Ikäero?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by lappari
Mä en nyt tiedä kauan ootte tapaillu (ette varmaan pitkään kummiskaan..), mut muijana olisin kyl vähän vaivautunu jos mies alkaa kanniskelee alkuvaiheessa jo jotain fakin ruusupuskia. Ja jos siinä olis vielä rakkaudentunnustus mukana, niin olo olis kaikkee muuta kun miellyttävä..:rolleyes:

No höh, kuulepas poika, ainakin tähän naiseen kukat toimii aina :haart:

Miksei miehet enää osta kukkia? Tai sit MULLE ei vaan kukaan osta enää kukkia... :nolo:

Tää tulee nyt myöhässä wildcockis1:lle, mutta ruusut on aina hyvä valinta.

Originally posted by lappari
mut muijana olisin kyl vähän vaivautunu jos mies alkaa kanniskelee alkuvaiheessa jo jotain fakin ruusupuskia. Ja jos siinä olis vielä rakkaudentunnustus mukana, niin olo olis kaikkee muuta kun miellyttävä..

:jahas:

Tuskinpa kykenet edes kuvittelemaan, mitä päässäsi liikkuisi jos olisit nainen. Ei miehet siihen pysty :D

Originally posted by Mariko
No höh, kuulepas poika, ainakin tähän naiseen kukat toimii aina :haart:

Miksei miehet enää osta kukkia? Tai sit MULLE ei vaan kukaan osta enää kukkia... :nolo:

Tää tulee nyt myöhässä wildcockis1:lle, mutta ruusut on aina hyvä valinta.

Ei tullu. siis ruusuja vien.. kai joku kukkakauppa on huomennakin auki.. Ei tullut eka mieleen, että ti on pyhäpäivä. prkl

Muuten mikä ihmeen hinku nuorilla tytöillä on näyttää vanhemmilta kuin ovat? Pari kertaa minulta on tultu pyytämään, josko hakisin siideriä kaupasta. Siihen minä sitten, että jäikö teiltä paperit kotiin vai wtf? Käy ilmi, että tytöt ovat 16v. Itse olin aivan varma, että ovat yli 20v. Vaatetus ja meikit olivat sitä luokkaa, että minä näytin joltain ekaluokkalaiselta:D

P.S siis enhän minä meikkiä käytä, mutta ymmärrätte pointin.;)

No niin! homma onnellisesti ohi. Parin tunnin sulattelun jälkeen oltiin taas niinku ei mitään olisi tapahtunut :) ehkä ruusut auttoivat leppymään huijauksesta... Itseäni jäi vaivaamaan kun naista vaivasi niin vähän :) olin tosin varautunut täys katastrofiin.

Originally posted by wildcockis1
ehkä ruusut auttoivat leppymään huijauksesta...

Tästä lähtien kannattaa sitten viedä kukkia aina silloin tällöin ilman syytä. Muuten alkaa nousta pintaan se epäilys, että taas on äijällä tullut jotain tehtyä kun tulee kukkia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom