Ikäsi ja maksimisykkeesi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mies 45 vuotta. Viime kesänä 195 pyörällä Lukonmäki istuallaan ylös (sitä ennen jo syke 5-6 km matkalla "perustasolle"). Maksimit taulussa jo hyvästi ennen mäen päälle pääsyä - ei noussut tuosta vaikka kuinka runttasi. Muutama vuosi aikaisemmin juoksumatolla rasitustestissä 196.

Mulle kaava antaa n.194 ja mitä olen itse suurimillaan itellä havainnut on ollut jotakin 197. Mutta ihan kuin muistaisin että joskus ennen sykemittarin omistamista ois ollut laina sykemittarilla ollu vähän yli 200 tuo lukema :rolleyes:
Mutta ties vaikka oli unia vaan nähnyt :D

Mies 45 vuotta. Viime kesänä 195 pyörällä Lukonmäki istuallaan ylös (sitä ennen jo syke 5-6 km matkalla "perustasolle"). Maksimit taulussa jo hyvästi ennen mäen päälle pääsyä - ei noussut tuosta vaikka kuinka runttasi. Muutama vuosi aikaisemmin juoksumatolla rasitustestissä 196.

Kävin kanssa eilen kokeileen Lukonmäessä mihin syke nousee. Takana oli jo reilu 2h maastopyöräilyä, joten rasitus oli jo melko hyvällä tasolla. Ylhäällä vilkaisin kelloa ja 192 näytti. Oli varmaan melko lähellä maksimia. Ikä 35 vuotta.

Rappujuoksujen yhteydessä syke käynyt 232 ja lepo mitattu puolivuotta sitten 35.. Tosin tuo maksimi oli ehkä pienessä nuhassa.. Samat juoksut viikko eteenpäin 223.. Ikää on 22

Ikä 37. Tausta punttia 60%, aerobista 40%. Aerobinen lähinnä lenkkiä, juoksumatto ja fillari. Nyt syksyllä juoksumatolla 198 syke.
Pittuutta 194, painoa 104kg.

Ikä: 17
Maksimisyke: 199 mattotestissä mitattuna... Omalla sykemittarilla oon kellottanu kyllä 211 ja monta kertaa päälle 200.

Ei tiiä yhtään kumpaan lukemaan tässä sitten luottais. Toisaalta toi 199 on mitattu luotettavammalla laitteella kun oma sykemittari, mutta toi tuntuu kyllä aika alhaselta lukemalta kun peruskestävyys alue olis sillon jossain siinä 140-150 tietämillä joka tarkottaa mun kohdalla järkyttävän hidasta vauhtia esim juostessa.

25v, fillariergometrillä (vai mikälie) muistaakseni 205. Vitun googlemail kyykyssä niin ei pääse tarkistamaan.. Mutta ei kahta kolmea lyöntiä enempää ole pielessä tuo.

29 vuotiaana viimeksi mitannut max sykkeen kierroskone 210 löyty sillon Polarin mukaan
muutenkin jostain syystä oma syke pyrkii nousemaan liian herkästi joka taas tarkoittaa että en esim päässyt VPK:n polku ergometri testiä läpi vaikka uskoisin olevani 3300-3600m Coopperi kunnossa :)

maksimisykkeen melkeenpä pystyy aika tarkasti sanomaan. oma ikä - 220, itellä pitää ainakin ihan paikkaansa.
Nojoo, kyllä tolla +- 10-20 -haarukkaan pääsee varmasti yli 99% ihmisistä. Eli ei kauhean tarkasti mutta hyvä nyrkkisääntö. Siksi ei mielestäni tänne kannata heittää tuolla laskettuja vaan oikeassa elämässä mitattuja. Iänhän näkee suurimmalla osalla tuosta vasemmalta..

Ikä: 21 & max syke: 218 (Polarin F7 mitattuna) hirveän lenkki/porrasrääkin jälkee :) kaippa tuo iha luotettava mittari pitäs olla....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom