitään. Kanerva on vetänyt reissut toinen toisensa perään onnistuneesti, ja puhunut ummet ja lammet kaikkialla nimenomaan Etyj-puheenjohtajuudesta. Se on tämän alkuvuoden juttu, ja se tulee hoitaa kunnialla, juuri kuten EU puheenjohtajuus. Mua hävettää miljoona kertaa enemmän se, että tulee epäpätevä ihminen puhumaan, joka ei osaa kertoa mistään mitään, kuin se, että meidän ulkoministeri on tekstannut jollekin huomionkipeälle rumalle ämmälle.
Tiedän, että virkamieslain 14. pykälä on joidenkin tahojen mukaan ulkoministerin toimesta rikottu, mutta mä en ole sitä mieltä. Ne oli vain tekstiviestejä. Omasta mielestäni Kanerva on lyömätön ulkoministeri, enkä osaa kuvitella ketään parempaa elossaolevaa hänen pallillensa.
 
Mä voisin kuvitella heti jotain 1000 parempaa. Niistäkin suurin osa hoitaisi tota postia paremmin haudasta käsin.

Mä en osaa kuvitella yhtään ketään. Haluan ulkoministeriksi jonkun, joka hoitaa ulkosuhteita. Ulkosuhteita ei ole pitkään aikaan kukaan "hellinyt" niin paljon kuin Kanerva, pitää myös ministeriön hyvällä mielellä. Ulkoasiainministerin vaihtaminen kesken puheenjohtamiskauden osoittaisi Suomelta huonoa arviointikykyä, sekä haluttomuutta menestyä meille tärkeänäpidetyssä puheenjohtajuudessa.
Itse en usko potkuihin. Kai me sitten näemme, mutta en usko ollenkaan.
 
Joo, oikeuskansleriltahan on turha odottaa mitään selkärankaa näissä asioissa, koska kyseessä on lähinnä säälittävä suojatyöpaikassa oleva poliitikkojen marionetti. Samaten Vanhaselta nyt ei vastuunkantoa odota mukaan. Kataisella vois odottaa olevan vielä munaa tehdä asiassa jotain puoluuensa edun hyväksi. Saa nähdä. Toivotaan kuitenkin sitä eroa.
 
Joo, oikeuskansleriltahan on turha odottaa mitään selkärankaa näissä asioissa, koska kyseessä on lähinnä säälittävä suojatyöpaikassa oleva poliitikkojen marionetti. Samaten Vanhaselta nyt ei vastuunkantoa odota mukaan. Kataisella vois odottaa olevan vielä munaa tehdä asiassa jotain puoluuensa edun hyväksi. Saa nähdä. Toivotaan kuitenkin sitä eroa.

Mun mielestä oli harvinainen veto Kataiselta sanoa että kyrsii. Kataisen pointsit nousi mun silmissä! Mä en kuitenkaan toivo Kanervan eroa, sillä ihan rehellisesti pidän sitä hyvänä ulkoministerinä. Oikeuskanslerilta en kyllä minäkään odota sen kummempia, ja Vanhanen ei ikinä sano mistään juuri mitään. Saas nähdä miten käy, mä jatkan Kanervan tukemista ja sä varmana jatkat sen pitämistä avatarissas. :lol2:
 
Back
Ylös Bottom